Mesi VS Ronaldo - Zbog ovih 10 stvari je Argentinac iznad Portugalca!
Autor: Milovan Longinov
ponedeljak 07.11.2016.
16:34
Izvor: Sportske.net
Borba za Zlatnu loptu biće neizvesna i ove godine, a sasvim je jasno da će i deveti put u nizu otići u ruke Lionela Mesija ili Kristijana Ronalda.

Beta/AP Photo/Manu Fernandez
Povezane vesti
Mišljenja su podeljena, gledajući trofeje, Ronaldo je po mnogima bliži svojoj četvrtoj Zlatnoj lopti, pošto je osvojio Ligu šampiona i Evropsko prvenstvo sa Portugalom.
Ipak, s druge strane, Ronaldo iza sebe ima loš start nove sezone, prilično lošu jesen, dok Mesi blista, a takođe, ne treba zaboraviti ni da je Mesi osvojio tri trofeja u Španiji - Primeru, Kup kralja i Superkup, dok je na Kopa Americi postigao pet golova i imao četiri asistencije, ali je izgubio u finalu od Čilea.
Debata koja nema kraja dobila je još jedan ugao, a katalonski Sport je izneo 10 stvari u kojima je Mesi daleko ispred Ronalda.
1. Zlatne lopte
Mesi je jedini igrač koji je osvojio pet puta ovu nagradu, od toga čak četiri u nizu (2009, 2010, 2011, 2012, 2015), dok Ronaldo ima tri Zlatne lopte, jednu dok je bio u Junajtedu i dve sa Realom (2008, 2013, 2014).

2. Prosek golova u ovoj sezoni
Kao što smo rekli, Ronaldo je u lošoj formi ove jeseni, postigao je svega sedam pogodaka na 12 mečeva što je prosečno 0,58 po utakmici. Mesi je dao 16 pogodaka na 14 utakmica, prosečno 1,14 po meču, što je duplo bolje od Ronalda u ovoj sezoni.
3. Asistencije
Lionel Mesi mnogo više radi za svoj tim, dok Ronaldo očekuje da ekipa igra za njega. Iako razlika u asistencijama ove sezone do sada nije toliko velika, 7:5 za Mesija, Argentinac je zahvaljujući njima igrač koji učestvovao u najviše pogodaka za svoj tim od svih igrača u ligama petice. Mesi je direktno učestvovao kod 23 pogotka, 16 golova i sedam asistencija.

4. Odnos sa igračima
Ne samo statistički gledano, već i malo dublje, Mesi ima pravi partnerski odnos sa svojim saigračima u napadu. Mesi je veoma blizak prijatelj sa Nejmarom i Suarezom, a to se oseti i na terenu, dok Ronaldo javno ima potpuno drugačiji stav: Ne moram da se ljubim i grlim sa svojim saigračima, naš odnos je strogo profesionalan.
5. Broj titula
Gledajući generalno osvojene titule, Mesi je takođe ispred Ronalda. Mesi ima 29, a Ronaldo 19 osvojenih trofeja.
Mesi:
8 nacionalnih titula
4 Lige šampiona
7 Superkupova Španije
4 Kupa kralja
3 Superkupa Evrope
3 SP za klubove

Ronaldo:
4 nacionalne titule (Primera i tri Premijer lige)
3 LŠ (sa Realom i Junajtedom)
3 Superkupa
3 kupa (dva Kupa kralja i FA kup)
2 Superkupa Evrope
2 SP za klubove
2 Liga kupa
6. Potpuno drugačiji karakteri
Ogromna je razlika u njihovim ličnostima. Ronaldo ne može da sakrije svoj ego, naprotiv, prečesto ga pokazuje u negativnom kontekstu, najčešće svojom halavošću pred golom. U situacijama u kojima bi Ronaldo svaki put šutirao ka golu, Mesi bi češće odigrao svom saigraču ako je u boljoj poziciji.

7. Fudbaler sa ove i fudbaler sa neke druge planete
Mnogi fudbalski stručnjaci Mesija prečesto opisuju kao igrača sa druge planete. Njegov uticaj na igru je daleko veći od Ronaldovog. Dok je Portugalac nesumnjivo odličan golgeter u sasvim sigurno fenomenalan igrač, Mesi ima uticaj na dešavanja na terenu više nego bilo koji drugi igrač. On diktira tempo, organizuje igru, ima mnogo više završnih pasova, preciznih dubinskih lopti i uspešnih driblinga.
8. Poštovanje u fudbalskom kremu
Mesi je igrač kom se najveća fudbalska imena daleko više dive nego Ronaldu. Samo kada pogledate koliko je veličina upravo Mesija okarakterisalo kao najboljim u istoriji, jasno je da je Ronaldo i u ovom segmentu u njegovoj senci. Ronaldo i u tom smislu teško prihvata tu činjenicu pa neretko govori da ga ljudi mrze zato što je najbolji.
S druge strane, Mesija ćete retko čuti da bilo šta govori o sebi i o tome kako ga ljudi doživljavaju.

