Zvezda zaslužila više, grmeće sa "Marakane" zbog sudije!

Autor: Nikola Miloradović
utorak 06.08.2019.
22:39
Izvor: Sportske.net

Fudbaleri Kopenhagena zadovoljniji nakon prvog meča trećeg kola kvalilfikacija za Ligu šampiona.

Beta/AP Photo/Darko Vojinovic
Beta/AP Photo/Darko Vojinovic

Povezane vesti

Zvezda odlična, sreća je nažalost bila na strani protivnika, koji se kući vraća sa remijem i golom u gostima. Nakon 90 minuta igre na stadionu "Rajko Mitić", 1:1 (1:0), u duelu srpskog i danskog šampiona.

"Crveno-beli" su bolje otvorili meč, igrao se treći minut kada su dobili slobodan udarac na ivici kaznenog prostora, Marin je dobro šutirao, ali je golman Kopenhagena uspeo da interveniše.

Zapretio je i Degenek nakon kornera koji je usledio, ali je Gritebust uspeo da interveniše.

Istakao se golman Danske ekipe i u 17. minutu, kada je Pavkov tukao glavom, Zvezda je bila daleko bolja u uvodnim minutima.

Kopenhagen se na kratko oslobodio pritiska, ali je četa Vladana Milojevića ponovo uspostavila kontrolu, u 31. minutu velika šansa za Marina, odlično je tukao sa ivice kaznenog prostora, lopta je prozujala tik pored gola rivala.

Kada se činilo da ćemo na odmor otići bez golova, igrao se 44. minut, Ivanić je primirio loptu u kaznenom prostoru rivala, ona je potom došla do Pavkova, koji je odmah šutirao, lopta je pogodila defanzivca gostiju, dobila je čudnu putanju i prevarila golmana danske ekipe, 1:0 za srpskog šampiona!

Otišlo se sa tim rezultatom na odmor, a u drugi deo igre "crveno-beli" su morali da uđu bez strelca jedinog pogotka Milana Pavkova, koji je još u drugom minutu povredio zadnju ložu, ali je uspeo da izdrži do kraja poluvremena i pritom da postigne jedini pogodak.


Zvezda je motivisano ušla i u nastavak, lepu šansu imao je upravo Boaći, koji je zamenio Pavkova, u 54. minutu, kada je nakon centaršuta Marina glavom poslalo loptu tik pored gola Kopenhagena.

Bolja je bila Zvezda i u nastavku, a sjajnu šansu imao je Boaći u 80. minutu, nakon sjajne kombinacije Ivanića i Marina, potonji je ubacio loptu pred gol rivala, Boaći je bio na pravom mestu, ali je iz dobre pozicije poslao loptu preko gola gostiju.

Krenuo je nakon te šanse Kopenhagen angažovanije, da bi u 84. minutu Bil pao u kaznenom prostoru Zvezde, nakon duela sa Jovančićem, sudija Martinš je pokazao na belu tačku.

Odgovornost je preuzeo Vind, koji popularnom "panjenkom" uspeva da savlada Borjana i poravna rezultat.

Nisu se predavali fudbaleri Crvene zvezde, Žander je samo koji minut kasnije uposlio Bena pred golom rivala, ali je kapiten Zeka uspeo da izblokira napadača srpskog šampiona, možda je pritom napravio i faul, ali se glavni arbitar nije oglasio.

Napadali su Milojevićevi puleni do kraja susreta, ali je Kopenhagen uspeo da izdrži, vraćaju se kući veoma zadovoljni.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

99 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Gorila u magli! LFC
Wednesday, 07.08.2019
16:10

Poslednjih 15 penala koji su svirani protiv Zvezde citam kako ste pokradeni,neverovatno ali istinito.penal mozda po nasim JSL pravilima i nije bio jelte ali po evropskim cist kao suza.ovaj komentar uzmite kao cisto objektivan,a ne kao prozivku jer dokle god su ovi krimosi u nasem fudbalu mene domaca liga ne zanima.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Wednesday, 07.08.2019
11:09

Ja mogu reci da imam ponos i svoje principe jer nikad u zivotu nisam odgledao jednu utakmicu zvezdinog bivseg rivala a da nije igrao protiv Zvezde jer ja sam svoj zivot posvetio Zvezdi kao i oni sto misle da navijaju za jedan mali klub bez evropskih uspeha i trofeja.

avatar
SvetskiSampion
Wednesday, 07.08.2019
14:46

Ne , oni ove nedelje navijaju za kobenhavn a sledece ce navijati za jang bojse. Sta ocekivati od njih prate fudbal od 2007...

