Krstajić odgovorio zašto nije stavio dva napadača: Kome treba da ugađa?

Autor: Pavle Knežević
nedelja 14.10.2018.
17:29
Izvor: Sportske.net

Da li ste zadovoljni ovim objašnjenjem?

Epa/Boris Pejović
Epa/Boris Pejović

Povezane vesti

Srbija je odigrala 0:0 sa Rumunijom u Bukureštu iako je celo poluvreme imala igrača više. Prvi utisak je promašen penal Dušana Tadića, ali nije daleko ni pitanje zašto selektor Mladen Krstajić nije uveo i drugog napadača, što je i glavni utisak navijača. Jer, kad ako ne sad?

"Mislim da smo držali kotrolu igre 90 minuta i mogli smo da pravimo treću izmenu, ali ulaskom Sergeja smo imali smo dobar skok. Takmičarski se gleda, igramo još dve utakmice kod kuće.

Na Svetskom prvenstvu smo rizikovali, pa ste me stavili na margine kako nemam pojma o fudbalu. Ne može vam (novinarima) bog više ugoditi. To su neke odluke koje sam ja doneo, tako će biti ubuduće i tako je
", odgovorio je malo iziritirani Krstajić.

Što se tiče same igre i rezultata, zamerki nema.

"Čestitam domaćinu na fer i korektnoj igri. Danas smo pokazali igru iz Crne Gore, pokazali smo da smo ekipa u stvaranju, da imamo želju, volju i karakter. Dominirali smo tokom cele utakmice, promašili i penal. Igračima samo mogu da čestitam, odigrati dva teška gostovanja u ovom ritmu nije lako. Na kraju možemo da budemo nezadovoljni", rekao je selektor.

O promašenom penalu Tadića...

"To je sastavni deo igre, to su stvari koje se dešavaju, ne mogu ništa da mu zamerim. Danas je bio kao u Podgorici: pravi kapiten i pravi vođa", kratko je rekao Krstajić.

Do kraja takmičenja ostala su još dva kola.

"Treba sačekati Crnu Goru večeras protiv Litvanije, ali sigurno da mi držimo sve u svojim rukama. Poslednje dve utakmice, derbi protiv Crne Gore i utakmicu protiv Litvanije igramo kod kuće. Sve je u našim rukama", rekao je Krstajić.

Selektor Rumunije Kozmin Kontra podelio je utakmicu na onu pre crvenog kartona i posle.

"Bila je teška utakmica, u prvom poluvremenu smo igrali kako smo dogovorili pre utakmice. Bili smo uravnoteženi, imali smo i napade i brze kontranapade, ali posle je došao penal, koji je okej po svim pravilima, ali mislim da crveni karton nije.

Ali, tako je kako je. Morali smo posle da se organizujemo. U drugom poluvremenu sam morao da stavim svoje momke u odbranu i da se oslanjamo na brze kontrapade. Ja sam zadovoljan igrom svojih igrača i mislim da mogu samo da im kažem da sam stvarno zadovoljan kako su igrali. Bilo je teško i smatram da je bila dobra utakmica
", rekao je Kontra.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

30 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
NUSKNV-S/P/M/R
Monday, 15.10.2018
13:37

Dmitrovic/Rajkovic/Jovanovic- Gajic, Milenkovic, Veljkovic/Spajic, Kolarov/Rodic- Maksimovic/Gudelj, Matic / Lukic- Zivkovic/Tadic, Ljajic/SMS, Sulejmani/Gacinovic/Radonjic- Mitrovic/Prijovic/Jovic.

avatar
NUSKNV-S/P/M/R
Monday, 15.10.2018
13:33

Dmitrovic/Rajkovic/Jovanovic- Gajic, Milenkovic, Veljkovic/Spajic, Kolarov/Rodic- Maksimovic/Gudelj, Lukic/Radoja- Zivkovic/Tadic, Ljajic/SMS, Sulejmani/Gacinovic/Radonjic- Mitrovic/Prijovic/Jovic.

