Tomić je besan: "Nisam video veći penal od ovoga"

Autor: Aleksandar Obrenović
subota 27.02.2016.
19:15
Izvor: Sportske.net

Trener Partizana je nakon derbija bio veoma ljut na zvaničnike ovog večitog derbija.

Beta/BranislavBožić/Ev
Beta/BranislavBožić/Ev

Povezane vesti

Partizan je danas izgubio od Crvene zvezde u večitom derbiju, 150. po redu, a Ivan Tomić je rekao nakon meča televiziji Arenasport da nije bio zadovoljan suđenjem, ali da ne traži alibi.

"Bila je dobra igra punih 45 minuta. Čestitam Crvenoj zvezdi na pobedi, čestitam mojim momcima, mogli smo i da rešimo celu situaciju da smo iskoristili svoje šanse.", rekao je Tomić.

Kasnije je komentarisao i sporne situacije, posebno nedosuđen penal u prvom poluvremenu.

"Dvadeset godina, deluje da će biti pedeset. Ne tražim alibi. Ne bih ulazio u veću polemiku, ali nisam video veći penal od ovoga. Poslednje je što tražim alibi, uvek sam ja krivac za poraz."

"Mi se borimo, mi radimo, mi se trudimo pod pritiscima, da bi na ovaj način doživeli ovako nešto. Ovo nema veze sa Zvezdom, čestitam im na pobedi.
", rekao je nakon meča Ivan Tomić.

Partizan je nakon ovog kola na šestom mestu sa 32 boda manje uodnosu na Crvenu zvezdu.

Ovde pogledajte sumnjivi penal, ovde situaciju u kojoj Partizanu nije sviran čist gol.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

96 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Делија_момак
Sunday, 28.02.2016
10:09

Види се да је Томић млађа верзија Бјековића. Кад смо већ код Бјековића, у коју ли се рупу сада сакрио?

avatar
Redman
Sunday, 28.02.2016
00:19

Revolte obrij mi Tomica :)

avatar
Sunday, 28.02.2016
01:12

Hoces ti skalp jedan mozda?

avatar
Redman
Monday, 29.02.2016
00:13

Revolta skalpiraj mi Tomica :)

avatar
Lord of Nottingham
Saturday, 27.02.2016
23:45

A je li te sramota?

avatar
Sunday, 28.02.2016
01:10

A je l' tebe sramota, da te ja pitam?

avatar
Lord of Nottingham
Sunday, 28.02.2016
13:22

'Nisam video veci penal od ovoga'? Je l' mu to znaci da su svi vasi penali na jesen (njih masu) bili nepostojeci

avatar
Sunday, 28.02.2016
01:29

Nema zbog cega da ga bude sramota.

avatar
Partibrejker
Saturday, 27.02.2016
23:41

https://youtu.be/UahBn6XdpiA ,na 0,47 Mihajlović gura loptu u desno pa je dribla u levo,Zvezdin igrač kreće na fintu u levo pa onda desnom nogom reaguje na dribling,i sapliće Mihajlovića.Dali je to ovaj mali i hteo nije bitno,ali igrač Zvezde je instiktivnom reakciom napravio prekršaj.Nije stajao u mestu već je krenuo prvo u levo a potom ispružio nugu u desno.I sve to veoma blizu sudije,a moglo se videti sa vrha stadiona.

avatar
Goran Zdravkovic
Sunday, 28.02.2016
00:22

ali mali pada posle 2 sekunde nakon ispruzene noge, lepo je mogao da je zaobidje i to se nigde u svetu ne sudi sem Ronaldu, Mesiju ili nekome od spasnkih blizanaca...

avatar
Goran Zdravkovic
Sunday, 28.02.2016
14:21

odavno prizeljkujem da se braca blizanci ugase ali tvoja mrznja prema svim klubovima u drzavi oce da vidi i procita sta mu je samo drago, a o istoriji igranja Radnickog i Vojvodine u Evropi tebi novokomponovanom sajber navijacu nemam sta da objasnjavam, Vojvodina ima dve titule ali u Evropi nista naspram Radnickog nije napravila, a Radnicki je tu odmah iza vas, blizanaca sto se tice Evrope...

avatar
thekrcun
Sunday, 28.02.2016
11:03

Kako te nije sramota,juce je strucni komentator rekao da se u 10 ovakvih situacija 10 puta svira penal. Koliko ide taj bezobrazluk,pobedili ste pa sad se opravdavate kako je bilo zasluzeno iako je samo jedan tim igrao derbi.