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Saturday, 10.08.2019
00:33

Njihov klub i nema navijace jer oni navijaju samo za Zvezdine protivnike.

avatar
Mani2
Wednesday, 07.08.2019
17:53

Ko o cemu ti o Partizanu.Pa ko ti sta sada rekao.Navijas protiv Partizana zato vas se tako vraca

avatar
Bojan Samardzic
Wednesday, 07.08.2019
08:40

Nismo mi gledali istu utakmicu. :) Zvezda se povukla u nastavku, prepustila inicijativu, imali smo doduse par dobrih napada. Sudija nas u pet minuta masakrirao, prvo je svirao glup penal koji 90% to nije, a onda klasican primjer penala ne svira za nas. Na kraju, ostao mi glup izraz lica...

avatar
Brajkoo
Wednesday, 07.08.2019
01:45

Realno i jedni i drugi su zasluzili oduzimanje bodova. Za 90 min 3 suta u okvir gola. Marin klasa, Ivanic i Milunovic zalutali u Cz

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Wednesday, 07.08.2019
10:28

20 suteva smo imali ka njihovom golu,pogledaj broj u gol pa onda nesto trabunjaj

avatar
Milos Kosta Kostic
Wednesday, 07.08.2019
01:03

sraca je nekada saveznik, nekada protivnik. ne zaboravite npr krasnodar, kada risticu nije priznat cist gol. ako je morao da nas bije maler, neka je danas. a neka sreca njima okrene ledja u revansu, 13.08. :)

avatar
Capitano
Wednesday, 07.08.2019
00:18

Zasluzili smo pobedu, ali neverovatno je koliko sudije navlace za protivnike protiv nasih klubova! Penal jeste bio za njih (a bilo je elementa da se svira i za nas), ali sto se tice faulova, dvostruki arsini... Degenek startuje, izbije loptu, potkaci igraca, faul i dobije zuti. Njihov kapiten, apsolutno isti start, startuje, izbije loptu, potkaci igraca i nista (a imao vec zuti i trebao je da bude iskljucen). Za celu utakmicu imali su dva suta i to oba van okvira gola. Miloje opet zaj... stvar sa povlacenjem ekipe, umesto da nastavimo da pritiskamo i damo jos koji gol. Nadam se da cemo uci makar u jedno od dva evropska takmicenja. LS bi nam vise finansijski odgovarala, a LE takmicarski.

avatar
Terapeut
Wednesday, 07.08.2019
00:17

Najpravedniji rezultat...

avatar
gorango
Tuesday, 06.08.2019
23:54

Da su u Zvezdi pametni pa da uloze zvanicnu zalbu na sudjenje/sudiju. Nece nam to nista pomoci, ali bar da gnjida bude oznacena, da se zna ko je i kakav je smrad ovaj necovek. Inace, pored ove kradje na kraju, sami smo krivi sto je do toga doslo. Cemu onakav bunker nakon gola? Miloje, ovo ti postaje simptomaticno??? Tamo ako odigramo bez straha i srcano, mozemo proci, nisu oni bauk. U suprotnom, sa igrom kao iz drugog poluvremena, 2-3 razlike za njih bez problema.

avatar
paok
Wednesday, 07.08.2019
05:56

Gledao sam samo prvo poluvreme i bili ste bolji dosta. Ne znam jel bio penal ali nemojte se zaliti na sudjenje. Koji ce to sudija nasim klubovima pomoci ili bar realno suditi. Malo se razlikuje sudjenje negi kod nas a nasi igraci nisu na to navikli. E sad ako ste se opet povukli onda niste ni trebali da dobijete. Srecno u revansu.