9. Velike utakmice
Ronaldu najčešće zameraju na tome što ga često u velikim utakmicama nema nigde, odnosno da svoje najbolje partije pruža protiv slabijih timova. S druge strane, Mesi je specijalista za velike uloge, iako nastupi u reprezentaciji ne idu u njegov prilog, pošto je izgubio četiri velika finala.
Na klupskom nivou, Mesi je gotovo uvek najbolji u svojoj ekipi kada je to najpotrebnije, dok Ronaldo prečesto nestaju protiv najvećih rivala.

10. MSN vs BBC
Barsin trio MSN je takođe uspešniji od Realovog BBC. U prethodne dve sezone, Barsin trio je bio dosta bolji, a to je nastavio i ove sezone u kojoj ima 33 gola, dok su Ronaldo, Benzema i Bejl zajedno postigli 20 pogodaka.
Kakav je Vaš stav, da li se slažete sa ovim tvrdnjama katalonskog Sporta, koji je, jasno, naklonjeniji Barseloni...

Ipak, s druge strane, Ronaldo iza sebe ima loš start nove sezone, prilično lošu jesen, dok Mesi blista, a takođe, ne treba zaboraviti ni da je Mesi osvojio tri trofeja u Španiji - Primeru, Kup kralja i Superkup, dok je na Kopa Americi postigao pet golova i imao četiri asistencije, ali je izgubio u finalu od Čilea.
Debata koja nema kraja dobila je još jedan ugao, a katalonski Sport je izneo 10 stvari u kojima je Mesi daleko ispred Ronalda.
1. Zlatne lopte
Mesi je jedini igrač koji je osvojio pet puta ovu nagradu, od toga čak četiri u nizu (2009, 2010, 2011, 2012, 2015), dok Ronaldo ima tri Zlatne lopte, jednu dok je bio u Junajtedu i dve sa Realom (2008, 2013, 2014).

2. Prosek golova u ovoj sezoni
Kao što smo rekli, Ronaldo je u lošoj formi ove jeseni, postigao je svega sedam pogodaka na 12 mečeva što je prosečno 0,58 po utakmici. Mesi je dao 16 pogodaka na 14 utakmica, prosečno 1,14 po meču, što je duplo bolje od Ronalda u ovoj sezoni.
3. Asistencije
Lionel Mesi mnogo više radi za svoj tim, dok Ronaldo očekuje da ekipa igra za njega. Iako razlika u asistencijama ove sezone do sada nije toliko velika, 7:5 za Mesija, Argentinac je zahvaljujući njima igrač koji učestvovao u najviše pogodaka za svoj tim od svih igrača u ligama petice. Mesi je direktno učestvovao kod 23 pogotka, 16 golova i sedam asistencija.

4. Odnos sa igračima
Ne samo statistički gledano, već i malo dublje, Mesi ima pravi partnerski odnos sa svojim saigračima u napadu. Mesi je veoma blizak prijatelj sa Nejmarom i Suarezom, a to se oseti i na terenu, dok Ronaldo javno ima potpuno drugačiji stav: Ne moram da se ljubim i grlim sa svojim saigračima, naš odnos je strogo profesionalan.
5. Broj titula
Gledajući generalno osvojene titule, Mesi je takođe ispred Ronalda. Mesi ima 29, a Ronaldo 19 osvojenih trofeja.
Mesi:
8 nacionalnih titula
4 Lige šampiona
7 Superkupova Španije
4 Kupa kralja
3 Superkupa Evrope
3 SP za klubove

Ronaldo:
4 nacionalne titule (Primera i tri Premijer lige)
3 LŠ (sa Realom i Junajtedom)
3 Superkupa
3 kupa (dva Kupa kralja i FA kup)
2 Superkupa Evrope
2 SP za klubove
2 Liga kupa
6. Potpuno drugačiji karakteri
Ogromna je razlika u njihovim ličnostima. Ronaldo ne može da sakrije svoj ego, naprotiv, prečesto ga pokazuje u negativnom kontekstu, najčešće svojom halavošću pred golom. U situacijama u kojima bi Ronaldo svaki put šutirao ka golu, Mesi bi češće odigrao svom saigraču ako je u boljoj poziciji.

7. Fudbaler sa ove i fudbaler sa neke druge planete
Mnogi fudbalski stručnjaci Mesija prečesto opisuju kao igrača sa druge planete. Njegov uticaj na igru je daleko veći od Ronaldovog. Dok je Portugalac nesumnjivo odličan golgeter u sasvim sigurno fenomenalan igrač, Mesi ima uticaj na dešavanja na terenu više nego bilo koji drugi igrač. On diktira tempo, organizuje igru, ima mnogo više završnih pasova, preciznih dubinskih lopti i uspešnih driblinga.
8. Poštovanje u fudbalskom kremu
Mesi je igrač kom se najveća fudbalska imena daleko više dive nego Ronaldu. Samo kada pogledate koliko je veličina upravo Mesija okarakterisalo kao najboljim u istoriji, jasno je da je Ronaldo i u ovom segmentu u njegovoj senci. Ronaldo i u tom smislu teško prihvata tu činjenicu pa neretko govori da ga ljudi mrze zato što je najbolji.
S druge strane, Mesija ćete retko čuti da bilo šta govori o sebi i o tome kako ga ljudi doživljavaju.