avatar
The Real Man
Sunday, 28.02.2016
02:26

Da, izasao je u korner, pa sutnuo na gol, pa onda pao, jer nije dao gol. Ne znam zasto je tesko da priznate da je bio penal i da nije bilo dva ofsajda Mihajlovica. Ovakva pobeda ne treba Zvezdi, jer je titulu osvojila pre 3 meseca.

avatar
Partibrejker
Sunday, 28.02.2016
01:30

Pao je preko ispružene noge.Dali je mogao da je obiđe ili ne nije bitno.Naseo je na fintu,napravio kontakt,penal.

avatar
Sunday, 28.02.2016
01:13

Vi pisali istoriju u Evropi vise od Vojvodine? Ugasi nalog, ODMAH!

avatar
Sunday, 28.02.2016
01:13

Prizeljkujes nam katanac? Ne secam se da si to ikada napisao za zvezdu, ali dobro...

avatar
Sunday, 28.02.2016
01:11

Isto ili veoma slicno kao i na 146. Derbiju, nama ne ono sto jeste, njima se svira ono sto nije, svaki put Partizan ostecen visestruko!

avatar
odjava
Saturday, 27.02.2016
23:10

Falilo vam je desno krilo oterali ste f knezevica a imate u omladincima najbrze krilo u oml ligi a garantovano i u js ligi . pa o cemu se radi ko vam sastavlja tim . proverite ovo sto kazem . n a j b r z e krilo 98 godiste .ili ste trebali ceo oml tim da stavite pa i ako izgubimo ko sad da nam ne bude zao.

avatar
magister
Saturday, 27.02.2016
22:57

Naredba ili čast? Čast ili naredba? Ma kome je ovde do časti?

avatar
magister
Sunday, 28.02.2016
00:35

Eto, minusi od onih koje čast ne ometa u radovanju posle ovakve pobede. Nećete još dugo. Ne Zvezda. Zvezda 'oće. Zvezda jeste veliki klub. Ali ovi beščasnici što su uspeli da upropaste sve, pa i sport, pa i fudbal, pa i Partizan... oni neće dugo. Svakog stigne šta mu pripada.

avatar
REVOLTindijapakistan
Sunday, 28.02.2016
04:01

Eto sam si sebi odgovorio, žao mi te, niko te ne ferma, pa haj' da ja kažem koju... Fala Bogu da je čast. Kako niko od vas časnih ne pominje penal nad Grujićem, ili oprošten žuti za Evertona na početku meča (odmah posle tog je dobio još jedan, ali onaj prvi nepokazani je koljački start). Pa da je sudija to svirao, pa ubili bi vas, a Luković je dobio žuti za puno bezazleniju situaciju. Sve u svemu jedna rutinska utakmica, da je sudija štitio fudbal Zvezda bi daleko ubjedljivije pobijedila.

avatar
Doktor_Ijopet!
Saturday, 27.02.2016
22:56

Mene bi bilo sramota da ovakav covek trenira Zvezdu. Bilo me je sramota nekadasnjih izjava Lukica, ali ovaj covek place i ne zna gde udara. Ovo nisam do sada video. Ovo je sramota. Ljudi, morate da se navikenete da gubite od Zvezde, ja ne znam sta ste vi ocekivali???

avatar
The Real Man
Sunday, 28.02.2016
02:28

Ocekivali smo fer sudjenje, nista drugo i ne razumem zasto bi me bilo sramota kad je covek sve realno rekao!

avatar
MixEr
Saturday, 27.02.2016
21:32

Penala nije bilo...kako reče par ljudi pre mene, mali se bacio pre nego da ga neko pipnuo. Da je nastavio dalje ona naša volina bi ga pipnula i tad bi penal bio čist kao suza. Al vi već danima vršite pritisak da vam se sudi penal, pa klinac umislio da je dovoljno samo da napravi salto pa da dobijete isti. Što se tiče ofsajda...morate malo da naučite pravila. Igrač koji je dao gol nije bio u ofsajdu...ali zato drugi Partizanov igrač jeste i time je direktno uticao na golmana Crvene Zvezde, pa je suma sumaru da je ipak ofsajd. Tu kukajte na vašeg idiota u napadu što se vuče ko mrcina. Faul nad Zvezdinim igračem je bio. A Everton je trebao da dobije bar još jedan žuti karton. Inače ne toliko dobro suđenje. Utakmica solidna. Bez neke lepe igre na oko, ali borbena. Bukvalno je mogao da ode rezultat na bilo koju stranu. Partizanovim igračima čestitam na korektnoj borbi. Čestitke mojoj Crvenoj Zvezdi i neka nastavi da se priprema za LŠ, ovo prvenstvo je realno završeno...bilo je to realno i pre derbija.