avatar
Bojan Samardzic
Friday, 09.08.2019
09:05

Ne mogu da ti odgovorim nigdje, ali se poprilicno slazem sa tvojim komentarima, osim pomalo za to povlacenje u drugom poluvremenu. Pita se nesto i Kopenhagen, nisu bolji od nas, ali nisu puno ni losiji, ne mozes ih pritiskati 90 min. Miloje se kasnije na neki nacin i ogradio i prebacio krivicu na igrace za povlacenje. Slazem se da je trebalo na svaki nacin da ih malo otjeramo od gola i preuzmemo inicijativu, ali realno, nisu oni ni imali neke prilike. Vise zbog toga sto nisu pretjerano kvalitetni, nego sto im mi nismo dozvoljavali. Najvise mi je zasmetalo to sto smo im neposredno prije penala dozvolili da onako kruze oko gola. Mozda pretjerujem, ali mislim da je prelazni rok prilicno lose odradjen, poremetili smo odbranu onako nakaradnom prodajom Savica i sklanjanjem Stojkovica i to sad vise nije taj bedem kao prosle godine.

avatar
gorango
Thursday, 08.08.2019
08:52

Slazem se sve, ali ako ima mehanizam treba se zaliti. I u slucaju Zvezde i u slucaju Partizana ili bilo kog naseg kluba u Evropi gde smo drasticno osteceni. Jesmo, po meni sami krivi, jer smo se povukli i uopste dozvolili da dodjemo u takvu situaciju. Ali penal koji nije svirao za Zvezdu (sto se mene tice i penal za njih je postojao) je za rubriku verovali ili ne. Zaista sramota. Hvala i srecno svim nasim klubovima u Evropi.

avatar
Mads87
Tuesday, 06.08.2019
23:47

Nisam verovao da cu ovo reci ikada ali Milojevic je sada bas preterao. Kod mene je imao ma i dalje ima kredit ali brate ovo njegovo nicim izazvano povlacenje pocinje bas da mi ide na zivce. Pa ove smo trebali da zgazimo veceras kao fap zabu. Izvikana i preplacena ekipa. Suplji su nazad kao sito i nema sanse da im ne damo gol tamo ali smo totalno zakomplikovali sebi zivot bez veze. Sudjenje cak i ne zasluzuje komentar stim da me penali ne zanimaju ali sve ostalo je uzas. Covek hvata loptu rukama i nikom nista

avatar
Bojan Samardzic
Wednesday, 07.08.2019
08:44

Ranije, kad se Miloje povuce. to je bilo to, sinoc je bilo prilicno suplje. Dovoljno je pogledati situaciju kod gola, cova 15 minuta kruzi oko sesnaesterca, niko da izadje, startuje, oduzme lotpu...

avatar
gorango
Thursday, 08.08.2019
08:57

Ne slazem se druze uopste. Pa zato nam je PSZ dao 6 komada prosle god. Samo protiv L'pula se nije branio sa bunkerom na 20-25m, i to je onda urodilo plodom. Ne mislim zato sto smo ih tada dobili, nego smo imali sanse i mogla je da se istrci kontra. Sa ovim i ovakvim bunkerom, ne da ce nam svako dati par komada nego nema ko i kako da istrci kontru kad je nas spic na 25m od naseg gola a ispred sebe ima bar dva stopera protivnickog tima. Uostalom, tako je odigrao i u gostima protiv Helsinkija pa znamo sta je bilo, samo je sreca sto su oni ipak nesto manje kvalitetna ekipa u odnosu na ostale a i cini se da su bili dosta uplaseni od Zvezde, pa nam se to nije obilo o glavu. Ne razumem ga sto se tice tog bunkera. Zaista sve pohvale za njegovo shvatanje fudbala ali ovo kao da nije on.