9. Velike utakmice
Ronaldu najčešće zameraju na tome što ga često u velikim utakmicama nema nigde, odnosno da svoje najbolje partije pruža protiv slabijih timova. S druge strane, Mesi je specijalista za velike uloge, iako nastupi u reprezentaciji ne idu u njegov prilog, pošto je izgubio četiri velika finala.
Na klupskom nivou, Mesi je gotovo uvek najbolji u svojoj ekipi kada je to najpotrebnije, dok Ronaldo prečesto nestaju protiv najvećih rivala.

10. MSN vs BBC
Barsin trio MSN je takođe uspešniji od Realovog BBC. U prethodne dve sezone, Barsin trio je bio dosta bolji, a to je nastavio i ove sezone u kojoj ima 33 gola, dok su Ronaldo, Benzema i Bejl zajedno postigli 20 pogodaka.
Kakav je Vaš stav, da li se slažete sa ovim tvrdnjama katalonskog Sporta, koji je, jasno, naklonjeniji Barseloni...

162 Komentara
Aleksandar Kosic
Realno Mesi ce uvijek biti ispred ronalda,kao i ispred svakog drugog igraca. . . Ipak mislim da Suarezu treba dati zlatnu loptu posto je covjek prakticno sam iznio citavu proslu sezonu Barse na svoja ledja. . .
Vukk
Po meni je zlatnu loptu zasluzio Suarez. Prosle sezone je imao vise golova i asistencija od ovih dvoje, a i ove nije los.
PakyCFC
Glavna razlika je u tome što Mesi ima magiju u nogama, a Ronaldo je sve to stekao teškim radom. Ronaldo je pravi primer mnogima da treba da se trude ako žele da budu neko.
Golzalo Higuain
jest baš si unpravu, ovakvih kaonronaldo svake 2 god ima... ta ljubomorna izjava smotanog ibre ne prolazi kod panetnih. da ronaldo ima talenta dokaz je gervino. covjek je duplo bolji od ronalda mašina, prolazi igrače kao da ih nema, al zato šut nikakav, 1 na 1 s golmanom opet 0, ama u sveđu nula osim u driblinzima koji se nauče
Don Silvio
Ovaj izbor je odavno postao cirkus, a ovih 10 stavki je prevazislo taj isti cirkus. Kakve veze ima ko je koliko osvojio zlatni lopti? Da li to znaci da drugi igraci nemaju sansi da uzmu tu nagradu jer je do sad nisu osvajali? Kakve veze ima ko je dao vise golova? Za to valjda postoji nagrada koja se zove zlatna kopacka? Kakve veze ima ko je koliko uze trofeja u karijeri s tim kako je igrao prosle sezone? Odnos sa saigracima na to sam oplakao... pa Sek i Brajant nisu pricali a dominirali su godinama...
El Pistolero
Nema tu nikakve dileme.
Larion@
Tesko da ce se neki fan Ronalda sloziti sa ovih deset tacaka, jos teze da mi fanovi Barse i Mesija ne potpisemo sve gore navedeno sa jos kojom tackom plus. Omiljena tema , nema sta, ali meni godi to sto veliki broj slavnih fudbalera i fudbalskih strucnjaka vide savrsenstvo i magiju u Mesijevim nogama.Dovoljno je samo pitati se koji ce vise faliti fudbalskom svetu kada budu okacili kopacke !
joca glumac
a koja su to slavna imena ????
koja smejurija mesi osvojio ligu sampiona 2006 odigrao pola sata u nokaut fazi protiv celsija ,kad vec pisete budite objektivni
Mesi G.O.A.T.
Vise je imao Mesi doprinosa u osvajanju te titule nego penaldo u osvajanju 2014 o 2016.
siguran sam u to
Bel
Svaka cast i jednom i drugom, ali realno Ronaldo je zasluzio nagradu za najboljeg prosle sezone, osvojio je ls i evropsko. Realno.
HHadzimontagic
Ronalda uporedite sa Pauletom ko je bolji u Portugalu, sa Van Nistelorom ko je bio bolji u Junajted, sa Hugo Sancezom ko je bio bolji u Realu strelac, sa Inzagijem ko je bio bolji u LS. Ali nikad Ronalda ne uporedite sa: Mesijem, Zubom, Maradono, Zidanom, Badjom, Del Pierom, Ronaldinjom. Zalosno je kad se hvali titula Real u LS. Real je imao lose protivnike u LS, a dobio je finale na penale, to je znak srece, ali nemoj te nikom pricati da je Real postigao gol iz ofsajda u finale LS. Nemoj te nikom pricati da Portugal nikog nije dobio u grupnoj fazi, nemoj te isto nikom pricati da Portugal u nokaut fazi ni na jednoj utakmici nije imao veci posed lopte. Realovci hvale Ronalda sa statistikom. A ja Imam Jörgen Butt golman Hamburga, But je na 133utakmice u dresu Hamburga postigao 19golova. Da li Ronaldo ima bolji procenat postignutih golova od Golmana Buta. Hajde Realovci odgovorite.
