Muslin odabrao - Ovih 11 počinju duel sa Moldavijom!

Autor: Mihajlo Vidojević
sreda 05.10.2016.
17:57
Izvor: Sportske.net

Dan uoči druge utakmice koju će reprezentacija Srbije odigrati u okviru kvalifikacija za Mundijal u Rusiji, selektor Slavoljub Muslin otkrio je karte i obelodanio ko su igrači koji će početi meč u Kišinjevu.

uefa.com
uefa.com

Povezane vesti

Fudbalska reprezentacija Srbije doputovala je danas u Kišinjev gde je u četvrtak od 20.45 očekuje drugi meč u sklopu kvalifikacija za Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018. godine.

"Orlovi" će večeras od 18 časova započeti poslednji trening pred duel sa Moldavijom, a selektor Slavoljub Muslin nije imao šta da krije pa je već obelodanio startnu postavu za sutrašnji meč.

Selektor se odlučio za tri promene u startnoj postavi, gledajući prethodni takmičarski meč sa Republikom Irskom, pa će tako duel u Kišinjevu početi Vladimir Stojković, Aleksandar Kolarov i Nikola Maksimović, trio koji nije bio u kombinaciji za prethodnu utakmicu.

Golman Notingem Foresta vraća se među stative posle pauze zbog nedostatka takmičarskih mečeva, dok će Aleksandar Kolarov ponovo biti u timu jer je odradio suspenziju.

Nikola Maksimović nije bio na prethodnom spisku Slavoljuba Muslina, ali se posle promene sredine i perioda adaptacije na novu sredinu vraća u jato "Orlova".

Mesto u startnoj postavi tako su izgubili Predrag Rajković, Jagoš Vuković i Filip Mladenović dok na ostalim pozicijama nije bilo promena.

Evo kako će izgledati sastav Srbije za sutrašnju utakmicu sa Moldavijom koja se igra od 20.45 na stadionu Zimbrua.

Srbija Moldavija sastav
Grafika: Sportske.net

Srbija - Stojković, Rukavina, Ivanović, Nastasić, Maksimović, Kolarov, Gudelj, Milivojević, Tadić, Kostić, Mitrović;

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

137 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
SaleNs91
Thursday, 06.10.2016
10:25

Ne mogu jednu stvar da ukapiram,zasto neki ljudi ovde prozivaju prvo samo Partizanove igrace iz postave,a posle i dodaju da je Stojkovic razlog nesloge u svacionici? Pa ljudi nema tu price o slozi i neslozi,ovaj tim nema kvalitet za plasman na veliko takmicenje,nemojte da pocnemo sa klubastvom i poznatim slucajevima Vidicevih i Dudicevih ispada sa zadnja 2 SP-a koja smo igrali...

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Thursday, 06.10.2016
15:39

Ili Lukovicevim iskljucenjem protiv Gane...

avatar
Nemanjaaa Vidic NO.1
Friday, 07.10.2016
18:18

Vidic nas odveo na dva svetska prvenstva,o cemu ti pricas? promasen penal?promasivali zidan,pele,maradona itd itd,ti pricas o tome..jos smo zbog vidica ispali da a,a ne sto je stojkovic primio gol sa 40 metara,smesne price,covek stub odbrane bio tolike godine,ali mi je zao sto je igrao za nas zbog takvih kao sto si ti

avatar
disqus_n6oU6Gbe9n
Thursday, 06.10.2016
10:12

Zasto ne Grujic pre Milivojevica ili Gudelja?

avatar
CholoSimeone
Thursday, 06.10.2016
03:16

Stojkovic - Rukavina, Nastasic, Maksimovic, Kolarov - Radoja, Milivojevic - Kostic, Tadic, Tosic - Andrija Pavlovicnn4 2 3 1 formacija, realno radoja bolji od gudelja a i zna da napadne, sto se napada tice u ovom trenutku je svako bolji od mitrovica tako da ja mislim da je ovaj tim najbolji koji imamo

avatar
Meepo
Thursday, 06.10.2016
02:46

Samo da znate Pavlovic startuje stura.

avatar
transformers1
Thursday, 06.10.2016
01:59

Samo bih podsjetio Muslina da je obecao uvodjenje mladih sa "Novog Zelanda" u repku i zahvalnica i pozdrav pojedincima . Nikog ja tu od svijetskih sampiona ne vidim (politicka demagogija i dodvoravanje narodnoj masi zarad neke podrske, sta li vec, kao da cemo da glasamo nanekim izborima), Rukavina decko sem pravolinijsokog trcanja veze nema,ne bi dao i sutnuo na gol ni da se protivnicki golman skloni, u ovoj formaciji Basta mu je idealan, ili ubaciti mladog Gajica. Kolarov i Bane momci hvala, ali dosla je nova garda. Maksimovic umjesto Gudelja jer je klasa,Zivkovica pa makar igrali sa laznom 9-kom. Generalno mi se svidja ova formacija i dobro smo izgledali protiv Iraca,uz par korekcija i uz konkretnijeg spica to bi bilo to. Naravno stojkovica obavezno na klupu i dati punu podrsku Rajkovicu jer se odbrana na celu sa golmanom uigrava samo na utakmicama. Pozdrav.