avatar
Goran V
Tuesday, 06.08.2019
23:45

Prvo poluvreme za svaku pohvalu, taman sam se ponadao a onda zona sumraka.
Mali miš Milojević. Naredio povlačenje a igrače za kontru nema. Ovakvu ekipu, kao što je Kopenhagen bio večeras, napuniš kući sa 3-4 komada pa te baš briga što te sudija pokrade za jedan penal. Ali ne, mi se branimo. Gost igra sa dva napadača, mi sa jednim. Svaka čast Vladane. Na kraju svih krajeva, kukavičluk se nikada ne isplati. Bolje je poginuti kao heroj nego provući se kao govno. Tačno se vidi da su igrači uskraćeni za kreativnost, za polet, da igraju u grču. Svaki put kada prime loptu prebiru po glavi šta smeju a šta ne smeju. Najizgubljeniji u celoj priči je Ivanić. Jeste mekan igrač, ali mnogo može, na žalost, nesme. Milojević im je valjda kredom iscrtano putanje kretanja i dodavanja, nema odstupanja.
Vladane.....ovo je fudbal, ne šah. Možda si ti provalio šta je potrebno za Evropu. Taj bezlični šablon koji teraš, ali, zaboravio si naš mentalitet. Sada samo loše glumimo ono što nismo. Zvezda je sa tobom izgubila identitet.

avatar
SvetskiSampion
Wednesday, 07.08.2019
09:09

Da ... Hoce da bude kao murinjo... A mozda nam je i falilo snage posle 70 min

avatar
Man united
Wednesday, 07.08.2019
19:30

'Ovakvu ekipu, kao što je Kopenhagen bio večeras, napuniš kući sa 3-4 komada' Па, није то Јединство из Доње Бабушнице. Какав ти је то резон. Осећам да овде сви много лете. Ово је озбиљна екипа која годинама игра групне фазе европских такмичења.

avatar
Dorotej
Tuesday, 06.08.2019
23:37

Zvezda je odigrala odličnu utakmicu. Marin je igračina. Milina ga je gledati. Zaboravimo na kritike, dajmo podršku treneru Milojeviću i igračima. Zveza nije rekla zadnju reč.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Tuesday, 06.08.2019
23:33

Cela utakmica je stala u 2 šanse Boaćija koje je naravno propustio jer nije sam kao u SL, 2 šanse NDojea koji je prvu promašio, a kod druge Pep srušen za penal i 2 ispravne sudijske odluke kada je Zeka izblokirao Boaćija, a Pep srušen za penal ala Neca Mihalović. zvezda se opet provukla kao protiv Helsinkija golom iz odbitka, a jedina greška sudije je što nije pokazao potpuno zasluženi drugi žuti i automatski crveni zvezdinom kapitenu kome izgleda najviše nedostaju srpske sudije. Penal omaž nikad dosuđenom čistom penalu za Partizan nad Necom Mihajlovićem!

avatar
Dorotej
Wednesday, 07.08.2019
07:20

Boli, mnogo boli da Partizan sve više zaostaje za Zvezdom u svakom pogledu. Počeo si da gledaš jučerašnju utakmicu, ti i tebi slični (neki navijači Partizana su korektno davali podršku Zvezdi kao srpskom klubu), sa namerom da vidiš šta je loše, tražio"dlaku u jajetu". A toliko dobrog si mogao da vidiš u Zvezdinoj igri pa nisi.

avatar
⭐♦ povratka kralja
Wednesday, 14.08.2019
12:10

Borjanove odbrane kao omaz tome koliko te ⭐♦. :D

avatar
bosnapd
Tuesday, 06.08.2019
23:31

Cist penal za Dance ali bio je penal i za Zvezdu Zeka u prvom poluvremenu je trebao dobiti drugi zuti ne moze sve sam Pavkov.

avatar
jv
Tuesday, 06.08.2019
23:28

Za ovo smo sami krivi. Kilav go i totalna defanziva. Umesto da im damo tri sad je 1:1 i mi moramo na pobedu. Milojević jednom nije vodio Zvezdu, već srce, protiv Liverpula, i rezultat je jasan, mu na Marakani moramo napadati od prvog do zadnjeg minuta, pamet je za gostovanja, kući SRCE NA TEREN.

avatar
Dr fudbala Miloje
Tuesday, 06.08.2019
23:21

Пролазимо у Плеј-оф.