avatar
magister
Monday, 15.10.2018
10:42

Krstajić je pao s neba na mesto selektora i odmah je krenula pljuvačina. Ne moraš da budeš ekspert za zaključak da je ovo čoveku prvi trenerski posao, a onda je to izazvalo lavinu negativnih komentara. Na SP smo igrali prve dve utakmice dobro i treću - sramno. Drugu izgubili zbog svesti o potrebi rizikovanja i Krstajićev je ljudski kvalitet što je krenuo na sve ili ništa, umesto da osigurava nerešeno i da polako klizi ka ispadanju. Istina, propustio je da smisli odbranu od Šaćirijeve kontre, da postavi uz Šaćirija nekog bržeg, nekog ko će stajati bliže i neće mu dozvoliti da primi loptu. Ali, sve u svemu, mi od dolaska Krstajića - igramo fudbal. Moderan, relativno brz, sadržajan. Naši igrači prave greške u ključnim trenucima, kao što je Gaćinović sam pred golom išao pogrešnom nogom (?), a s lakoćom je mogao da ga da i da sad svima budu zapušena usta, ali zaista igramo neuporedivo bolje nego za vreme Muslina. Umesto negledljivog taktičkog filozofiranja, koje je na početku davalo rezultat, ali posle sve manje i kojim smo uspeli da odemo na SP, ali u realno slaboj grupi i protiv slabijih ekipa, sad, protiv ekipa relativno sličnog kvaliteta, dominiramo, superiorni smo na svakoj utakmici. Umesto utakmica na kojima smo i na sreću prolazili da ne primimo po dva tri komada, jer je protivnik, iako slab koliko i Crnogorci i Rumuni, stvarao po bar 4, 5 šansi, a mi useavali da iz 2 ili 3 šanse damo po gol dva, sada protivnik ne napravi ni jednu, evo već druga utakmica, a mi na svakoj po 7, 8. Ali ovde se čeka svaki bilo kakav potez, svaki promašaj igrača ili proklizavanje da se komentariše Krstajićevo neiskustvo i neznanje. Imam zamerke na pogotovo poslednju izmenu (mislim da je hteo još jednog skakača i da je nekako, ne znam zašto, pogrešno verovao da ćemo baš iz tog kornera da ga damo, ali aman ljudi, pa imamo razloga za zadovoljstvo. Uveo skoro ceo tim sa Novog Zelanda u prvu ekipu i tim funkcioniše. Pljuvački komentari su posle svega - smešni i nemaju nikakvu težinu. Na kraju, bravo Krstajiću!

avatar
NUSKNV-S/P/M/R
Monday, 15.10.2018
10:04

Nece tako biti ubuduce, ima da letis, jako si i bahat i osion postao! Ovo ti je bila idealna prilika da ubacis Prijovica (i pritom komotno ostavis Mitrovica), a i Zivkovica ili Kostica si morao takodje u igru, a ne da ti se svi ljudi DODATNO smeju!

avatar
Bojan Samardzic
Monday, 15.10.2018
08:51

Moram pomalo da stanem i u odbranu Krstajica, odigrali smo dobru utakmicu, imamo kao i neki kontinuitet... Uvodjenje drugog spica... jedan od problema naseg fudbala su i novinari koji... ne mogu reci ne znaju, nego prosto traze samo neku senzaciju i takva pitanja i postavljaju, kao da su novinari zute stampe dosli a ne sportskih novina i portala.

avatar
Volem Vosu
Sunday, 14.10.2018
22:15
avatar
Real Only
Sunday, 14.10.2018
21:06

Da li je moguce da ljudi toliko ne razumeju fudbal? Igra sa jednim spicem moze da bude ofanzivnija od igre sa dva! Kad bi igrao sa dva spica automatski gubis krila i gubis ofanzivnog i najboljeg Tadica! Sa dva spica ne igraju ni Barsa, ni Siti, ni Liverpul, ni Juve, nijedna ozbiljna ekipa!

avatar
DekiStankovic5
Monday, 15.10.2018
01:34

Sta ti pricas nebuloze,ljudi ne razumeju,ne verujem, plus uporedjujes vrhunske timove koji na svakoj poziciji imaju vanserijskog igraca , sa nama polupanima koji sem Mitrovica I Blekija nemamo nista nalik tome,ja znam da kad ti njih gledas sve deluje lepo I ofanzivni,ali to ne ide bas tako I mi to ne mozemo da igramo,mislim igramo I evo video si sta smo dobili,imamo igraca vise I vrtimo se kao kisa oko Kragujevca.I ne trazi niko ovde da mora svaka utakmica da se igra sa dva spica,ali danas je morao da u drugom poluvremenu da ubaci Prijovica i to je cinjenica I da izbaci prvog na listi tvog ljubimca Tadica!

avatar
Real Only
Tuesday, 16.10.2018
00:26

Ne pricam o tome sta je trebao da uradi kad smo dobili igraca vise, pricam o tome kako treba poceti utakmicu protiv svake ekipe. Skup igraca nam je za formaciju 4-2-3-1 ili nesto slicno. U 4-4-2 bi Tadic igrao krilo, gde ne bi bio opasan po gol i ne bi bilo njegovih asistencija jer bi bio defanzivniji. I on uopste nije moj ljubimac, daleko od toga.

avatar
Volem Vosu
Monday, 15.10.2018
08:45

Da li je moguce da toliko ne razumes fudbal? Ajmo bunariti u 16, a tamo neka bude samo Mitar. Kaze neznalica da smo ulaskom Sergeja imali dobar skok. Ne, imali smo visu ekipu, ali ako Sergej centrira, ne moze da stigne i da skoci, nije on Kante.

avatar
sef9
Sunday, 14.10.2018
19:59

covek nezna sta prica realno igramo bolje i svidja mi se sastav ali ako cemo pravo vec posle 60. minuta je prijovic trebao uci u igru a jedan zadnji vezni napolje to nije samo misljenje novinara nego svih nas SRBA

avatar
magister
Sunday, 14.10.2018
19:41

Sve deluje dosta dobro, osim izmena. Nespretne, skoro neobjašnjive. Prošli put je SMS ušao umesto Lukića i to je bilo smislenije. I na kraju, uvođenje novog beka, desnog umesto levog, pa igra sa dva desna beka...? Zašto ne Živković ili Prijović? Milenković pokriva i poziciju desnog beka, pa i ako je hteo da menja Rodića (a ne znam zašto baš njega) i da stavi tamo Rukavinu, zašto ne npr. Živković na krilo?