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Thursday, 06.10.2016
15:53

Idealan komentar izuzev tog dela o formaciji:-D

avatar
chaki
Thursday, 06.10.2016
16:06

E bas to ako za kolarova i ivanovica kazete da je dosta onda je i za stojkovica definitivno dosta

avatar
Maximovic
Thursday, 06.10.2016
00:46

OPET GUDELJ I MILIVOJEVIC ? Pa sta je nas cenjeni trener gledao na prosloj utakmici ? CCC ni Katai-a opet nije uvrstio u tim. Treba nam neko ko ce moci da isprati Kostica po levom krilu. Ja neverujem da je ubacio makar i Markovica zbog brzine na desnom krilu vise bi prostora ostavio levoj strani. Daj boze da mi izvucemo i 2 boda u naredne 2 utakmice a 4 ce biti i premija sobzirom da je 6 teza i od dobitka sedmice na lotou. Neka nam je bog u pomoci ali mi u ovim utakmicama cemo vec izgubimo sansu za nadanje plasmana na SP :(

avatar
Žarko Petrović
Thursday, 06.10.2016
00:42
avatar
Play Fair Today
Thursday, 06.10.2016
00:10

Nasi ljudi ne znaju objektivno da sagledaju nista.. citam malo komentare, pomislim bas lepo sto vode debatu o tome ko zasluzuje mesto u prvom timu ali kako ulazim dublje u sustinu debate, vidim da to nije debata. Isfrustrirani navijaci! Pljuje se po Stojkovicu jer je uradio sta je uradio, ne ceni se Ivanovic. Ok je ne podrzavati stav Muslina ali ovako nisko ići i govoriti za Baneta prostakluke.. to nisam verovao da srbin moze a moze i mnogo gore. Lece se kompleksi i dalje, ne ceni se nase i dalje.. jel treba da i od ove male zemlje sto je ostalo podelimo naciju na Partizan i Zvezdu? Hocete da desna strana bude Republika Partizan a ova leva Republika Crvena Zvezda?! Nije li vam dosta? Sve smo probali, menjali i ne ide.. ili dajte podrsku onima koji istrce na teren pa sta bude ili idite navijajte za Bosance, Hrvate.. kako to da se nikada ne zapitaste kada cemo napuniti stadion, mahati rekvizitima, pevati himnu da grmi Beograd a ne stadion.. pa da ih nosimo do pobede? Nije podrska kad se slavi pobeda ali vidim da mnogo nasih to ne razume.

avatar
Thursday, 06.10.2016
12:17

Problem je sto smo svi ko nacija isfrustrirani od raznih obecanja, a nista ne ide ka bolejem vec smao na gore. Ivanovic igra ocajno, golmana realno kalsu neamo, Stojkkovic je mator, a Rajkovic je mald dati sansu Rajku, da se ugira, odbrana je takodje mlada, i realno mogu da se uigraju. Dalje Pogledaj formaciju, i igrace ej protiv Moldavije igramo, ne protiv Argentine, pa da igramo bunker. Vidis ovo i sve ti je jasno. 6 godian slusamo neka obecanja navodnobice bolej a sve gore. Normalno je da budemo isfrustrirani, i nervozni, jer kad ih vidis kako numeju da igraju i razmisljaju, pozli ti. Manje vise sto svi nisu nekiigraci, ali oni ljudi su polu ograniceni u razmisljanju, ne ne mislim na obrazovanje vec na fudbalsko razmisljanje. Ne igraju glavom uopste, ali aj i glavu oni ni glavom ni srcem ne igraju, zato su jos 4 puta gori. I na sve to ti mrtvi ladni sutra dodju i kazu bice bolje, imamo kvalitet, mozemo... Stalno isot ko da misle da smo svi jednako glupi.

avatar
The 8th King of Rome
Wednesday, 05.10.2016
23:58

Nastasic dugo nije igrao pitanje je sad... a mitrovic opet ne mogu da verujem znaci..

avatar
BenkovackiManitas31*
Wednesday, 05.10.2016
23:50

Ovima nasim mucenicima treba dati podrsku, mislim da su i oni samo vise shvatili da su na terenu niko i nista. Ajde vise da proradi inat kod svakog igraca pa da ostavi srce na terenu, ajde ajde!!!

avatar
Milos Kosta Kostic
Wednesday, 05.10.2016
23:17

Vrlo defanzivna taktika. Ok bekovi koji ce glumiti krila, tadic mora iza napadaca da bi dosao do izrazaja, 3-5-2 bi nam vise odgovaralo

avatar
Igorinjo
Wednesday, 05.10.2016
23:02

O bože ovaj igra sa sedam bekova protiv moldavije.

avatar
chaki
Wednesday, 05.10.2016
22:30

Tacno nece skloniti Stojkovica sa gola dok nogu ne slomi

avatar
SaleNs91
Thursday, 06.10.2016
02:03

Ne nego treba da trpimo utronjane vezare kojima lopta prolazi kroz ruke i primaju gol iz prekida u svojih 5 metara...