joca glumac
a inace statistika ti ja vel. nula ! mozda 0,5 % tacna .
HHadzimontagic
Butt je branio 12godina na najvecem nivou. Sta da je Butt branio za Real 12godina i sutirao penale za Real. koliko bi golova postigao.
xenon1989
Zato daki upotrebi oči i mozak... dobro, da ne preterujemo, samo oči... :D
Lecter
Neki razlozi ovo i nisu.U sustini Mesi je bolji igrac i tu nema dileme.
Gigi Datome
Mesi je bolji, mislim da se to vise ne dovodi u pitanje, ali Zlatnu loptu ce uzeti ove godine Ronaldo bez obzira na trenutnu formu jer je uzeo LS i EP.
Rise up
Standardna rasprava svako ima svoje teorije. Ne poredim igrace po godini nego generalno. Mesi je uopsteno barem jedan stepenik iznad. Niko ne igra i niko ne daje i namesta golove kao on sa takvom lakocom.O njegovom uticaju na igru ne treba puno pricati. Cak i pojedini navijaci Reala kazu da je bolji. Za Ronalda i njegovu karijeru ne mogu da kazem nista lose,niti podrzavam ljude koji ga vredjaju, igracina je stvarno ali nema magiju u nogama kao Mesi koji je fudbalski carobnjak.
Don Silvio
Oni nisu za poredjenje jer se razlikuju u osnovnoj stvari Mesi je ono sto se kaze talenat i ima dar, a Ronaldo je sve postigao disciplinom i radom.
Mesi G.O.A.T.
Ronaldo trenirao a Mesi igrao domina kuci i postao najbolji na svijetu.Daj ne budi smijesan pa i Mesi trenira samo sto Mesiju nije cilj da po 10 sati provede u teretani kako bih imao latissimus dorsi i da glumi manekena kao sto ovaj radi.
mIadenq
Nisu ovo gore neki najsjajniji primjeri, dosta ih nema veze sa fudbalskim kvalitetima ali svakako niko sa gramom mozga ne bi trebao da uopste uzima u razmatranje da se ova dva igraca mogu porediti. Ovi realovci sa sajta sto imaju po 20-30 profila pa idu lupaju svima redom po 30 minusa ko je iole pro-Barsa/Messi (tu je odma jasno da nesto nije u redu sa njihovom percepcijom stvarnosti) mislim da i oni to vise rade zbog trolanja nema teorije da neko od njih kad na trenutak stavi prst na celo i uporedi ovaj gorepomenuti dvojac da stvarno bude iskren pred sobom i misli da je Kristijano jednak/bolji, to bi jednostavno bila potpuna zastranjenost od zdravog razuma.
Heisenberg321
Ponavljam po ko zna koji put, Mesi i Ronaldo ne mogu da se porede nikada jer je Mesi klasama iznad.
air-max
ahahah 7 od 10 stvari nemaju veze sa proteklom sezonom gde je C. Ronaldo pokidao i individualno a o trofejima da i ne govorimo. Da Ronaldo i ne da nijedan jedini gol do kraja kalendarske godine opet je individualno bio bolji od skracenog.
Aleksandar Saša Đukić
Pokidao?? nNije dao gol ni u polufinalu,a ni u finalu LP :) ,di je on to pokido?
El Pistolero
O kojim trofejima pricas covjece? Real osvojio ls i Portugal osvojio ep, a svi cemo da se slozimo da Ronaldo nije imao neku veliku ulogu u osvajanju ep, za razliku od Mesija koji je bio kljucna karika u osvajanju Primere, pored Suareza, a jos su i osvojili kup kralja i superkup. Tako da realno gledano i Mesi i Suarez zasluzuju zl vise od Ronalda.
Ivanp
Ako ste u dilemi ko je bolji fudbaler,uvek mozete procitati sta kazu fudbaleri,bivsi sadasnji,fudbalski radnici itd..kao i za veliku vecinu njih ni za mene nema dileme..
Steffijev Psihijatar
Ronaldo.
Darko Zakanj
E bilo bi mi bas drago kad nebi osvojili ni jedan ni drugi zlatnu loptu..nek konacno to bude neko treci :-) vec su me smorila ronalndo-mesi prepucavanja
Milance Barselonista
Možda bi to mogao biti Suarez
joca glumac
on ne, jer ove godine nije ugrizao nikoga!!!
BarsaSaMarsa10
Admine nemoj namerno svadje da izazivas sa ovakvim vestima,sram te bilo :DDD
P. S.
Zbog ovih 10 stvari je Argentinac iznad Portugalca: 1) neporedivo je bolji fudbaler X 9, 10) svako poređenje je lišeno zdravog razuma... :)
