PL - Junajtedu tek bod na "Sent Meriju"!
Autor: Stefan Matić
subota 31.08.2019.
15:24
Izvor: Sportske.net
Odigran je prvi susret 4. kola Premijer lige.
EPA-EFE/WILL OLIVER
Povezane vesti
"Crveni đavoli" su dominirali tokom većine meča, ali nisu uspelida iskoriste brojčanu nadmoćnost. Sautempton se odbranio i stigaodo boda na svom stadionu 1:1.
Uvodni minuti su pripali "svecima", ali ih je odličan gol Danijela Džejmsa uhvatila nespremne. Mladi Velšanin postiže svoj treći gol za Junajted u desetom minutu susreta.
Ređale su se prilike za goste, posle vođstva imali su još tri odlične prilike preko svojih novopridošlica. Ponovo je zapretio Džejms, zatim i Bisaka, ali bez promene rezulata.
Pet minuta posle pauze Rašford se našao u odličnoj prilici, ali mladi Englez ne koristi svoju šansu. Ubrzo po njegovom promašaju Sautempton preuzima kontrolu nad utakmicom. Ređale su se prilike za Če Adamsa, zatim Ingsa, ali je Vestergard bio čovek koji je doneo izjednačenje.
Visoki Danac je odlično reagovao na centaršut Dansa, De Hea je bio nemoćan. 1:1 u 58. minutu.
Inicijativa domaćina je popustila pošto svoj drugi žuti karton na meču dobija Danso, laka odluka za Majka Dina.
Junajted je ponovo preuzeo inicijativu, ali u par navrata golman Sautemptona sprečava Džejmsa da dođe do drugog gola.
Uvodni minuti su pripali "svecima", ali ih je odličan gol Danijela Džejmsa uhvatila nespremne. Mladi Velšanin postiže svoj treći gol za Junajted u desetom minutu susreta.
Ređale su se prilike za goste, posle vođstva imali su još tri odlične prilike preko svojih novopridošlica. Ponovo je zapretio Džejms, zatim i Bisaka, ali bez promene rezulata.
Pet minuta posle pauze Rašford se našao u odličnoj prilici, ali mladi Englez ne koristi svoju šansu. Ubrzo po njegovom promašaju Sautempton preuzima kontrolu nad utakmicom. Ređale su se prilike za Če Adamsa, zatim Ingsa, ali je Vestergard bio čovek koji je doneo izjednačenje.
Visoki Danac je odlično reagovao na centaršut Dansa, De Hea je bio nemoćan. 1:1 u 58. minutu.
Inicijativa domaćina je popustila pošto svoj drugi žuti karton na meču dobija Danso, laka odluka za Majka Dina.
Junajted je ponovo preuzeo inicijativu, ali u par navrata golman Sautemptona sprečava Džejmsa da dođe do drugog gola.
Golman domaćih se istakao i u samoj završnici, odbranio je odlične šuteve Janga i Grinvuda.
Napadali su "crveni đavoli" do samog kraja pokušavajući da iskoriste igrača više, ali je rezultat ostao 1:1. Nemanja Matić je ušao kao rezerva Junajteda u 68. minutu meča.
Пласман обезедио Sofascore резултати уживо
81 Komentara
Vjeko Stojančić
Sve je do trenera,Klop je uspio sto niko nije napravio od Milnera i Hendersona sampione lige prvaka.
Vjeko Stojančić
Opet De gea prvo izboksao loptu koja se hvata pa na obican centarsut nije izasao ,to mu je vec 3 bod u 4 utakmice
mrancic
De Heu i Pogbu je trebalo prodati.
MarioJ
Sa ovakvim veznim redom plafon 5 mjesto.
Gvozden
Četiri utakmice u PL. Za sada nije loše, samo jedan poraz, i to tesan od zaista odličnog Palasa. Valjda ćemo izboriti, ako ne ligu šampiona (biće jako teško), a ono barem LE kao i u prošloj sezoni. A ako bog da, za 4-5 godina možda i neka borba za titulu. Nadam se. Više se ni ne sećam kad smo bili zadnji put prvaci.