avatar
Komreolne
Wednesday, 05.10.2016
22:26

Rajkovic,Nemanja Maksimovic,Zivkovic,Antonov,Gajic,Grujic ove teraj napolje.Mladost i kvalitet a ne ove slaninare sto skupljaju utakmice i statiraju kao njihova preteca Deki Stankovic.A mozda su prodali mesto Velsu i Austriji

avatar
Stef Curry
Wednesday, 05.10.2016
21:41

Protiv Moldavije sa 5 igraca u odbrani...3 stopera i 2 beka???? O.o a nas najveci problem je sto nikom nmz.da ufunjamo gol...ko je ovde lud?

avatar
chaki
Wednesday, 05.10.2016
22:19

Ta dva beka su ti u stvari krila u ovoj formaciji...

avatar
gorango
Wednesday, 05.10.2016
22:21

uvek neugodna moldavija :)..pa mi smo ludi, ocigledno..

avatar
Barca4ever
Wednesday, 05.10.2016
21:30

Ne mogu da verujem da njemu sredinu igraju Gudelj i Milivojevic.Nema tu nikakve kreativnosti samo trcanje ko muva bez glave.Ne verujem da ovaj Mitrovic igra u startnu.Covek je najvece drvo od svih.Takodje ne verujem da mu ne igra Ljajic.Covek je doktor fudbala za ove baletane. Ne verujem da je stavio na krila potpuno razlicite tipove igraca.Kostic je obican trkac a Tadic je iskljucivi kreativac,nema neku brzinu.Sa ovom postavom se igraju kontre a ne razumem ko ce da istrci tu kontru kod nas.

avatar
gorango
Wednesday, 05.10.2016
22:25

umesto mitra bolje biciklo da stavi..od bicikla se lopta mozda i odbije u gol, od mitra nikako (sto smo videli i protiv iraca)..a ne znam samo sta mu rade stoiljkovic, skuletic pa cak i a.pavlovic..steta sto je mrdja u japanu (na 60 i nesto tekmi dao 30 i nesto golova) pa ovi slepci to ne prate, verovatno i ne znaju da postoji, a covek je dr za gorepomenutog..

avatar
Taribo West
Thursday, 06.10.2016
19:15

Nešto si debelo pomešao. Mrđa u ovoj sezoni na 22 utakmice 4 postignuta gola. I nemoj nekoga nazivati slepcem kad ni ti ne pratiš.

avatar
amco
Wednesday, 05.10.2016
21:06

Ovaj ide na sigurno ,na nereseno. Igra u formaciji 5-4-1 protiv Moldavie . Haha.

avatar
Гроф Доктор фудбала
Wednesday, 05.10.2016
20:37

Напред Србија.

avatar
Don Silvio
Wednesday, 05.10.2016
20:34

Opet posjecen oroz i kolac u sastavu

avatar
Realan tip
Wednesday, 05.10.2016
20:19

Samo tvrdo i na bod :P

avatar
Loris Karius
Wednesday, 05.10.2016
20:09

Moramo strepeti pred ovu utakmicu. Stojković je možda iskusniji od Rajkovića ali mislim da se Rajković protiv iraca pokazao kao kvalitetan golman,skinuo je 2 sigurna gola. Za odbranu se samo nadam dobrom dana za Baneta,ako nastavi sa svojim starim partijama za reprezentaciju a i za Čelzi u zadnje vreme teško nama,a brine me i Maksimović koji u Napoliju uopšte nije standardan. Gudelj i Milivojević su dobri igrači ali protiv iraca je taktika Muslina pročitana i njih dvojica se nisu videli. Kostić i Tadić možemo reći jedina svetla tačka ovog tima,konačno su izbacili Bambija iz tima što je pogodak.

avatar
Amel Balicevac
Wednesday, 05.10.2016
20:01

Ivanovic opet pozadi? Da li je gledao Muslin ijednu utakmicu Celsija? Ovo treba da se igra 4-2-4,ako ne protiv Moldavije,pa brate koga ces drugo napasti..

avatar
crveno beli
Wednesday, 05.10.2016
19:41

Daj izbacite ovog Gudelja,pa on ne zna na koju stranu napada.Takav igrac na tako bitnoj poziciji,to je ravno samoubistvu.

avatar
Markocc
Wednesday, 05.10.2016
19:37

Ja lično ništa ne očekujem, tako da ako se slučajno plasiramo na svjetsko, to će za mene biti pozitivno iznenadjenje. Inače nisam pristalica igranja sa tri stopera, a mislim da generalno imamo u timu previše igrača sa defenzivnim karakteristikama, ali ajd sve je to nebitno, ključno je kakvu će igru igrači prikazati.

avatar
Don Silvio
Wednesday, 05.10.2016
20:36

Ide se na bod zato je toliko ograca sa def karakteristikama

avatar
Vladimir Minic_fb
Wednesday, 05.10.2016
19:32

Uuuuuu nije ovo trebao da uradi, sad ce ostali da odu da se napiju :)

avatar
Vladimir Minic_fb
Wednesday, 05.10.2016
19:31

Uuuu nije trebao ovo da uradi, sad ce ostali da odu da se napiju :)