Lord Bobinhoo!
Zbog ovih stvari ali samo u ocima fenova Barse,realno nije tako Kuzmanovicu :D
mIadenq
Bukvalno.
Диковић Драган
Većina stvari je NEfudbalska.
C.Ronaldo The King!
Ronaldo>Messi uvek bilo i ostace.
nikola nikola1
Ronalda ne morate da volite ali morate da ga Postujete!
nijedan ni drugi nisu sa druge planete. a kad kazete ronaldo sve ceka od saigraca a mesi ne , zasto onda mesi te iste stvari ne ponovi u repki ipak sam od ronalda video neke savrsene utakmice u portugalu pre svega euro 2004 i 2012 i sp 2006 pa bilo je dobrih momenata i na euro 2016
Boixos_Nois
Pa bolji je Mesi i u reprezentaciji od Ronalda. Mesi na Kopa Americi 2016: 5 golova i 4 asistencije, Ronaldo na EURO 2016: 3 gola i 2 asistencije. Mesi na SP 2014: 4 gola i 2 asistencije, Ronaldo na SP 2014: 1 gol i 1 asistencija
joca glumac
trebalo bi pogledati brojke i u kvalifikacionim mecevima...
Don Silvio
Poredis kopa amerika gdje imas 4 dobre reprezentacije i euro
Don Andres
hahahaahah ko imao savrsene partije za portugal?! bolje sam ja igrao za portugal nego ronaldo i podjednako sam zasluzan koliko i on za evropsku titulu. messi odveo argentinu u 3 finala za 3 godine, nedostatak sportske srece je jedini razlog sto makar jednu titulu nisu osvojili. bez messija argentina 6. u kvalifikacijama za svetsko sa bodom prednosti ispred 7. ekipe a idu mecevi sa brazilom i kolumbijom. vec sada nemaju prolaz na svetsko. dok se messi nije povrijedio bili su 1. ako messi ne bude na svom nivou iz barse argentina sigurno nece otici na svetsko. toliko o tome koliko ko znaci za reprezentaciju. podsjeticu samo da je portugal osvojio evropsko bez ronalda u finalu.
S-I-M-K-E_
Shvatite da Ronaldo ne moze u istu recenicu sa fudbalskim visocanstvom Lionelom Messijem...Taj covjek sve radi na terenu,niko nikada nije imao takav uticaj na igra kakav ima Messi.
Steffijev Psihijatar
Ma kakav crni Messi nista nije osvojio sa Argentinom.
Ckea
Steffi
HHadzimontagic
Mesi je izgubio finala nesrecno, Ronaldo je osvajao finala srecno.
Steffi
Ovo svi znaju.
Ckea
Steffii
Lorenzo Insigne24
Jednostavno sa Messijem se niko poredit ne može,lijepo rečeno Messi nikad za sebe ne govori da je najbolji za njega drugi govore svi fudbalski stručnjaci kod CR7 je obrnuto
Steffijev Psihijatar
Koji fudbalski strucnjaci Steffi ti i Simke ovde? :D
Ckea
ista osoba
junior dos santos(ex vince carter)
Da li zelis da ti nabrojim fudbalske strucnjake i fudbalere koji tvrde da su maradona,pele itd najbolji ikad ili da citiram samog mesija: da igram fudbal jos milion godina nikada necu moci da stignem maradonu,on je najveci ikad.
Lorenzo Insigne24
Liječi se majstore,simke ti je puno naškodio,idi ocnom takvima objašnjenje ne treba
rossonero_t
Koliko gluposti na jednom mestu... Inace, za vasu informaciju, gleda se kompletna 2016 god (pre svega prosla sezona).
Lord Bobinhoo!
To se ne gleda kada Ronaldo treba da je osvoji,izmisljaju neka druga pravila zbog Messija.
Don Silvio
Od pet mesijevih lopti dvije sigurno nije zasluzio. A ocito je da je statistiga golova i asistencija presudna tako da defanzivci i golmani sanse nemaju. Mogu reci samo jedno eee moj fudbale
Don Andres
ahahahah.. da se uvijek birao najbolji fudbaler po prikazanom na terenu messi bi uzeo svaku od 2009. pa na ovamo.. doduse 2010. su je mogli dati iniesti, steta je sto ce takva velicina zavrsiti karijeru bez zlatne lopte. uzgred, ronaldo je samo onu iz mancestera zasluzio..
Paul George
Slazem se sa tobom,2010 msm da je Iniesta trebao da je uzme,odlucio Svetsko,brutalno igrao,zaista.Bio ubedljivo najbolji vezni na svetu.Ovo ostalo,svaka Mesiju.Odlican komentar.
Don Silvio
2010 je trbao biti Snajder, a za ovu drugu sam mislio na Inijestu i to 2012
Steffijev Psihijatar
2010 je Snajder trebalo da osvoji.
Boixos_Nois
Slazem se da Ronaldo dvije sigurno nije zasluzio. Jednu je trebao dobiti Nojer, a jednu Riberi.