RaZZoR (6x)
počelo je, traje
Luficire oko moje
Darko0071
Dobra su pojacanja,pozitivno me najvise iznenadili Van bisaka I Dzejms ,bice od njega dobar igrac,trebaju nam jos takvih u veznom redu mladi I zeljni igre umesto pogbe,lingarda,mate,I matica..njih se trba resiti
The Red Army
Poruka svim hejterima, odgledajte makar highlights utakmice pre nego komentarisete posto se vidi da dosta ljudi ovde samo pise da bi bacali hejt na utd a nisu ni pogledali utakmicu. Ovi imali jednu i po sansu i dali gol a utd iz 10 dao takodje jedan gol, ima jos mnogo da uci ova ekipa, treba podrzati Solskera jer klub ide u dobrom pravcu, pojacanja takodje sve koje je on doveo igraju dobro, polako, ne moze ova katastrofa koju su pravili godinama da se resi za jedan prelazni rok! GGMU
Cantona GGMU
Slazem se delimicno, sto se tice pojacanja to je odradjeno odlicno, mislim na ove igrace koji su kupljeni, ALI prodali su Lukakua koji je donosio golove Junajtedu i pustili su Ereru koji doktor za sve ove veznjake koje smo imali, to je uprava zajedno sa Solskerom odigrala katastrofalno. Umesto da su prodali Pogbu i za taj novac doveli da pismena veznjaka, a Lukaku da je ostao, sad bi se pricala druga prica.
The Red Army
Ma kakav lukaku brate, on je dobar igrac ali ne za UTD, da ne pominjem da busi samo krs ekipe, na 24 utakmice u junajtedu protiv top6 klubova dao samo jedan gol, ne treba nam takav. A erera trazio mnogo para i ovi nisu hteli da mu daju, to se slazem da su trebali da dovedu dva veznjaka i jos jednog u napadu, ali nisu mogli da dovedu koga su hteli pa onda nece ni da kupuju u panici, cekaju svoje mete... Sta znam, u dobrom smeru idemo po prvi put posle fergija
Adi237
Stvarno mi nije jasno zasto dobi minuse sto sam reko da celzi nista nije bolji od junajteda...a samo sam rekao istinu da su jun ajted i celzi ove sezone krsevi od timova. I da su siti i liverpul galaksiju udaljeni od njih.
Dimebag Darrell
Gdje mi je prijatelj Lucifer? Izgelda da piše samo kada pobjedjuju što je za nas njegove fanove veoma loša vijest, ovim tempom ga nećemo još dugo čuti.
Crveni Lucifer
Al si se ispalio eno ga moj komentar poslat jos pre tvog hahahah
Hajduk United
3 utakmice,3 boda....sad mi ža lamparda tko ga izuje 4:0...ništa...ja nemam rješenja...do iduće godine lagana patnja
Crveni Lucifer
Opet nam sreca okrenula ledja, gomila neiskoriscenih sansi pogotovo u prvom poluvremenu dok protivnik iz prve prave postize gol, ovom timu fali malo bolja realizacija, obicno bi ovakve utakmice dobili 3-1, 4-1
Sveznalac-NoviProfil
Pa sta je cudno? Sir Aleks Junajted je propao kada je otisao on. Bez njega su nista uvek bili i ostali.
Bidza i Tridza
Свако има човека који се у историји клуба издваја од осталих. Ми не бисмо били ту где јесмо без Фергусона,ви не бисте без Романа.
Bidza i Tridza
Не прихватају кад тако напишеш. Јунајтед је освојио 7 ПЛ,1 ЛШ и пар ФА купова пре Фергусона,никако то није лоше. Имали су Базбија,Чарлтона,Беста... Легенде не само Јунајтеда већ и на светској сцени. Челси пре Романа има 1 или 2 ПЛ и нема ЛШ,доста слабији учинак од Јунајтеда. Зато се навијачи буне кад напишеш тако и увек ће ти пометуни то да је Челси био слабији без Романа,него што је Јунајтед био без Фергусона. А то на крају крајева и јесте тачно.
