Zašto Dinamo prodaje igrače za 20 miliona, a Zvezda i Partizan za dva?

Autor: Beta Beta
utorak 30.08.2016.
22:26
Izvor: Sportske.net, Beta

Zanimljivo, ovom temom danas se, između ostalog, bavio i odlazeći predsednik Košarkaškog saveza Srbije Dragan Đilas.

Sportske.net
Sportske.net

Povezane vesti

Gostujući na N1, Đilas je naveo da je o odlasku sa čela KSS razmišljao i pre Olimpijskih igara u Rio de Žaneiru.

"Jedan olimpijski ciklus je završen. Pet i po godina sam na tom mestu i biću dok se ne izabere novi predsednik, ali smatram da kad napravite uspeh i postavite temelje, da onda treba da dođe neko novi, sa novom energijom koji će da postavi nove ciljeve", rekao je Đilas.

Predsednik KSS je rekao i da mora doći do privatizacije klubova, što je ilustrovao na primeru fudbalskih klubova.

"Onda će Crvena zvezda moći da igra protiv Ludogoreca koji ima privatnog vlasnika i koji može da kupi igrače, a ne da ih dovodi bez obeštećenja.

Dinamo Zagreb proda igrača za 20 miliona, a naši za dva, zato što se zna čije je...

Savezi ne smeju da budu privatni, ali: Da, klubovi to moraju da postanu.

Posebno u fudbalu i, donekle, u košarci. Neophodno je, inače ćemo svake godine da kukamo kako je Zvezdi i Partizanu malo falilo do Lige šampiona, a ustvari im fali toliko da ne možemo ni da zamislimo"
, rekao je Đilas.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

26 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
CrVeNa ZvEzDa Bg
Thursday, 01.09.2016
04:34

Slazem se, Ratko, ali ako je maksimum Dinama plasman u grupnu fazu Lige Prvaka, to znaci da je miljama ispred Zvezde??? Ne bih rekao, Zvezda je ove godine bila na korak Lige Prvaka, nezavisno sto je naletela na Ludogorec i prosla neslavno...Ako je to prevelika razlika, onda gde se nalazi Dinamo u odnosu na najbolje? Koliko milja je bila Zvezda ispred Dinama kad je osvojila Kup Sampiona, pandan sadasnje Lige Prvaka? Ne bih rekao da je bila miljama ispred...Malo realnosti nije na odmet,druze.

avatar
Casus Luciferi 60:12
Wednesday, 31.08.2016
17:53

zvezdin dug je 58.640.000 a nas 12.470.00 eto toliko!

avatar
Wednesday, 31.08.2016
15:02

Đilasu sve čestitke za uspehe naše košarke u njegovom mandatu. A što se tiče naših vrhunskih fudbalskih klubova, PRIVATIZACIJA je politički, neoliberalni san koji sam po sebi ne mora ništa da reši. Dinamo i Mamić su priča za sebe, izuzetak od pravila. Naši večiti treba da se organizuju na takav način da se u klubovima garantovano proizvoide igrači, odnosno podigne kvalitet igrača i namerni ili slučajni promašaji svedu na minimum, U tom smislu, potrebno je formirati 1) samostalne i nezavisne poslovno-sportske ANALITIČKO-PLANSKE SLUŽBE, zasnovane na struci i nauci a ne na šacometriji i oslonjene na naše sportske fakultete, institute i zavode koje će voditi dokumentaciju, evidencije i u svojim kartotekama imati po nekoliko stotina igrača i koje će u relatzivno kratkom roku dati svoj sud o svakom igraču i 2) SERVISE ZA BRZU DORADU IGRAČA, pomoću kojih će se stvarati novi kvalitet, nova vrednopst, a ne samo da igrač navuče dres večitih i sa njim preprodA. Za takav posao mi imamo ljude i to za sitnu paru i to za paru koja će se stostruko vratiti. Tu tekovinu nio budući vlasnik sigurno neće ukinuti...

avatar
Budimo.ljudi
Wednesday, 31.08.2016
11:24

Zašto što mi u upravama imamo muĆko đubre, što bi reko gosn Mamić :D

avatar
Spasoje Krstović
Wednesday, 31.08.2016
11:15

Ko ce broj 10 sad

avatar
Nistelrooy
Wednesday, 31.08.2016
08:03

Sve je u pravu

avatar
Wednesday, 31.08.2016
00:22

Zato sto nasim fudbalom vladaju kriminalci koji se nalaze u svim strukturama kluba kao i na tribinama a imaju podrsku drzave koja ima koristi od toga. To je razlog zasto se nasi klubovi ne mogu privatizovati. Sve sami kriminalci a vamo predstava za narod , price i lazi o borbi za pravnu drzavu, borbiu protiv korupcije itd...