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:23

Rajkovic- Ivanovic/Rukavina, Maksimovic, Nastasic, Kolarov- Tosic/Katai, Gudelj, Radoja, Kostic- Tadic- Mitrovic/Stojiljkovic/Pavlovic. Stojkovic, Rukavina/Ivanovic, Vukovic, Fejsa, Katai/Tosic, dvojica od trojice spiceva.

avatar
jodzo
Wednesday, 05.10.2016
19:21

Primetite kako mediji orkestrirano izveštavaju o svakom učinku Ramadanijevih fudbalera. Vest je svaka odbrana Stojkovića. Sramota što su Rajkovića skinuli s gola, zbog toga bih voleo da izgube dok se ne dozovu pameti da je to drugorazredni golman, ali teško da će.

avatar
gorango
Wednesday, 05.10.2016
22:30

kao vratio se jer je poceo da brani u forestu..koje vredjanje inteligencije, pa davali mu podrsku (tuga i bluz) i kad je bio bez kluba..kaze muslin rajkovic bio nesiguran protiv iraca, pa kakve je golove stojkovic primao..? Oni sa pola terena su ubedljivo vrh..nema reprezentacije dok menadzeri kroje tim..a to se kod nas izgleda nikada nece promeniti..mi cemo ovde sve za dinar da uradimo, to se videlo i u lepoj ekskurziji u katar..

avatar
Maximovic
Thursday, 06.10.2016
00:58

A vas dvojca dok je vidic pravio penale a stojkovic ih branio tad ga niste komentarisali jer bi morali da napadnete ovog drugog ? I ne znam sto nepriznate da je stojkovic 5 svetlosnih ispred rajkovica i da nas je samo sreca spasila da nas taj isti rajkovic totalno upropasti protiv iraca. I sta je on to skinuo protiv njih a da vec pre toga nije primio. Od 3 gola za svaki je od 50% pa navise njegova krivica sva sreca pa je jedan bio ofsajd i jos sreca sto nije bio neko kvalitetniji kod njegovog glumenja plejmejkera. Tako da dajte malo realnosti trenutno je stojke najbolja opcija na golu a rajkovic nek stice iskustvo u klubu a ne u reprezentaciji jer za to ipak trebas da budes vanseriski talenat da bi dobio takvo poverenje.

avatar
gosfkcz
Wednesday, 05.10.2016
19:18

Nikada losiji tim, nikada losija taktika, cak osam igraca formacijski imaju odbanu kao primarni zadatak.

avatar
ruud gullit
Wednesday, 05.10.2016
19:16

Jako skromno ovo izgleda, da ne upotrebim neku grublju rec. Uzgred, ako je Rukavina bolji od Baste i Tomovica i ako je on nas najbolji desni bek onda ni ne treba da se plasiramo.

avatar
Don Silvio
Wednesday, 05.10.2016
20:39

Basta i Kolarov su idealni spoljni igraci to jest bekovi za ovu taktiku kad imaju vise slobode prema napred

avatar
chaki
Wednesday, 05.10.2016
22:24

Da,cudi me da se Basta uopste ne spominje...

avatar
Baxter Stockman
Wednesday, 05.10.2016
19:09

Defanziva je mama !

avatar
Sad il\' nikad!
Wednesday, 05.10.2016
19:08

Trenutno najjace sto imamo. Spajic moze tu umesto jednog od ove 3 u zavisnosti od forme, Gajic i Mladenovic ce cekati jos malo. U veznom redu Matic ce igrati umesto Milivojevica ili Gudelja (takodje u zavisnosti od forme ove dvojice) , Tadic i Kostic odlicna kombinacija samo jos kad bi nasli pravog spica... Po mom misljenju Stojke, Nastasic, Gudelj(Milivojevic) i Mitrovic treba najvise da se boje ispadanja iz 11. Najsigurniji deluju Tadic, Kostic, Kolarov, Matic i Bane.

avatar
EDO
Wednesday, 05.10.2016
19:03

haahah sa 5 defanzivaca na Moldaviju???..X kao soliter...

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:00

SMENA GENERACIJA!

avatar
Komreolne
Wednesday, 05.10.2016
22:09

Dokle vise sa smenama generacije.Na kraju ce igrati petlici

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
22:16

Sve dok se ne izvrsi jedna i to na pravi nacin.

avatar
sashki
Wednesday, 05.10.2016
18:54

Stvarno dokle vise ovaj mitrovic u prvoj postavi? Stavite onog malog od 17 godina iz partizana odigrace bolje garantujem kad vec nije pavlovic u prvom planu. Mitrovic je dobar samo za visoke lopte za guzvu je spor.

avatar
gorango
Wednesday, 05.10.2016
22:31
avatar
KO!
Wednesday, 05.10.2016
18:51

treba nam desni bek i jos jedan stoper! posle povratka matica nadam se da luka vise zaviriti nece u tim!