avatar
NUSKNV-S/P/M/R
Monday, 15.10.2018
10:02

Rodic je imao zuti karton, mozda je to razlog, barem je tako rekao Gojko:-D Juce bi nam cak i Kostic znacio, da ironija bude veca...

avatar
NUSKNV-S/P/M/R
Tuesday, 16.10.2018
10:44

Slazem se, ali, mislim da krstajic (jos) nije dobar strateg i takticar i da je vec pokazao neke krupne propuste u svom radu, ali, nadam se da ce biti bolje.

avatar
magister
Tuesday, 16.10.2018
00:05

Značio bi, ali je prvo, po meni pogrešio što je izveo Gaćinovića. Gaćinović je igrač tempa, brzo rešava stvari, brzo se oslobađa lopte, a protiv bunkera je najgluplje kružiti polako kao oko vruće kaše. Tad je trebalo već zameniti npr. Lukića, a SMS-a uvesti da u fazi započinjanja napada asistira Maksimoviću i da se ubacuje kao drugi špic, što je i radio. Tad je već mogao da izbaci i jednog beka i uvede - Živkovića, pa da Gaćinović i Živković kontrolišu tu desnu stranu i probijaju po njoj. Tad bi Tadić sa SMS-om ušao na sredinu, Maksimović bio malo povučeniji. Mogao je i Veljkovića da menja umesto Lukića, jer imali smo igrača više i to ne bi bio prevelik rizik, a Maksimović i Lukić su stalnim presingom oduzimali lopte i zahvaljujući tome smo imali stalnu inicijativu. Uveo bih i Kostića - umesto Radonjića, kome, pogotovo u drugom, nije ništa išlo. Ali, ne slažem se da Krstajića treba oterati. Zaista smo dobili igru otkako on vodi tim. Koliko god to bilo čudno. Od ovog tima već sad možemo i očekujemo i igre i pobede. Do skora to nismo imali.

avatar
Markic85
Sunday, 14.10.2018
18:35

Reprezentacija nije za ucenje... rizikovati ali je morala kontra da se zatvori... danas igrac vise, da je Prijovic I "sedeo" opet bi egal bili... sve u svemu jako lose za nas reprezentativni fudbal .

avatar
G4L
Sunday, 14.10.2018
18:03

A zbog čega već tri, četiri godine čitam istu stvar? Ekipa smo u stvaranju... Kineski zid je stvoren brže od naše "ekipe"...

avatar
Cfckg
Sunday, 14.10.2018
17:55
avatar
Shimika
Sunday, 14.10.2018
17:49

Gospodin Krstajic je jos jednom pokazao da ga savez podrzava, kako su I rekli u rusiji "polozio je ispit". To dokazuje da sa igracem vise uvodi desnog beka na poziciju levog beka samo da bi I on upisao nastup u reprezentaciji I time se bolje prodao. Voli covek svoj partizan nema sta. Sad ga molim da sto pre preuzme partizan ili neki klub ( ako bi ga iko hteo) I nestane Iz reprezentacije. Ovo je smejurija. Dete od 11 godina bi bolje izmene izvrsilo I ne bi bilo ovoliko providno nametanje nebitnih igraca . Eeee. Igrac vise , promesen penal, na klupi Prijovic, Kostic, Zivkovic , on uvodi Miletica .aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sreca pa sam gledao Djokovica jutros, da mi ne propadne nedelja u nerviranju.

avatar
Bojan Samardzic
Monday, 15.10.2018
08:53

Ma nije bitno sto igra za Partizan, ali i ja imam neodoljiv utisak da je Miletic usao samo zbog toga da upise nastup.

avatar
Ivan 921
Sunday, 14.10.2018
17:47

Krstajić ko Murinjo kome sta da ugadja i objašnjava. Ipak je Srbija 3 liga evropskog fudbala.

avatar
NUSKNV-S/P/M/R
Sunday, 14.10.2018
17:40

Publiko, Kozmine, hvala za ono skandiranje i one transparente, mulțumesc!

avatar
DekiStankovic5
Monday, 15.10.2018
01:36

To je izgleda najveci utisak meca,posto drugo nista bitno se nije dogodilo.

avatar
NUSKNV-S/P/M/R
Monday, 15.10.2018
21:16

To bi uvek trebalo da ostavi snazan utisak kakva god da je utakmica...

avatar
Вукашин Ћулибрк
Sunday, 14.10.2018
17:37

Krstajiću da imaš i malo obraza sam bi napustio klupu! Isključivi krivac si ti.

avatar
DraganJovanovic1911
Sunday, 14.10.2018
17:32

Krstajić glavni krivac za rezulatat!!!!