Jason
100+ komentara minimalno...
barça mes que un clu
Ronaldo je samo dobar golgeter. A Messi je sve ostalo, i napadac, i vezni, i play, i krilo. Apsolutno ima sve. I glupo je da se uporedjuju kad je Messi za klasu iznad.. :)
Steffijev Psihijatar
To samo za vas navijace Barse :)
Steffijev Psihijatar
90% navijaci Barselone i legende Barse,kakav fudbalski svet.
barça mes que un clu
Nije to samo za nas navijace Barse. Nego i mnoga fudbalska imena su vise puta izjavila da je Ronaldo dobar, ali da je Messi najbolji.
Basket
Sve je ovo rekla-kazala osim Zlatnih lopti, a i to je diskutabilno. Čuj molim te u boljim odnosima sa saigračima, kako to jedan novinar iz Srbije zna?
Joey Barton
Br. 3,4,5(Ronaldo je osvojio EP),6,7,8(Kad, jedan Aleks Ferguson misli da si najbolji, misljenje drugih nije vazno),9, i 10 nemaju smisla.
Jason
Zar Ferguson nije malo pristrasan,sta mislis?
Don Andres
aleks ferguson je subjektivan.. kad jedan krojf, venger, runi, lampard, toti, skols i mnogi drugi velikani kazu da je messi najbolji svih vremena to ima mnogo vecu tezinu nego kad klinci nalaze glupave razloge zbog kojih nije najbolji.
Dejan Marinkovic
Dokle ce bre vise ovog prosecnog igraca porediti sa Bogom fudbala zvani Messi,dosta bre vise ...
Don Andres
potpisujem.
Ckea
samo jako Steffi
Sinisa MIhajlovic 11
Samo mi jedno nije jasno. zasto ovo, opet vredjanje Mesija? Da ste ga uporedili sa Maradonom, Ronaldinhom, debelim Ronaldom pa da i razumem poredjenje.. ali ovo...
Bidza i Tridza
Pa vidi se da su naklonjeni Mesiju.Al nije nista cudno,Katalonci su.Za mene je Mesi bolji,mnogo vise ucestvuje u igri,Ronaldo uglavnom zavrsava akcije dok ih Mesi organizuje(a i pored toga postize mnogo golova).Ne zelim da pokrecem bilo kakvu raspravu,po meni Ronaldo nikako ne moze da bude ispred Mesija.Ronaldo je savrsen golgeter,zna da sutne levom i desnom,dobar u skoku,brz i ima osecaj za prostor.Oborio je mnoge rekorde kad su golovi u pitanju.Al kad se pogledaju golovi,Mesi postize ogroman broj golova kao i Ronaldo,a pored toga kreira igru i namesta golove svojim saigracima.Zbog toga je on po meni bolji od Ronalda.
O\'Sullivan147
Sve apsolutno tacno,moze se toga jos nabrojati,ali i ovo je dovoljno...Mesi legenda
Mesi G.O.A.T.
Novinaru pozlatila ti se ruka!Da te znam licno castio bih te picem.Ipak i ovaj tekst u kome svako normalan moze zakljuciti ko je bolji opet nije dovoljan da bi se pojedinim likovima dokazalo ko je bolji i da njihova ljubimica tesko da se moze i porediti sa Mesijem.Ne znam zaista ko jos vjeruje da je Ronaldo bolji,uspjesniji fudbaler od Mesija ali ko god tako misli nije u vinklu ili jednostavno ne zeli da prizna ociglednu realnost.Mesi je druga galakasija za Ronalda.Bolji i kompletniji igrac a i sto najvaznije bolja je osoba od Ronalda.Jer izjave od Mesija tipa:najbolji sam,najljepsi sam,najpametniji sam,najbolji sam u istoriji nikada necete cuti zato se zna ko je tata fudbala :)
Samo Barsa
Mesi je najbolji ikad, ali koliko kompleksa je nabio Realu i njihovim navijacima, strasno.
Steffijev Psihijatar
Messi nije ni u prvih 10,ti imas komplekse od Reala kao i 99 % navijaca Barse.
Ckea
haahahahhah vidi stefi se javio i jos optuzuje za profile pa to je presmesno hahahaha inace kad pricamo o kompleksima ja mislim da barcini navijacu nemaju kompleksa i da potreba po komentarisanju svih realovih i ronaldovih postova dolazi od više sile :P
HHadzimontagic
Citam tvoje komentare, i Kazem da nikad neces nauciti fudbalsku azbuku. Nije isto kad Celzi, Inter osvoje LS i kad je osvoji Barsa. Jer kad imas igru, uvijek ce igrati za trofej. Nije isto kad Grcka i Portugal osvoje EP, i kad osvoje EP Francuska i Spanija. Grcka kad je osvojila EP nije se kvalifikovala na SP, mozda se ni Portugal nece kvalifikovati, jer Portugal nikog nije dobio u grupnoj fazi. A nokaut fazi Portugal nije imao ni na jednoj utakmici veci posed lopte. Kad gledas razultate El Clasica u Madridu 2:6, 3:4,0:4, pa ako uzmes onaj 5:0 u Barseloni. To je dokaz da je Barsa od Reala napravila Granadu. Djeco djeco citaj te komentare profesora fudbala, i naucice te azbuku fudbalsku.