avatar
REVOLTindijapakistan
Sunday, 28.02.2016
04:07

Da, Evertona niko ne pominje, onaj njegov brutalni start, a Luković kakav je dobio žuti...

avatar
SrdjanMaksa
Sunday, 28.02.2016
06:04

Penal - bio ili ne, u pitanju je slobodna sudijska procena da li je postojao kontakt, da li je isti uticao na kretnju napadaca, itd. Medjutim, ofsajd - nema slobodne sudijske procene. Igrac koji se krece od gola, okrenut ledjima i ni na koji nacin ne pokazuje nameru da se ukljuci u napad, nije ucesnik u napadu i time nema nedozvoljene pozicije. To su pravila. Znaci, nema procene, ocene, filozofije, debate - mozemo pricati o linijskom sudiji ili, glavnom koji ima za sobom mnogo jakih utakmica i koji je mogao ignorisati linijskog. Eh sad.. Glodjovic nije sudija koji je tendeciozan, klubas, koji se prodaje. Mislim da ga je isekla trema jer tek sada u karijeri sudi derbi. Eto, od Grobara si dobio jedan polu plus i jedan polu minus. :D

avatar
Fair Play
Saturday, 27.02.2016
21:28

Sve slabije pratim Partizan onako srcano kako sam pre kao klinac ali sudije i navijaci?! Igraci prikazali na terenu zbog cega se i dolazi na utakmicama. Sjajni golovi, akcije.. Vidi se da nedostaje svima taj prvi korak. Sudije se obrukale za sve pare i da smo normalna zemlja posle pregleda snimaka same sudije bi dale ostavke kako bi zaobisle da ih Savez kaznjava i promenile zanimanje. Navijaci bacili 1,045 baklji za 90min. E sad.. ono sto jeste strasno je da ce svi problemi biti sakriveni pod tepih. 1) Navijaci ce nastaviti gde su stali n2) Glodjovic i pomocnici takodjen3) Sve ce se zaboraviti.. greske se nece ispravljati i naravno.. svi ce dobiti prelazne ocene.

avatar
El Matador PFC-FCB
Saturday, 27.02.2016
21:19

Momci ponosan sam na moj Partizan bez obzira na nezaslužen poraz! Sva podrška Tomiću i igračima zbog svega a pre svega na dokazu da je ovo sezona Državnog projekta! Neca Mihajlović definitivno bolji od Živkovića Partizanov Douglas Costa definitivno! Gogua i Jovanović ekstra! Na penale ne vredi kukati jer ga neće svirati ni za 121 godinu!

avatar
mile stojkovic
Saturday, 27.02.2016
22:31

Zbog ovakvih izjava je Partizan tu gde jeste..5-6 mesto. NIJE OVO SEZONA DRZAVNOG PROJEKTA..jer nije razlika 6 bodova(dve pobede Zvezde u derbijima) vec je -32. Nije drzavni vrh kriv sto vi ne mozete da pobedite Metalac, Jagodinu,Surdulicu,Pazar,Ofk,Vosu..Tako da,budi realan,nemate kvalitet. A MIHAJLOVIC NIJE NI BLIZU ZIVKOVICA.Toliko

avatar
SrdjanMaksa
Sunday, 28.02.2016
06:07

Slozicu se da je ovaj derbi namanje bitan - i, da, titula je izugbljena upravo u nabrojanim utakmicama. Ali, Zivkovic nije ni blizu nmogima - ne samo Mihajlovicu. Oh well, kako god.

avatar
perinho 777
Saturday, 27.02.2016
21:10

Ako trazite penal,evo zahavi se sprema da izvede jedan! ;)

avatar
Saturday, 27.02.2016
20:57

Nista tu nije sumnjivo, a penal i nije dosudjen pa i ne moze da bude sumnjiv:-D Zasto svi pricaju o te dve situacije (neki i o tri) kad ih jos nekoliko ima- nije bio ofsajd Nece ni pred kraj prvog poluvremena i mi smo danas trebali da pobedimo 4:1, naravno pod uslovom da bi Ilic iskoristio onaj penal!