avatar
ddr16
Wednesday, 05.10.2016
19:35

rukavina je solidno odigrao svako do sad u ovom sistemu,a ne znam ni luki sta fali,pa bar je od gudelja sigurniji duplo,ali svakako kad se vrati matic nece biti potrebe za jos jednim istim igracem pored njega,moze tu maksimovic da igra kad se oporavi...

avatar
chaki
Wednesday, 05.10.2016
22:27

Milivojevic nam je uz Matica trenutno najbolji na toj poziciji,a i neznam sta vam smeta Gudelj toliko...

avatar
Stefke
Wednesday, 05.10.2016
18:48

Sve u svemu nije lose, ali mislim da je vec forsiranje sa Mitrovicem u spicu. Mozda jeste najbolji u ovom trenutku, ali njegove igre u reprezentaciji su zaista skromne. Da sam u selektorovoj ulozi probao bi sa Pavlovicem pa sta bude...

avatar
Don Silvio
Wednesday, 05.10.2016
20:44

Ja bih prije stavio Rajkovica u spic nego Mitrovica

avatar
gorango
Wednesday, 05.10.2016
22:33

stoiljkovic, skuletic..? mrdja pre svih..bez obzira na godine covek je gol masina..mogao je inzagi u italiji ali mi smo pametniji, zar ne..?

avatar
Bomb@$
Wednesday, 05.10.2016
18:47

Boga mi ovo je trenutno najjaci sastav sto imamo. Dok se Ljajic oporavi i udje formu, Zivkovic i eventualno Basta umijesto Rukavine. Srecno nam.

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:29

I Matic isto, a diskutabilno je da li je Mitrovic zasluzio da bude prvi izbor, da imamo boljeg, sigurno bi moglo da se kaze da nije. To ti je vec pet igraca:-D

avatar
chaki
Wednesday, 05.10.2016
22:28

Pa mozda da je probao sa Pavlovicem ili Stoiljkovicem umesto Mitra,u boljoj su formi

avatar
MozdaRealan
Wednesday, 05.10.2016
21:51

Љајић више неће бити позиван и то је по мени један велики плус за Муслина. Живковићу треба дати времена. Баста је повријеђен а и једноставно у последље вријеме много лоше игра. По мени је велика штета што нема СМС јер он може са Матићем ( сада са Гудељом ) да одигра феноменално на средини терена. И треба да игра Стоиљковић или Павловић умјесто Митровића.

avatar
milaneze
Wednesday, 05.10.2016
18:43

Odlicna postava,nadam se lakoj pobedi.

avatar
StefanCZVYNWA
Wednesday, 05.10.2016
18:41

Stojkovic i Mitrovic,blago nama!Nema srece dok se Stojkovic ne otera iz nacionalnog tima,on je onaj koji stvara neslogu i svadju medju igracima!

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:29

Kako je stvara? Nisam za to da brani, ali ne razumem ni ovaj tvoj komentar.

avatar
Toti 10
Wednesday, 05.10.2016
18:41

Vrte se selektori kao na ringispilu, ali ta neka okosnica tima uvek ostane ista, nema tu velikih promena. Kod svakog selektora su okosnica tima Stojkovic, Kolarov, Ivanovic, Mitrovic, Matic...

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:14

Matic i treba da bude. Ima i svojih losih epizoda, ali mislim da ne bi smeo da bude sporan.

avatar
Djurdjevic Aleksandar
Wednesday, 05.10.2016
18:40

Izbacite Mitrovica i biće sve ok

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:13

Da, sigurno je samo on problem.

avatar
Djurdjevic Aleksandar
Wednesday, 05.10.2016
18:39

Izbacite Mitrovica i sve će biti ok

avatar
Play Fair Today
Wednesday, 05.10.2016
18:38

Samo da se vrati Matic i bice to sasvim korektno.

avatar
Toni Kroos
Wednesday, 05.10.2016
18:30

E sada sam potpuno siguran da je Muslin nebitan isto koliko je to bio i Curcic.. Pa kako pricas o igracima koji igraju i koji su u formi a konstanto farsiras iste igrace?! U kojoj formi je Stojkovic koji je na svakoj utakmici u klubu primao bar po jedan gol? Bane Ivanovic i Gudelj sede na klupi u svojim timovima jer ne mogu da se pokupe po terenu! Mitrovic nije bio u formi od kako je otisao iz Anderlehta! Sta smo mi,reprezentacija Srbije ili reprezentacija razigravanja igraca van forme?! Ili smo pak,reprezentacija menadzera?! Ovde mozda i izvucemo remi ali ako ovako izadjemo i sa Austrijom,mozemo vec sledece nedelje da pocnemo pripreme za kvalifikacije za EP 2020-te godine..