Steffi
Nema vas 10 na sajtu bre sto mislite da je Ronaldo bolji, dzabe imas 100 profila.
Adnan
Ove godine Mesi nije ni u top 3 najbolja igraca,nema teorije da on osvoji.Liga sampiona je dovoljna sama po sebi,ali jos i Europsko prvenstvo sa Portugalom ej...Mesi ne moze da uzme mrtvu kopa Ameriku sa nikad lošijim Brazilom i nikad boljim saigracima.
Don Andres
nikada boljim saigracima koji bez njega ne mogu da se plasiraju na svetsko?nove godine, bajo moj, messi ima najvise golova i asistencija, ima 3 trofeja i jedno finale, uz fenomenalnu igru. ronaldo koji ne moze kuci laganjesu da postigne pogodak nema sanse. ni u top 5 nije kad je 2016. u pitanju. trenutno nije ni u top 20.
Adnan
Jel LŠ u ta 3 trofeja(u koja brojis i kup Španije i Superkup)?Nije.Aha OK onda je riješeno.Ronaldo dosad ima 3 zlatne lopte i nikad nije imao vecu razliku u odnosu na Mesija nego dosad,niti se je kad desilo da osvoji Real Madrid,a da neki igrac Barselone uzme Zlatnu loptu.Niti ce se desiti.
Boixos_Nois
Jbg kad neko ima Higuaina koji maši 100% šansu u finalu dok neko ima Edera koji sam zabije gol u finalu EP, a i Ramosa u finalu LŠ...
Žarko Petrović
Ronaldovi fanovi se nece sloziti sa ovim, ali je tako. Samo je pitanje da li ce Mesi osvojiti jer je individualno bolji ili ce Ronaldo koji je osvojio LS i EP.
Red blood
Ja ne znam da li samo to samo ja..ali Mesi je imao lose prolece..tj prvi deo ove godine..i ako neko iz Barse treba da uzme titulu..onda je to Suarez.nA on se gotovo nigde ne pominje.
Boixos_Nois
Zbog čega je imao loše proljeće? Samo zato jer je odigrao 4-5 utakmica loše? To se ostalim nije dešavalo (a dešava se i sada)? Suarez jeste bolji od Ronalda u ovoj godini ali ne i od Messija.
Don Andres
zasto suarez a ne messi? imaju iste trofeje. messi ima vise golova i asistencija i finale sa argentinom. po kojoj logici je ispred messija? da nije slucajno igrao bolji fudbal?
Breaking Bad
Uff, uboli ste u srž. Sad će krenuti prepirke i 100+ komenara minimum.
Steffijev Psihijatar
Ronaldo jeste los ove sezone,ali z.lopta se dobija na osnovu prosle u kojoj je bio bolji od Messija,najbolji strelac LS ubedljivo,2strelac Primere i u top 5 strelaca na EP,individualno mu moze jedino Suarez parirati,ali je Ronaldo osvojio bitnije trofeje,gleda se i jedno i drugo,da se z.lopta dodeljuje ove sezone Ronaldo deifnitivno je ne bi uzeo jer igra jako lose.
xenon1989
Slagali su te dalibore da će sve te neistine postati istine samo ako ih ponoviš 1000 puta sa 150 profila... :D
Ckea
Al si jak Steffi
Petar Pan
Svako ko misli da je Ronaldo bolji od Mesija se ne razume u fudbal . Mesi se vraca po loptu , pravi visak , deli asistencije saigracima . Dosta puta se desilo da Mesi da 2 gola i sudija dosudi penal , on dopusti Suarezu ili Nejmaru da sutnu . Ronaldo je fantastican golgeter , ali ceo tim radi za njega , veoma je sebican imam utisak da mu nije svejedno kad Bejl ili Benzema daju golove .
Lord Bobinhoo!
Steffi prepoznali smo te odmah :D
Rulermaster
Toliko mi te zao zbog silnih minusa, da sam morao da ti dam lajk:)
Lord Bobinhoo!
A za Messija ne radi vezni red? :D
Lord Bobinhoo!
Sve bi to lepo bilo da admin nije deklarisani Messijev fen :D
Milos 1996
Fen..... Ahahaha
Don Silvio
I generalno svi navijaci barse
nikola nikola1
Ronaldo je osvojio sa reprezentacijom EP a mesi nije nista I sve dok ne osvoji sa reprezentacijom nesto nece moci da se meri ni sa Ronaldom ni sa ostalim velikim igracima.
Boixos_Nois
Ronaldo sa reprezentacijom nije uradio apsolutno ništa što nije i Messi sa svojom dok Eder već jeste...