avatar
Dropkick Murphys 01
Saturday, 27.02.2016
21:24

Evo tebi bih odgovorio....Iskreno,bez provokacija.....Penal nije bio,glavu dajem na panj.....Mihajlovic je prerano krenuo da pada......Nije penal,gledao sam nekoliko puta,i nemam ni najmanju dilemu......Opet s druge strane,niko ne pominje 40-ti minut i nasu kontru 3 na 2,kada je navodno Vijera faulirao cini mi se,Bogosavca..A faula nije bilo,jer je Bogosavac sam podleteo....Ali,nebitno...Penal nije bio,ali je zato sudija pogresio kada je sviran ofsajd pocetkom drugog poluvremena.....Realan sam,i kazem da je taj ofsajd nepostojeci,gol je bio regularan.....Ali penal nije,opet kazem,nemam ni najmanju dilemu......Ja cu ti reci sta je sad problem..Problem je sto vi odmah mislite da je to orkestrirano i zabijate glavu u pesak,nesvesni cinjenice da nemate kvalitet..Sada cete danima da se krijete iza sudijskih gresaka i da i dalje mislite da niste losi..A jeste...Itekako ste losi......Sudija je pogresio kod ofsajda,ali nije to orkestrirano i izrezirano,i sudije su ljudi,svi grese..Penal nije bio,

avatar
thekrcun
Sunday, 28.02.2016
11:12

Ja cu tebi realno da odgovim,kada si tako realan i pretpostavljam da nemas nekakvu licencu ili iskustava u sudjenju,juce su u total sokeru svi rekli od trenera do bivsih sudija i strucnjaka da se u onakvih 10 situacija 10 puta svira penal,iskreno,penal ne vidi samo ostrasceni navijaci kao ti,pricas o kvalitetu,juce ste imali ukupno tri akcije,tim koji je vec sampion?! Pricas o kvalitetu,kada su vas kantali na pocetku sezone,sudije su vam namestali preokrete,pa onda na 40 miliona duga i 100 blokada dovedete 20 igraca u prelaznom roku,sa sve Ibanjezom i Hugom koji sigurno ne igraju za sicu,i to nije dosta.nego hajmo jos pa se desi ovo. Slobodno daj glavu na panj,jer sumnjam da u njoj nesto ima..

avatar
Goran Zdravkovic
Sunday, 28.02.2016
00:27

sve si u pravu, ali dzabe mu pricas, taj ima da rida jos 10 dana, jer tek mu sledi Real sa Nisave u naredne dve utakmice a posle katanac...:)

avatar
Partibrejker
Saturday, 27.02.2016
23:44

https://youtu.be/UahBn6XdpiA,evo ti bolji snimak.Naseo je na fintu,ispružio nogu.

avatar
Dropkick Murphys 01
Saturday, 27.02.2016
22:39

Ja da sam sudija,ne bih svirao penal,ali ne bih svirao ni faul pre slobodnjaka....To ti iskreno kazem,da vidis da pokusavam da gledam objektivno......To glava na panj,nije ektremno,jer je u prenesenom znacenju,kako bih docarao koliko sam ubedjen da nije penal..Jednostavno nije..Ja ne bih voleo da se mom timu sudi takav penal....Penal ,po meni,nije bio,nije bio ni faul kod slobodnjaka.....Nije poenta prebrojavati sudijkse grese,njih uvek ima...POmenuh ponisten gol Milijasa....Pa sta sad..tvar je da ste imali igraca vise i opet nista.....Kao sto rekoh,ne gledate sustinu,vec sve svodite na sudije..A i oni grese.....Po vama,nista nije do vas,sve je do drugih.....

avatar
Saturday, 27.02.2016
21:59

P.S. Nije bio ni faul pre slobodnog udarca, to nisi ni spomenuo...

avatar
Saturday, 27.02.2016
21:58

Penal je bio, taj faul u napadu mozda i nije bio, a nije bio ni jos jedan ofsajd Nece Mihajlovica pred kraj prvog poluvremena pa ti vidi. Nemoj tako ekstremne izjave da dajes, glavu na panj, ej, ko jos moze tako da pise...

avatar
Saturday, 27.02.2016
20:55

Ni ja nisam video goreg trenera od tebe. TOMICU ODLAZI.... UPRAVA NAPOLJE!!!