avatar
Ja opet Ja
Tuesday, 06.08.2019
23:19

Dajte budite budite realni, penal jeste bio za Kopenhagen, onaj na drugoj strani mozdda jeste diskutabilan ali opet... Ceo zivot nam sudije krive kao uvek protiv nas.. daj oladite malo

avatar
SvetskiSampion
Wednesday, 07.08.2019
09:11

Ovaj sudija je totalni amater.

avatar
⭐♦ povratka kralja
Tuesday, 06.08.2019
23:13

Povukli se posle gola, zasluzeno primili gol. Ako je ono bio penal za Kopenhagen, bio je penal i za nas. Zeca je trebalo da dobije ne drugi zuti, nego jos bar 2. No dobro, neka ovo bude karma za onaj nepriznati gol Krasnodara. Hrabro tamo, moramo gol da damo i to je to.

avatar
SvetskiSampion
Tuesday, 06.08.2019
23:10

Povukli smo se opet... Da li je falilo snage ili takticki sve u svemu trebalo bi da se prodje dalje . Amatersko sudjenje .

avatar
paok
Wednesday, 07.08.2019
06:00

Nije falilo snage nego ste se povukli iz nejog razloga. Pusti sudije, nije bilo bas kako treba ali nisi valjda ocekivao da guraju nase ekipe. Jednostavno ovo bije nasa liga i sudjelje je drugacije.

avatar
SvetskiSampion
Wednesday, 07.08.2019
14:50

Bez obzira sto nije nasa liga i sto je penal bio a la mali neca , sta je onda sa nasim faulom u 16? sta je sa startom sa obe noge bez kontakta sa loptom isto kao gobelja onomad bez ikakve sankcije, a degeneku zuti iako je stigao do lopte pre njihovo igraca, gde se to svira , u engleskoj ? Sta je sa hvatanjem rukom namerno , gde je zuti? Mi smo 2 zuta dobili samo za verbalne okrsaje .... problem je sto nije bilo istog kriterijuma.

avatar
Debeljko sa Čukarice
Tuesday, 06.08.2019
23:05

Bilo je to krajnje bezobrazno i lopovsko sudjenje. Ako je bio penal za njih onda je bio i za nas.

avatar
Sanchez Bakero
Tuesday, 06.08.2019
23:03

Komentatori na Areni objektivni k'o Milojko Pantić u najboljim danima..! :)
Oko penala je sve čisto kao suza - za Kopenhagen je bio, za Zvezdu ni govora..!

avatar
NemanjaaVidiiiicNo1
Tuesday, 06.08.2019
23:03

Sramota,unistili smo ih 1 sut sa penala su imali na gol,vratice se ovo..

avatar
Čeki
Tuesday, 06.08.2019
22:58

Nije mi jasna jedna stvar - zasto Milojevic uporno forsira povlacenje posle gola i cekanje nekih kontri. Jer, prvo, super smo odigrali prvo poluvreme i to je dalo rezultata, a onda menjas uloge s protivnickom ekipom na svom terenu. Drugo, Zvezda nema toliko brzih i potkovanih igraca da bi te kontre koje se kao cekaju znala i mogla da iznese. Trece, Milunovic mora pod hitno na klupu i polako da vezba da sece drvece jer za fudbal nije, Ivanic mora pod hitno da se probudi, predugo ga cekamo. I na kraju, sudija (prvi put posle ko zna koliko cu ovo reci jer ne volim ovaj alibi). Toliko odluka na nasu stetu stvarno je sramotno. Ali, nista se od ovoga ne bi mozda ni desavalo da Milojevic ne forsira uporno povlacenje posle datog gola i davanje prostora protivniku da se razigra, pa nisu ovi klubovi Napoli, PSZ i Liverpul.

avatar
Man united
Tuesday, 06.08.2019
23:31

Што увек тражити длаку у јајету? Милојевић има свој стил. И то даје резултат ево већ 2 године. Сви би да буду генерали после битке. И не знам шта то више фали Иванићу? Одиграо је врхунски данас. И Милуновић је сасвим солидан.

avatar
Čeki
Friday, 09.08.2019
00:44

Milunovic ti je celo drugo poluvreme bio katastrofa, pa video si samo kad je njega i Zandera Ndoje izvrteo. A Ivanic nista nije uradio osim onog pasa Marinu i to je to. Namerno sam njih dvojicu gledao u sitna crevca sta ce uraditi i eto, Milunovic katastrofa drugo poluvreme, a Ivanic nista osim tog poteza.