Sveznalac-NoviProfil
Slazem se. Samo to navijaci Junajteda ne prihvacaju.
Filip1878
Činjenica je da nema više Fergija. Samim tim nema ni Fergi Tajma. Problem su Vudvard, Glejzeri i forsiranje pogrešnih igrača. Pogba u rezerve, Lingard rastanak, Mata promena u igrača-trenera, Rašford na klupu a Grinvud u igru. U januaru sve pare za Bruna i nekog levog beka. Muka mi je više od Janga. MekTominej je preranu gurnut u prvu postavu. Treba još da uči. Sve u svemu, biće duga sezona. Ali uz tim treba biti i kad gubi. We are United, we will never die. GGMU.
El Matador PFC-FCB
Nema Partizan razlog da strepi od ovakvog Junajteda! Očekujem 6 bodova iz dvomeča sa njima i prvo mesto u grupi.
mrancic
😀😀😀😀😀😀
Devil born 1878
To ce biti nikada
I Nikola M I
Sezona samo što je počela, a već gomila problema. Junajted deluje tako prosečno... Lindelof je za jednog štopera očajan u vazdušnim duelima, već drugu utakmicu za redom se prima gol njegovom krivicom. Prave zamene za Šoa nema, Jang više ne može ništa korisno da pruži ovoj ekipi. Vezni red katastrofalan danas, Pogba i Mektominej kao da su se takmičili ko će da ima više izgubljenih lopti i pogrešnih dodavanja. Uopšte nisu bili u stanju da drže sredinu terena i tu nikakve stabilnosti i sigurnosti nije bilo. Takođe ni kreativnosti. Ono što Pogba radi je čist bezobrazluk i onakva količina nonšalantnosti i bezobzirnosti je neprihvatljiva. Njemu je svejedno i nije ga briga. Očigledno da ne želi da igra za Junajted i da nema motiva. Zato je greška što ga nisu prodali jer od ovakvog Pogbe više štete no koristi. Pereira mi je potpuno nedefinisan igrač, nešto kao i Lingard. Ja ne znam šta Pereira igra, koja je njegova uloga i specijalnost? Očajnog Matu menja još očajniji Lingard i naravno bez ikakvog učinka i uticaja na dešavanje na terenu. Rašford je vrlo sebičan igrač, kada god ima loptu u svom posedu samo zabije glavu u zemlju i ne vidi nikoga oko sebe. Igrača nije prošao danas, šut u okvir gola nije uputio. Slab fudbal igra Junajted, sve četiri utkamice su bili negde egal sa protivnicima, nikoga nisu nadigrali i prikazali kvalitetan fudbal. Tek je četvrto kolo, a Junajted će potencijalno već zaostajati sedam bodova za prvoplasiranom ekipom, eto koliko su stvari loše. Kako stvari stoje, teško da će i za četvrto mesto biti ozbiljni kandidati. Dolazi do izražaja nedovoljno dobar prelazni rok. Nije mi jasno da se ne dovede niko u veznom redu, a ostali su bez Felainija i Erere u 2019-oj. Čak i da je ostao Erera, tu je falio makar još jedan veznjak, ovako su dvojica bila preko potrebna. I u napadu barem još jedan ofanzivac da je kupljen.
Dimebag Darrell
Da su uradili kao sto su planirali, da prodaju Pogbu a dovedi Brunu F. iz Sportinga bilo bi top, onaj momak je prava radilica
Japanac
Ah Lucifere Lucifere,🙄🙄😕
Crveni Lucifer
Dobro te mitar spustio hahahaha
Emperador(2018)
Posle se smeju nama...
Adi237
A vjeruj da niste nista bolji ako vam je ovaj smjesni junajted dao 4 gola siti ce vas rastaviti na proste faktore.