avatar
caperg
Saturday, 27.02.2016
20:47

Ofsajda definitivno nije bilo. Tu nema dileme da je sudijska greska, a sto se tice penala.. Hm..nMozda i jeste bilo materijala.. ALI!!!nIz jednog ugla se videlo kako se Partizanov igrac bukvalno bacio pre kontakta sa Petkovicem, odnosno, nije krenuo za loptom, nego je krenuo po kontakt, za sta se retko kad svira penal. Jos jedna stvar zbog koje nije sudjen penal je naravno i medijski pritisak.nGeneralno gledano, bilo je dosta spornih momenata- ne iskljucivanje Tomica, ne sankcionisanje preagresivnog Evertona, sviranje nepostojeceg faula kada je Zvezda imala kontru 3 na 1, kao i naravno, gore pomenute situacije.

avatar
drazen pfc
Saturday, 27.02.2016
20:40

Samo cu reci - BOZE SACUVAJ.. dugo nisam gledao bezidejniji partizan,klub koji volim..tako se ne igra za crno-beli dres..ali nisu kriva ta deca koja igraju,koja jos nisu sazrela fudbalski pogotovo za ovakvog protivnika,kriva je uprava koja ne radi nista,mazu nam oci nekim 'satro' pojacanjima a onda guraju decu u vatru..SRAMOTA..ovakav partizan bi se u 3 ligi zapad branicevski okrug borio za opstanak..ako volite partizan (uprava),idite,pustite nekog ko verovatno zna bolje vas posao i spasite nas daljih ponizenja..hvala!

avatar
Mario21
Saturday, 27.02.2016
21:22

Ja sam zvezdas, ali onaj Gogu vam je odlican. Ja bi voleo da ga vidim u zvezdi. Na stranu gol, decko je maestralno odigrao u odbrani. Sportski pozdrav, nadam se da osvajate kup.

avatar
Goran Zdravkovic
Sunday, 28.02.2016
00:31

I pre te Vojvodine i tog crnog vaseg brata blizanca pita se neko ko se polako vraca u vrh srpskog fudbala i ko je pisao istoriju u toj Evropi za razliku od te Vojvodine...

avatar
Mario21
Saturday, 27.02.2016
23:25

I da, mislim da ce Partizan sa Goguom u odbrani primati mnogo manje golova.

avatar
Mario21
Saturday, 27.02.2016
23:24

Moze i Vojvodina nemam nista protiv, ali bih voleo da nas u Evropi predstavljaju i Zvezda i Partizan i Vojvodina. Partizan trenutno igra lose, i ne verujem da ce se ovakvom igrom kvalifikovati za evropu preko lige, zato im zelim da osvoje kup. Vojvodini takodje sve najbolje.

avatar
babaroga
Saturday, 27.02.2016
22:57

A ja se nadam da ce kup da osvoji Vojvodina

avatar
azor ahai
Saturday, 27.02.2016
20:34

Hahaha mnogo jaka izjava bas jaka !

avatar
Redman
Saturday, 27.02.2016
20:34

Hahahhhahahhahhahhahahhahah :) Tomicu, ti si za deciji program.... Penal nije bio, sudija je mogao da svira, niko mu ne bi zamerio, ali nije bio penal. Pogledajte usporeni snimak i videcete da se mali bacio kad je gurnuo loptu kao da ga je metak pogodio, tako da tvoja izjava momce pada u vodu, kao vi sto tonete polako. Faul je bio za Zvezdu, nema potrebe da pricam... Pobedila je ekipa koja je bolja, i to sa 50% snage. Idemo ZVEZDO, gazi, gazi. Sad pitajte Bugarina Azisa ko je koga zgazio :) Do kraja sezone sve pobede. Gazi bre..........

avatar
Kle(vers)o(n)!!!
Saturday, 27.02.2016
21:09

Sa 50 posto snage!!!???

avatar
babaroga
Saturday, 27.02.2016
22:58

I ja mislim da je preterao. Sa 40%.

avatar
Kico14
Saturday, 27.02.2016
20:33

Da smo pokradeni, jesmo. Svakako nam ni pobjeda ne bi nista promijenila al ajd sad.. Everton,Mihajlovic,Gogua fantasticna pojacanja,Bogosavac odlican,Vlahovic za Bozinova izmslio fudbal. Kup da se osvoji i za sledecu sezonu moze jako dobar tim da se sklopi. Ne sumnjam u Tomica.