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:14
avatar
despot
Wednesday, 05.10.2016
19:32

Besmislice. Gudelj počeo (i završio) 5 od 7 prvenstvenih utakmica za koje je konkurisao, dao 2 gola i upisao asistenciju. Bane 6 od 7 utakmica odigrao cele u Čelziju, nosio kapitensku traku - a pritom nam je, iako defanzivac, najbolji strelac u reprezentaciji, a vamo ga blate mnogi. A tek ovo za Stojkovića... Dokaze možeš pronaći na fejsbuk stranici Notingema - ljudi ga slave tamo. U svakom smislu te reči. Od debija iz snova sve do danas, bio je siguran na golu, i u komentarima navijača posle svake utakmice nijedna kritika nije uprta u Stojketa, već u trenera i odbranu - a za Stojketa samo reči hvale. Uostalom, broj primljenih golova nije merilo kvaliteta golmana - i Bufona bi probušili na golu San Marina. Menadžerska reprezentacija? Da, možda. Ali ne zbog Ivanovića i Mitrovića. Niko njih neće kupiti zato što su igrali za repku protiv Moldavije, već zato što su igrači Čelzija i Njukasla. Ta menadžerska priča pije vodu za superligaške igrače i sličnu buraniju. Suma sumarum, mnogo besmislica iskazano u tako malo teksta.

avatar
England
Wednesday, 05.10.2016
18:22

Opet dva zadnja vezna, nisam ni sumnjao...

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:15

Gudelj je ofanzivniji i od Milivojevica, i od Fejse, i od Radoje pa i od Matica, jedino mozda nije od Maksimovica. Sta si ocekivao? Zakasnela reakcija:-D

avatar
ddr16
Wednesday, 05.10.2016
19:36

ali zato imamo petoricu u odbrani...

avatar
magister
Wednesday, 05.10.2016
18:22

Nadam se da ovakav sastav i ovakav sistem reprezentacije Srbije više nikad neće izaći na teren. Ako izađe, naravno da ću navijati i strastveno želeti pobedu, ali će mi to biti dokaz Muslinove tvrdoglavosti, a ako se to desi i pokaže, onda i nekompetentnosti. 7 odbrambenih, krilo, paker i špic. Protiv Moldavije. Mi smo kao reprezentacija koja ume da igra na tuđe greške i da sa malo lopte u nogama i iz kontri rešava utakmice? Možda. Ali to se niakad dosad nije pokazalo. Isto pokušao Siniša i zato nismo išli na prethodno SP.

avatar
odzvucnika
Wednesday, 05.10.2016
20:26

bas si magister..gde ti vidis 7 odbrambenih?i vi sto pljujete sistem niste u pravu,pa vels je igrao najlepsi fudbal na ep u slicnom sistemu.formacija ili sistem je nebitan ako izgleda dobro na terenu,a vecina vas pljuje ovakvu formaciju jer vam je asocijacija defanzivan italijanski fudbal sa 3 stopera sto je glupost

avatar
magister
Thursday, 06.10.2016
02:09

Mnogi odbrambeni i igrači defanzive i daju golove. Mogu i ovi naši. Ivanović, Kolarov... dali su dosta golova. Ali realno, sa 7 defanzivnih ne možeš da napraviš tečnu igru i da protivniku sakriješ loptu kao sa prirodnom normalnom formacijom sa 2 štopera - 4 1 3 2 ili 4 2 2 2 ili šta god, ali makar umesto jednog centarhalfa da bude igrač koji je tehnički potkovaniji. Pa može da se stavi i npr. Ivanović umesto Mitrovića na špica (dao dosta golova, dobro skače...), a neki drugi centarthalf u onu zadnju liniju, od 3 igrača (kobajagi). I? Da li biste se i sa tim složili? Tako bismo igrali navodnu formaciju 3 5 2, sa 4 centarhalfa, 2 beka, 2 defanzivna vezna, jednim pakerom i jednim krilom. To mogu da igraju Italijani i Latinosi. Mi to ne umemo i zbog takvih eksperimenata nas nigde nema.

avatar
magister
Thursday, 06.10.2016
02:01

Evo kako ja gledam. Kolarov igra beka. Kao i Rukavina. U svojim klubovima, oni igraju bekove, a to igraju i u reprezentaciji. Samo, u klubovima to njihovo mesto računaju u odbranu, a neko je izmislio da taj isti igrač koji igra to isto, ukoliko igraš sa 3 centarhalfa više nije bek, nego je spoljni vezni!!? 3 centarhalfa i 2 beka je 5 odbrambenih. Gudelj i Milivojević, zadnji vezni, celog života igraju tu poziciju u timu, a to jeste sredina terena, ali oni defanzivni zadaci. Zato je 7 odbrambenih.