avatar
Jedan jedini
Tuesday, 30.08.2016
23:26

ove sezone drzi ,da Partizan prodaje za manje pare...al molim vas ne mesajte nas sa zvezdom....Pogledajte malo poslednju deceniju i vidite ko je za koje pare prodavao igrace i koliko jih je prodao...Ne mesajte nas sa njima u prodaji igraca i o izlazima u Evropi.Mi imamo u poslednjih 12 godina 2 lige sampiona i 8 liga Evrope.....a oni dve lige evrope...tako da molim vas kanite se nas vise.....

avatar
Wednesday, 31.08.2016
00:10

Prodavali ste za vece pare zato sto ste bili prvaci a sad kad ste drugi prodajate za manje pare od Zvezde. To je potpuno normalno.

avatar
sashki
Wednesday, 31.08.2016
04:04

A gde igraju ti silni igraci? Dinamovi igraci i posle prodaje igraju u realu barseloni juventusu i ostalim top klubovima, dok partizanovi igraci odu u malu jacu menadzersku filijalu i odatle uglavnom idu unazad sem par izuzetaka. Pa ako ćemo gledati realno, mali grujic je za sad napravio najbolji transfer u zadnjih 5+ godina. Direktno iz zvezde u liverpul bez ramadanija i barem je na klupi ceka sansu. Dok od partizanove prodaje jedino savić sto jos igra za jake klubove, a i nije partizanovo dete al nema to veze i 90% dinamovih igraca nisu njihova skola. Znaci mi izbacimo jednog dobrog igraca svakih 5 godina dok dinamo po dvojicu minimum svake godine. Sve je to zbog stanja u srpskom fudbalu. Pa mali zivkovic da je bio u dinamu bi otisao min za 20 miliona u real ili barselonu. To je najveca razlika dinama i nas, a ovde zbog procenta i korupcije malom zivkovicu unistena karijera a mogao je biti jedan od najboljih igraca evrope.

avatar
Aleksandar Karni Spasojevic
Tuesday, 30.08.2016
23:11

Koliko sam upoznat Mamic nije vlasnik Dinama, i koliko znam dinamo nije privatizovan, kao ni Bajern, Real.... Uostalom ko sprecava ove na vlasti da donesu zakon o privatizaciji i nadju kupce za Rad, Ofk, Radnicki KG, Jagodinu, Slobodu Uzice..... Ili je privatizacija resenje samo za Zvezdu i Partizan. Sto se tice transfera u Dinamu, takve transfere i vece pravili bi i Zvezda i Partizan samo da nisu u debelom minusu, sve smo culi od raznih strucnjaka na vlasti samo nismo ko je napravio te dugove u klubovima i ciji ljudi su na celu klubova zadnjih 10 godina kad su dugovi i nastali.

avatar
Wednesday, 31.08.2016
00:16

Mamic mozda nije na papiru vlasnik ali svima je jasno da je on taj koji se pita za sve u Dinamu poslednjih deset god. Ima veze u savezu, ima veze u politici...Jedan od uticajnijih ljudi u drzavi. On kupuje i prodaje igrace, dovodi trnere...Za sve se pita Mamic.

avatar
Alex DeLarge
Wednesday, 31.08.2016
09:27

Dinamo je ipak drugacije organizovan, i samo nominalno je u vlasnistvu drzave. To je javna tajna i predmet sporenja u Hrvatskoj... Razlika izmedju Dinama i vecitih je jos i ta sto su oni (Tudjman) nakon formiranja drzave svesrdno gurali u klub i rukama i nogama. Blizancima se u to vreme jeste pomagalo, ali ne na taj nacin i u tolikoj meri. Tad je stvorena zdrava osnova koja se kasnije samo nadogradjivala. To je i razlog nezadovoljstva navijaca Hajduka. Jer, Dinamo je samo u prici pripadao velikoj cetvorci u bivsoj drzavi, istina je da su osvojili dve titule za tih skoro 50 godina i da njihov uspeh krece od raspada, na nacin koji sam istakao. Slazem se da treba naci sveobuhvatno resenje, a ne samo za blizance...

avatar
Goran Zdravkovic
Tuesday, 30.08.2016
23:08

rezlog tome je u mitu i korupciji, nasi na sumu za radovica, katai, brasanca, miletica, jovanovica, ivanica, pankova, rosica, jovanovica, i ko zna jos koga za sumu koju su dobili jos toliko su dobili i stavili u svoj dzep a za uzvrat snize cenu fudbaleru plus i njemu i menadzeru daju koji procenat, sve u dogovoru...

avatar
Patrick Bateman
Tuesday, 30.08.2016
23:02

Za Ludogorec pre 5 godina niko nije znao a sada zna cela evropa. Zasto? Zato sto se privatizovao i tako moraju i srpski klubovi ako misle da budu konkurentni u evropi.