avatar
mile stojkovic
Saturday, 27.02.2016
22:36

Sledece sezone igrate bez Gogue..jer ce uprava biti na iskusenju kad dobije ponudu od 1 mil evra..a treba i penale platiti..tako da..ne vredi ti sad planirati nesto

avatar
Dragan64
Saturday, 27.02.2016
20:32

Ne damo Vazuru i ostale, jos pedeset godina!

avatar
azor ahai
Saturday, 27.02.2016
20:30

Ma trebao si da nabodes sudiju realno odusevio bi se da si to uradio! Seti se samo koliko je puta zvezda samo ostecena I bas mi je drago da se vi malo nosite sa tim

avatar
.
Saturday, 27.02.2016
20:30

Godinama govorim upravama Partizana da traže strane sudije, bar na utakmicama Partizana, bar nas da ne mogu da kradu kad već ne možemo da sprečimo da kradu u njihovu korist ali očigledno da oni ne rade u interesu Partizana inače da je suđenje bilo profesionalno Partizan sa mladim i timom u tranziciji bi dobio ovu smešnu zvezdu sa 2-3 gola razlike, za toliko su nas sudije pokrale večeras!

avatar
Nikola Spasic
Saturday, 27.02.2016
20:28

lepo kaze tomic,bravo za izjavu...pogresio glodjevic,ne trazi alibi svaka cast zvezdi na pobedi ali je penal cist kao suza...nemoguce da je ovaj covek internacionalni sudija....1 prosecni republicki arbitar koji nije dorastao ovakvom mecu.mislim da je nacinjena ogromna greska njegovim delegiranjem.

avatar
Filip Renovcevic
Saturday, 27.02.2016
21:31

Samo mi reci jel bio ofsajd od BOZINOVA pre nego sto je lopta dosla do Mihajlovica.

avatar
.
Saturday, 27.02.2016
20:26

Bravo Ivane! Tomić je grofiću očitao trenersku, a igrači Partizana zvezdinim fudbalsku, kao što je Glođović svim navijačima Partizana pokazao ko je gazda srpskog fudbala, ko je LA PIOVRA srpskog fudbala!

avatar
CIA,BIA,Mali Zeleni
Sunday, 28.02.2016
08:05

Kakav nerealan komentar,bruka..tesite se samo vi..

avatar
Lord of Nottingham
Sunday, 28.02.2016
10:53

Bas mu je fino ocitao lekciju, prvi je trener Partizana koji zaostaje 32 boda za Zvezdom :D

avatar
REVOLTindijapakistan
Saturday, 27.02.2016
20:26

Pa šta je ovo, svi veliki klubovi oštećeni danas, i Real, i Partizan (ha,ha,ha)...

avatar
Delije Sever 021
Saturday, 27.02.2016
20:26

Komsije,znate sta...necu nista da kazem,ne treba vam na svu ovu muku jos i moj komentar.Sretno u nastavku prvenstvene trke,eto toliko.

avatar
Amar Zornic
Saturday, 27.02.2016
20:25

Steta sto se posle derbija sudija stavlja u prvi plan . Mazić je trebao da sudi derbi.

avatar
Scepan Scekic
Saturday, 27.02.2016
20:25

Ja nisam video vecu trenersku prevaru.Izgubi od OBA Terziceva tima,sramota.Uprava napolje!!

avatar
crvenobeladominacija
Saturday, 27.02.2016
20:23

ma kakav crni penal umesto da ide na loptu on ide u petkovica ofsajd nije bio u drugom poluvremenu i to je to

avatar
Luke Shaw #3
Saturday, 27.02.2016
20:22

hahaahha placi :D -32

avatar
Saturday, 27.02.2016
20:22

JSD PARTIZAN je najtrofejnije i najvece SD na svetu, a dozivljava ovo. Odmah da povucemo sve svoje klubove iz svih domacih takmicenja!

avatar
Don Silvio
Saturday, 27.02.2016
20:20

skoro je oplakao... a Terza majstor namesti i utakmicu protiv Partizana do te mere da se sklanjaju i Partiyanovi igraci

avatar
Redman
Sunday, 28.02.2016
10:35

Platio Terzic Ibanjezu i Hugu da daju po gol partizanu.

avatar
REVOLTindijapakistan
Saturday, 27.02.2016
20:18

Pa nisam ni ja vidio penal , dobro, mozda onaj na Grujicu...