avatar
odzvucnika
Wednesday, 05.10.2016
21:22

@don silvio sta je prividno?ti bekovi krila sta su imaju celu stranu za sebe od odbrane do napada nema tu nista prividno.jel juventus igra defanzivan fudbal?svasta citam na ovom sajtu svega mi.to sto mi imamo loseg napadaca nije moj problem nit je problem formacije

avatar
Don Silvio
Wednesday, 05.10.2016
20:53

Formacija 352 je jedna od najdefanzivnijih u fudbalu jer je tu samo prividno 5 igraca u vezi a zapravo ih je 5 u odbrani jer su ovi spoljni zapravo klasicni bekovi uz to mi imamo jos i dva defanzivna zadnja vezna to ti je ukupno 7 protiv reprezentacije koja bi trebala da sluzi za popravljanje gol razlike. Uz sve to imamo jednog spica koji gol nije dao godinama

avatar
Don Silvio
Wednesday, 05.10.2016
20:53

Formacija 352 je jedna od najdefanzivnijih u fudbalu jer je tu samo prividno 5 igraca u vezi a zapravo ih je 5 u odbrani jer su ovi spoljni zapravo klasicni bekovi uz to mi imamo jos i dva defanzivna zadnja vezna to ti je ukupno 7 protiv reprezentacije koja bi trebala da sluzi za popravljanje gol razlike. Uz sve to imamo jednog spica koji gol nije dao godinama

avatar
Goran Zdravkovic
Wednesday, 05.10.2016
18:21

lagano 2:1 za Moldaviju...

avatar
Spasoje Krstović
Wednesday, 05.10.2016
18:14

Najbolje sto trenutno imamo...kad se vrati matic ekipa za respekt uz jaku klupu

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:15
avatar
Spasoje Krstović
Thursday, 06.10.2016
09:12

Decko se vrace iz povrede nije igrao mesec dana

avatar
Wednesday, 05.10.2016
18:13

U vreme dok je Antic bio selektor sedam do osam igraca za koje sam smatrao da treba da igraju u reprezentaciji igralo je a ovde po mom misljenu samo bi Tadic, Mitrovic i Eventualno Kostic imali mesta. Ostalim bi se samo zahvalio.

avatar
ddr16
Wednesday, 05.10.2016
19:38

na osnovu cega mitrovic? ja sam ga do skoro podrzavao i razumeo njegovo forsiranje,ali on niti daje golove u klubu niti igra tamo,a ono sto radi u reprezentaciji nema veze sa fudbalom,nisam gledao stoijljkovica i pavlovica skorije ali ne verujem da su u slabijoj formi od njega jer je to nemoguce,on je rezerva cak i u drugoj ligi...

avatar
Wednesday, 05.10.2016
21:42

U reprezentaciji ne moze da se sastavi kako ti kazes zbog toga sto selektor forsira defanzivnu igru a u satavu protiv Moldavije igra sa cak sedam defanzivnih igraca! Sto se Njukasla tice tu je bila prica posle ispadanja iz Premijer lige da zele da se rese Mitrovica zbog velikih primanja jer verovatno nisu racunali da ce ove godine igrati drugu ligu. Mislim da je to razlog neigranja. Pomenuo si Stoijlkovica i Pavlovica al moje misljenje je da je Djurdjevic bolji spic od njih i da bi u spicu sa Mitrovicem bio pun pogodak jer su oni zajedno osvojili evropsko prvenstvo do 21 god. Sve ovo sto pisem bi imalo smisla uz pojacanu sredinu terena a ne igranje sa sedam odbrambenih igraca.

avatar
Don Silvio
Wednesday, 05.10.2016
20:58

Mitrovic? Sigurno trolujes

avatar
Maestro-Chelsea(Sic)
Wednesday, 05.10.2016
18:12

Umjesto Mitrovica Pavlovic

avatar
paok
Wednesday, 05.10.2016
18:12

Sto protiv Moldavije igramo sa dva zadnja vezna. Pa jel ne moze jedan ofanzivni vezista u sredinu umesto Gudelja ili Milivojevica. Mi kao da igramo protiv neke vrhunske rep.

avatar
Igornopolis
Wednesday, 05.10.2016
18:11

Gudelj i Mitrovic ne zasluzuju da budu starteri. Niti po formi, niti po pokazanom u reprezentativnom dresu u zadnjih nekoliko utakmica. Tacka. Ja kao prvo uopste ne vidim Mitrovica u ovom stilu fudbala koji igramo. Jest da ima dosta centarsuta preko levog boka pogotovo ali igra nam se apsolutno ne bazira na centarforu sidrasu kakav je Mitroguz. Centarfor u ovom stilu igre i sa nednim kreativcem Tadicem iza sebe koji salje iznenadne i neocekivane upotrebljive lopte zahteva centarfora koji ne agilan i snalazljiv. Mitrovic to apslutno nije. Dugo sam lobirao za ovog momka ali sam sad ubedjen da ce biti samo prosecan igrac.nGudelj je opasno limitiran s loptom u nogama i pod pritiskom u sredini. Ne nalazi resenja. Zna da proigra donekle i da ostane defanzivno na igracu 1x1, takodje ima bombu od suta ali ne dovoljno za ovaj nivo. Hteo sam da vidim Maxu u startnoj. Nadam se da ce Radoja dobiti minutr da se pokaze. Jedva cekam Matica da se vrati. Lomi, zanji Musline..