avatar
Man united
Wednesday, 07.08.2019
19:39

И сад би дало резултата да не би судије. Није ту ништа крив Милоје. И није он нешто претерано офанзивно играо ни у првом. Него су Данци играли повученије, па се стекао утисак да смо их ми нешто као притисли... Ја и даље не видим чему критике Милуновићу и Иванићу. Као да смо гледали две различите утакмице. Извадио пар лоших потеза и осудио их на вечни пламен. Шта сад ја теби треба да набрајам пресечене лопте, добре стартове, пасове проигравања? По мени Иванић игра све боље и боље иако није на својој позицији. Ал добро, имаш право на своје мишљење. Надам се да ћеш се разуверити ускоро.

avatar
Čeki
Wednesday, 07.08.2019
12:14

Milunovic sa nekoliko nerezonskih ispucavanja (npr. pred kraj utalmice prakticno kod linije centra, covek sam i treba da pravimo akciju on je ispucava sto jace moze), potom Ndoje sta je uradio njemu i Zanderu kad je sva sreca lose levom sutnuo, pa u drugom poluvremenu ne sme da pridje igracu nego ga gleda i daje mu prostor da ovaj radi sta hoce. A Ivanic gresio paseve, pola mu tih paseva izblokirali protivnicki igraci, ne zna loptu da sacuva, jedino dobro je onaj vrhunski pas za Marina bio. Da, tu su bili i oni tragicni sutevi izdaleka samo da bi opalio po lopti. Sto se tice Milojevicevog stila, davao je rezultate jer se nismo ovoliko branili ppsle datog gola pogotovo ne u kvalifikacijama za LE i LS (jedino smo defanzivnije igrali protiv Salcburga), a samim tim igra nam je delovala agresivnije i lepse. Dalje, ja ovo komentarisem i u toku svake utakmice od pocetka ove sezone, Zvezda super igra kad je agresivna, ali ne zna najbolje da se brani i ne zna te kontre da radi jer nema takve igrace.

avatar
Monte_Kristo
Tuesday, 06.08.2019
23:47

Jer fudbal ne igraju Terminatori nego ljudi od krvi i mesa,koja ekipa na svetu napada 90 min,bili smo mnogo bolji,prolazimo !

avatar
GlasRazuma
Tuesday, 06.08.2019
22:55

Ovo je delo Milojevica i njegovog shvatanja fudbala.Das gol i onda svi u sesnaest i lupaj po lopti. To se danas ne vidja cesto u evropskom fudbalu,gotovo nikako.

avatar
Monte_Kristo
Tuesday, 06.08.2019
23:48

Nemas pojma,nisu nam sutnuli na go,sreca ih pogledala,u revansu su nasi

avatar
Realan_PFC
Tuesday, 06.08.2019
22:54

da je zvezdi sviran ovaj penal protiv, recimo, javora bio bi cist kontakt, penal ko kuca, posto je sviran kopenhagenu protiv zvezde onda je to druga stvar ........... dupli arsini kod sudija ili kod navijaca zvezde pravo je pitanje ovde

avatar
Man united
Tuesday, 06.08.2019
23:19

Пантићевац, зар имаш образа да помињеш пенале уопште. Ово је класична Партизанова школа падања. Овако исто се и Неца Михајловић бацакао против Звезде. Сећаш се?

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Thursday, 08.08.2019
15:07

U prvenstvu nikom sudije ne pomazu vise nego vama.

avatar
Realan_PFC
Wednesday, 07.08.2019
09:36

jesam ja rekao da je bio penal? nisam, zato sto nije bio, procitaj malo bolje .............. ja pricam o obrazu navijaca, o onome sto se svira zvezdi u prvenstvu i kupu i kako vam to nesmeta

avatar
Amar Zornic
Tuesday, 06.08.2019
22:51

Jako dobra partija , nazalost ne i rezultat . Dve stvari samo zameram 1) realizacija i 2) period kada smo im prepustili totalnu inicijativu koja je i krunisana tim sumnjivim penalom . Sudjenje uzas i bez penala , Ndoj kako god se zakuca u nase stopere dobije faul , Zeka sa zutim bije po terenu i nista , na Marinu 100 prekrsaja niko zuti , a nama pozuteo pola ekipe .