Adi237
Opet da ponovim niste nista bolji ti mi ne vjerujes i lupite mi minuse..gledaj kako siti to radi gospodski odvale protivnika brzinski.
kzs.mufc
Evidentno je da je ovo jedan vrlo slab timčić. Ajde sve to koliko su slabi igrački. Nego, Solakjer je evidentno loš. Onaj rašforda me toliko nervira(niko kao Lingard). Ali sam ubeđen da bi ga Klop pretvorio u aždaju. Megvajer zna posao. Bisaka je odličan igrač. Istakao bi samo da je pereira čist solskjerov promašaj. Veze nema a i ne igra to. Pored loših igrača, najgore sto nam treba trener. Možda i najvažnije, upravo.
_mladen_
Daj Klopu ovaj tim i bili bi kao sto je sada Liverpul... Price da Junajted nema dobre igrace su za malu decu, tesko je naci trenera koji zna sta radi.
Adi237
Samo onaj koji nema blage veze o fudbalu govorio je da mane salah i firmino nemaju.pojima...posto.volim.pratiti fudbal pratio sam i njihove igre...mane je u paru sa vanijamom kido u sotonu i ja sam zelio da dodze u junajted...salaha sam gledo u romi sa dzekom je pravio haus prtivnickim odbranama..i sto se tice firmina njega sam gledo u hofehajmu i on je dosao na nagovor kutinja u liverpul bilo je okupljanje repke i ovaj ga nagovorio mada za sve te igrace je i junajted bio zainteresovan..medzutim junajted ima sada upravu kome su bitnije pare od rezulatata tako da odkad je wudvord dosao koji nema blage veze o fudbalau junajted nije napravio dovar prelazni rok. Cengiz under iz rome jako me podsjeca na salaha nizak brz i odlican dribler.. hoce sanca ali je to preskupo mogli su undera dovesti fernandesa, kediru ili matuidija koji su bili na izlazu iz juventusa..i dovesti napadaca neku opciju b npr ben yedera..i igrati tako a mladim igracima davati sansu postepeno ovako su baceni u vatru prerano i desaje se to sto se desaje.pretanak vezni red i bezvoljni pogba sta se moze sad ocekivat od tih klinaca.
Bidza i Tridza
Свакако да су Фирмино и Салах показали више у претходним клубовима од Џејмса и Марсијала. Манеа су пљували и кад се повезивао са Јунајтедом,радили су то и навијачи Ливерпула. Клопу свака част,зна шта ради ал има играче који слушају и реализују његове идеје. Он би морао да отера неке играче из Јунајтеда јер поред тога што немају квалитет,не показују да су тимски играчи. То што су људи писали лоше о неким играчима када су долазили у Ливерпул,не значи да су стварно лоши. Не би њих Клоп џабе довео.
The Red Army
Hahaha ma ti se salis brt 😂 ne, utd ima najbolju ekipu u PL, ma daj bre! Napad i odbrana pa i nekako, al sredina je kriminalna!
Bidza i Tridza
Векови су ту негде ал вам је одбрана свеукупно боља. Везњаци су исто ту негде ал су Мане,Фирмино и Салах пуно бољи од Џејмса,Марсијала и Рашфорда.
Adi237
Hahahah stavrno mislis da od lingarda yanga mate matica mctomeneja mozes napraviti ozbiljan tim 5 klopova od njih ne moze napraviti igraca...upamti sa talentom se radzas njega ne ucis a treninzi sluze samo sa uigravanje tima i kondiciju a ne da nauce igraca da igra...bio je tu van gal.mourinjo vrhunski treneri pa od pojedinaca nisu napravili igrace niti bilo ko od trenera to moze... fergi je to radi na drugaciji nacin imao je jaku osnovicu tima pa oni prosjecni igraci su davali 100%od sebe i ginuli za lopto..junajted danas nema nista ni lidera a kamoli neku osnovicu vrhunskih igraca.