Boixos_Nois
A Mesi nije bio najbolji strijelac I najbolji asistent svoje reprezentacije i na SP i na Kopa Americi? Kao što rekoh, Ronaldo sa reprezentacijom nije uradio apsolutno ništa što nije i Messi sa svojom... Eder jeste...
nikola nikola1
Eder je postigao pogodak u finalu ali Ronaldo je bio najbolji strelac I najbolji asistent svoje reprezentacije I bio je pravi lider.Mozda nisi gledao EP ili to namerno pises.
King Eric
Ma kakav Ronaldo i Mesi samo se klinci loze na njih.Pol Skols je izmislio fudbal za obojicu.
Otac
Mesi je jednostavno bolji i to je to, glupo je uporedjivati bilo sta. Covek je klasa za sebe, da li imao 0 zlatnih lopti ili 10 niko ne moze da mu oduzme to sto je najbolji.
Paul Dokic
Waiting for shit to get escalated
M. Skrtel
Zubati Urugvajac je trenutno najbolji :D
Paul George
Jedan od 5 najboljih sigurno,najbolji mislim da nije.
junior dos santos(ex vince carter)
Kako vam ne dosadi ova rasprava pa logicno je da je uvek u ocima ljudi bolji igrac onaj koji konstantno ima driblinge, magiju na utakmicama a ronaldo je visok 185 nema nisko teziste,atleta je i ne moze da radi to sto rade mesi,maradona itd ali on se sam izborio za mesto medju zvezdama i to je to,ni mesi ne bi bio mesi da ima 185..dva igraca koja su totalno razlicita, mesi igra za ekipu koja je godinama stvarana gde se biraju igraci koji su kompatibilni jedni drugima i koji se uklapaju u sistem,logicno je da ekipa koja je mnogo uigranija od drugih ima toliko uspeha kao sto je i spanija dominirala ili sa rajkardom kad je sve bilo u zamahu sto je kasnije i usavrseno.
Bidza i Tridza
Slazem se sa tobom,jedino se ne slazem u potpunosti u vezi driblinga.Ronaldo Zuba je 183cm visok i sprdao se sa igracima na terenu(a i nije bio gradjen kao Kristijano,bio je tezi i nije imao tu brzinu),Ronaldinjo ima 182cm a i on je unistavao protivnicke igrace driblinzima.Kaka je 188cm visok ako se ne varam,a covek je svojevremeno imao strasan dribling.Ne moras da budes nizak kao Mesi da bi driblao tako dobro.Ronaldo je sjajan igrac,al je po meni u Junajtedu bio atraktivniji i bolje je tad driblao.
HHadzimontagic
Mozda tvoja statistika kaze istinu za povrede Zube, kad gledas igrace majstore oni su na toj visini 1,65m-1,77m. Mesi, Maradona, Garinca, Pele itd.
junior dos santos(ex vince carter)
Mesi kao i svi drugi bi mogao da dribla i kada bi imao visinu ali za ovakav nacin kako on igta ili maradona pa i pele je vukao loptu slicno moras da imas nisko teziste.. Ronaldo brazilac je imao neverovatnu promenu pravca u trku,ronaldinjo je imao drugu vrstu driblinga u odnosu na argentince
chaki
Katalonski list!
Lord Bobinhoo!
Bez dileme ja to davno govorim.
CholoSimeone
Grizman do pobede
Lord Bobinhoo!
E da znas neka,jer smorili vise ovi Katalonci.
HHadzimontagic
Grizman za klasu bolji od Ronalda.
Eccentric
Pricate o driblinzima kao da je to najvaznije u fudbalu svako igra na svoj nacin dok to donosi rezultate ronaldo osim pasa u prostor iako je fantasticne lopte umeo da posalje i on i osim prelazenja igraca u svemu ostalom je iznad mesija. Ali mesi je dobar decko mel gibson je los zato sto je rekao ono sto misli. Ali ja vise takve ljude cenim. Muhamed ali, marlon brando, lari bird, cr7, federer...
Barca4ever
Sta je to u svemu ostalom?Nije bolji dribler,nema bolji pregled igre,nema bolji sut,nema bolju pas igru,nije organizator igre kao Mesi koji moze svaku poziciju da igra,jedino je Ronaldo bolji skakac sto je normalno za svoju visinu i gradju.Reci mi u cemu je to jos iznad Mesija?
Barca4ever
Naravno da nema.Verovatno si neko dete.
Rulermaster
Mel Gibson je los covek jer je nasilnik, ali je odlican glumac i reziser!
RM_DaRiO
Nema bolji sut? Hahahaha
Real21
Uskoro ocekujem ronalro vs messi 10 stvari u kojima je portugalac iznad argentinca...jer ako je ne bude bilo izbice 3 svetski rat na ovom portalu