avatar
Aleksandar Karni Spasojevic
Wednesday, 31.08.2016
14:27

Ludogorec je i danas sa svim tim parama i strancima daleko ispod Zvezde i Partizana u Evropskim okvirima, cak je i Radnicki iz Nisa ostavio veci trag u evropi. Razlika izmedju Ludogoreca i Zvezde je sto ce njima i za deset godina biti uspeh ulazak u ls, a Zvezda za pet godina sa domacinskim pristupom, omladinskom skolom, armijom navijaca moze ponovo da ostavi trag u evropi sto je za privatne klubice kao Ludogorec nezamislivo. Dokaz tome je da su jedva izbacili Zvezdu koja je u kanalu poslednjih 15 godina.

avatar
Dusan Vukasinovic
Tuesday, 30.08.2016
23:01

Dinamo je stabilan , bez dugova i cesti su u evropi ,imaju ime i renome , i dobre su igrace izbacivali. I njima se moze da odbiju i 10,15miliona,a kod nas 3 miliona vadi situaciju i placa licence i to je dosta. I klubovi znaju da dinamo moze da odbije 5milke a nasima je to premija.l,zato i tako prodaju. Zato sto i Mamic voli klub ,a ne voli kaoovi nasi sto vole. On stvarno voli... I nisu njihova deca vanserijski talenti i nisu bolja od nase dece ,ali moze im se da dizu cenu...

avatar
MikiTheLegend
Tuesday, 30.08.2016
22:54

Nije to toliko do toga, po meni su dva kljucna faktora. Prvi je svakako katastrofalna finansijska situacija nasih klubova gde oni u startu imaju podredjeni polozaj u pregovorima. A drugi faktor je, po meni, to sto Mamic prodaje kvalitetnije igrace u kvalitetnije klubove, igraci iz Dinama odlaze u velike klubove, u Barselonu, Inter, Juventus, Napoli, Romu, Celsi, Volzburg, Siti, Arsenal, itd... I ti igraci kada odu naprave zavidne karijere sto povecava rejting samom DInamu, nije ni Mamic uvek dobijao 15 ili 20 miliona za igraca. Pa Olic, Pranjic, Mandzukic, Vida, Jedvaj, Vrsaljko, Halilovic, Brozovic su otsili za pare za koje je otisao i Grujic. Ali treba pogledati i ko su igraci koji su otisli iz Dinama i kakve su karijere imali i ko su igraci iz Zvezde i Partizana. U zadnjih 5 godina nase klubove su napustili Brasanac, Lukic, Saponjic, Ninkovic, Skuletic, Scepovic, Markovic, Mitrovic, Jojic, Tomic iz Partizana, a iz Zvezde Tosic, Milivojevic, Spajic, Maksimovic, Lazovic, Lazic, Jovanovic, Rajkovic, Jovic, Grujic dok su iz Dinama otisli Rog, Pjaca, Brekalo, Brozovic, Eduardo, Simunovic, Pinto, Halilovic, Jedvaj, Vrsaljko, Kovacic, Badelj, Vida, Lovren, Modric, itd...

avatar
rossonero_t
Tuesday, 30.08.2016
22:43

Realno, Dinamo je trnutno miljama ispred Partizana i Zvezde, pogotovu ako gledamo igracki kadar. Pjaca, Coric i Rog su daleko bolji igraci od svih igraca u Zvezdi i Partizanu, zato ih i prodaje tako skupo.

avatar
CrVeNa ZvEzDa Bg
Tuesday, 30.08.2016
22:59

Da je miljama daleko ne slazem se, igraci vrede vise i transferi su mnogo veci zato sto se ustalio u ligu Prvaka, ako si pratio kako su prosli kvalifikacije, posebno sa Vardarom, ne daju mi optimizam da s ovim timom mogu uraditi nesto vise od plasman u grupnu fazu...ali i to je neki nivo, oni su u usponu, vise finansiskom nego fudbalskom. Mislim da izgradnja novog stadiona je ipak preveliki zalak za Dinamo, al o tom potom.

avatar
Alex DeLarge
Wednesday, 31.08.2016
09:31

Nisu oni ni racunali sa tim da mogu nesto da urade u grupi.Njihovo ponasanje na transfer pijaci to i govori. Prodali su celu kicmu tima, a Coric nije otisao samo zato sto nije hteo. Sa ovakvim timom primace po 4 komada svaku tekmu i pusta je sreca sto nisu nabasali na jacu grupu...

avatar
Blazer
Tuesday, 30.08.2016
23:09

kako je došao do tog,kvalitetno prodajom,pa može dati za Roga 5 000 000€,sad ga prodaje za 13 000 000€ dovešće kvalitetnog igrača jer ih do 5 000 000€ uvijek ima,do 1 000 000€ teško da je pravi igrač

avatar
KOPITE96
Tuesday, 30.08.2016
22:40

Sve je tačno rekao.