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
18:11

Kacar, Maksimovic, Matic i Fejsa ili Radoja, tu cetvoricu treba da zove muslini Hahaha

avatar
Nemanjaaa Vidic NO.1
Wednesday, 05.10.2016
18:08

Sramota za golmana,nigde i ne treba da idemo

avatar
Baxter Stockman
Wednesday, 05.10.2016
19:14

Sta treba ona prevara sto trci u prazno da nam brani? Stojke je nas najbolji golman u 21 veku..

avatar
Baxter Stockman
Friday, 07.10.2016
18:05

Taj tvoj ce nas zaviti u crno kao niko nikad. U to sam 100% siguran.

avatar
Nemanjaaa Vidic NO.1
Friday, 07.10.2016
13:49

da da u prazno,jel smo primili neki gol iz njegovog kiksa mozda?covek dribla vi izmisljate prazne price a iz toga nismo primili gol,da nije tuzno bilo bi smesno,rajko za njega golman i po,ovaj dalje od notingema nece videti,pokazao se protiv australije prima sa 40 metara gol

avatar
McMilan
Wednesday, 05.10.2016
18:08

idemo po 3 boda sa 5 igraca u zadnoj liniji, hoce li neki Srpski trener imati petlju da postavi ekipu da igra ofanzivno.

avatar
nikola nikola1
Wednesday, 05.10.2016
18:07

Zasto stojkovic, rukavina I mitrovic?

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:17

A ko da igra desno u ovoj formaciji? Zasto Milivojevic?

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Thursday, 06.10.2016
11:45

A Fejsa jedan od najboljih igraca Benfike. Jedino ako ne mislis da je Olimpijakos veci i jaci klub od Benfike, a portugalska liga kudikamo kvalitetnija od grcke, u tom slucaju bi verovatno cak bio i u pravu...

avatar
Spasoje Krstović
Thursday, 06.10.2016
09:10

Zato sto selektor tako misli...covek je kapiten olipijakosa

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
21:59
avatar
nikola nikola1
Wednesday, 05.10.2016
20:58

Trebao je da pozove Darka Lazovica jer on igra tu poziciju u Djenovi I igra dobro.Sto se tice Milivojevica moze I neko drugi Fejsa mozda isti su.

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
18:06

Stojkovic, Rukavina, Tadic, Milivojevic, Gudelj i Mitrovic- OUT, Rajkovic, Zivkovic, Ljajic, Maksimovic, Matic i CF po izboru fudbalske logike:)- IN.

avatar
milosct
Wednesday, 05.10.2016
19:41

Zasto si toliko protiv Tadica? On uvek stvori po neku sansu, da i gol, stane na loptu. Nas je najbolji igrac. Zivkovic nije igrao godinu dana, Ljajic i Maksimovic su povredjeni, Matic suspendovan a spica nemamo :D

avatar
milosct
Wednesday, 05.10.2016
22:19

Ma, znam da pises generalno, ali ako bi vec ubacivao Ljajica, ja bih ga stavio na sredini, ili njega ili Tadica, ne bih igrao sa 2 zadnja vezna pored 5 odbrambenih, jos protiv reprezentacija od kojih smo bolji. A i video sam da Ljajic nije igrao ni za Torino nekoliko poslednjih meceva, procitao sam da je povredjen, a i nisam bio nesto posebno zainteresovan da ispratim celu situaciju. A sad da je Ljajic faktor koji ce nas odvesti daleko, i nije, svakako da bismo dobili jos jednog dobrog igraca na pozicijama gde vec imamo 5, 6 igraca slicnog kvaliteta, ali on je svojeglav, tvrdoglav i tesko je sa takvim igracem stvoriti ambijent koji je potreban reprezentaciji, jer reprezentacije nemaju mnogo vremena da sprovode neke pripreme i treninge. Prema mom misljenju, kod njih je najvaznija motivacija i atmosfera u timu i ukoliko se proceni da neki igrac narusava tu atmosferu, ja sam za da se taj isti iskljuci iz tima. Kod Advokata je igrao, kod Curcica isto, pa nismo ni tada cvetali...

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
20:14

Zato sto cesto mnogo usporava akcije, zato sto nema definisanu poziciju, zato sto je Ljajic bolji od njega. Adem nije bio povredjen pre Iraca i ti to dobro znas, taj problem ce biti ogroman problem za nasu reprezentaciju, a shvatio si valjda da to pisem generalno, ne samo za sutra.

avatar
Taribo West
Wednesday, 05.10.2016
18:06

Još da se Matić vrati nakon odrađene suspenzije i Radoja će pomesti konkurenciju na DM. Siguran sam da će Muslin uvideti da je najbolji naš igrač na toj poziciji, a pošto sam pokriva veliki deo terena, Matić se više može fokusirati na kreiranje napada...

avatar
Igornopolis
Wednesday, 05.10.2016
20:58
avatar
La Joya
Wednesday, 05.10.2016
18:04

Ne svidja mi se ovo, previse je defanzivno. Stojkovic - Ivanovic, Nastasic, Maksimovic, Kolarov - Gudelj, Milivojevic - Kostic, Tadic, Markovic - Mitrovic. To je idealno.

avatar
DONI SPALIO VESTICU
Wednesday, 05.10.2016
19:17

Kakav bre Milivojevic, kakav Markovic...