avatar
Сотир Ђубре V.1.0
Tuesday, 06.08.2019
22:51

Без разлога смо им препустили иницијативу у другом полувремену и онда се обично и деси нешто овако. Да није био тенденциозан, за судију бих рекао да је био као магарац у магли. Нисам знао какав је Kопенхаген, али сада сам сигуран да је Звезда боља. Побеђујемо тамо.

avatar
Toledo
Tuesday, 06.08.2019
22:50

Kakav je sudija kreten...Ma da i Miloje sa izmenama katastrofa..

avatar
Brat Pogba
Tuesday, 06.08.2019
22:50

Čist penal za Zvezdu ali nisu trebali da se opuste pred kraj. Ovakvom igrom neće pobediti u Danskoj

avatar
PazzaInter
Tuesday, 06.08.2019
22:50

Po prikazanoj igri komotno 2 razlike za Zvezdu. Tacno sam znao da ce ispasti problem sa sudijom, celu utakmicu sudi u njihovu korist. Mnogo smo bolja ekipa od ovih, steta bi bila da ispadnemo. Proradice valjda inat u Danskoj...

avatar
Kajri Irving
Tuesday, 06.08.2019
22:47

Srbin sam, ali bravo Kopenhagen.

avatar
Dr fudbala Miloje
Tuesday, 06.08.2019
23:23

Србин сам, браво Ференцварош.

avatar
Dorotej
Tuesday, 06.08.2019
23:25

Šta si hteo da kažeš? Nejasan si.
Tvoja stvar ako si za Dance, možeš da budeš i Marsovac. A činjenica je da smo zemlja janjičara.

avatar
LuckyStrike
Tuesday, 06.08.2019
22:47

Koliko dobro prvo poluvreme toliko lose drugo

avatar
Jean-Luc Picard
Tuesday, 06.08.2019
22:46

Kakva kradja...

avatar
Realan_PFC
Wednesday, 07.08.2019
01:26
avatar
Man united
Tuesday, 06.08.2019
22:45

Ја не могу и даље да поверујем да су нас овако отворено покрали.

avatar
KING OF JUNGLE♦⭐♦⭐♦⭐
Tuesday, 06.08.2019
23:48

Niko vas nije pokrao jer su sve bitne odluke sudija bile potpuno ispravne, osim što je morao da isključi Marina zbog nasrtaja na sudija...sramota za UEFA-u i LŠ da ga nije isključio jer LŠ nije seoska liga.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Wednesday, 07.08.2019
14:50

Sram te bilo, sprdas se seljacima, a seljaci su za takve Gospoda i intelektualci.

avatar
Čeki
Wednesday, 07.08.2019
12:35

Sramota je sto si ti pristrasan toliko da ne vidis drugi zuti Zeke za isti start koji je Degenek napravio i dobio zuti. Da ne pominjem nekoliko sitnih faulova sto su im istolerisani. Sramota je da sumnjive odluke u njihovu korist precutkujes i namerno provociras ljude ovde. Zbog takvih kao ti su nami fudbal i drzava takvi kakvi jesu.

avatar
Pixi GOOL iz kornera
Wednesday, 07.08.2019
11:16

Nije ni ovo seoski sajt za kompleksase.

avatar
deki trbic
Tuesday, 06.08.2019
22:44

Videlo se da su danci dosli sa namerom da daju gol...sto su uradili.. mada su 1/2 vreme prepustili previse slobode zvezdi...ali u drugom delu su pokazali da su bolja ekipa, da u revansu nemaju sta da traze

avatar
Stefan Lazović
Tuesday, 06.08.2019
22:44

Bolji smo mnogo bili. Steta. Ali mozemo tamo nesto napraviti ako ovako budemo igrali.

avatar
Südkurve München
Tuesday, 06.08.2019
22:41

Idemo mi u revansu igrati rukomet, mogli bi