Mitar YNWA
Tuzni Junajted, ne vidim kako ce se oporaviti u narednih 5 godina, a ako ne promene poslovanje nece ih biti ni u narednih 10 godina, smesi im se dug post, a vreme bas brzo leti evo vec proslo 6 godina od poslednje titule, obzirom da ni ove sezone nema nista bice 7, smejali se Liverpulu a smesi im se ista sudbina.
The Red Army
Hahaha 5 godina, pa ako dovedu u januaru jednog dobrog i na leto jos 2,3,4 igraca i to moze da bude to, mozda ne odma konkurenti za titulu ali u top4 lagano, jos godinu dve ce utd biti krs maksimum. Videcemo liverpul i siti kad odu klop i gvardiola za dve godine 😉
_mladen_
Smej se to koliko hoces, ja ti kazem kako jeste, svi samo traze neke izgovore i pokazuju prstima na prvog do sebe, a niko nema plan. Marsijal, Rasford i Dzejms imaju veliki potencijal koji niko ne ume da iskoristi. Da li ti zaista mislis da bi se Pogba ovako ponasao pod Klopom? A malo je reci kakav potencijal taj decko poseduje... Smej te se svi koliko hocete, sada Liverpul izgleda mocno, ali pogledajte odakle su stigli igraci koje je Klop doveo.
Grobbelaar
Izmedju 6 i 30 je poprilična razlika, rekao bih 5x ali to ne menja suštinu da je Man United ispod renomea kakav je Ferguson izgradio. Problema je mnogo, ali ne bih rekao da je situacija bezizlazna. OGS namerava da podmladi tim, za sada ne deluje da to radi planski, više stihijski, ali sigurno da on kao jedinka ne donosi odluke samostalno, već da iza toga stoji neka grupa ljudi. Na šta će sve to izaći pokazaće vreme, plan verujem da postoji, a hoće li se i kad vratiti na staze slave i uspeha, ja ne znam... bog zna.
Adi237
Sprdnja od igre..pogba se zabavlja koda je revijalna utakmica u pitanju..rashford ne zna iskoristiti sanse koji je i onako malo(marsijal puno bolji u napadu)mata prespor za ovaj nivo fudbala..lingard jurca po obicaju nista od njega...mctomenej ne zna dodat loptu svaka pogresan pas....ne znam zasto uporno nema gomesa u timu da pocne da vidimo sta zna gore od ovog ne moze biti. Tuga jad i bol u ovoj sezoni ocigledno je zelja da se klub unisti jer bez ulaganja nema se tu sta traziti niti pokusavati. A koliko vidim solskjer nece dugo nije ni do njega igra sa onim sta ima a trenutno jako malo ima igraca koji mogu donjeti bilo koji napredak u timu sve je to jos daleko od igraca koji trebaju junajtedu...zanimljivo fernades ocjenjenjen kao neko ko gubi lopte od strucnjak u junajtedu istih onih strucnjaka koji su rekli da ce de liht biti debeo..a kako se zove danasnje dodavanje pogbe,mctomenaj i mate ako fernandes gubi lopte. Cirkus se nastavlja.
Bidza i Tridza
Гомеш мора да добије шансу,не знам зашто га не пушта да игра а на припремама био одличан.
_mladen_
Druze Liverpulov trio su svi pljuvali kada su dolazili jer niko od njih nije bio dokazan, a Marisijal, Rasford i Dzejms imaju neverovatan potencijal, samo nema ko da to isklese i napravi tim. Ko su bili Fimrino, Salah i Mane pre Klopa? Samo neki izgovori...
Consigliere 1927
Mucno za gledanje.
Emperador(2018)
Tvoj klub je najmucniji za gledanje. Djenova mu daje 3 gola kuci
Consigliere 1927
Kakav Sefild, strasno Sefild hahahahahaahhahahahahahahha
Consigliere 1927
Ko mi vama, jel se secas?
INTERnacionalist
Roma ce da baci petardu ovom junajtedu kad god hoce..
Paklena pomorandza
Tipicna utakmica za ekipe koje pripadaju sredini tabele.Da su Svetci ostali kompletni verujem da bi dobili ovo.Ja se samo iskreno nadam da ce ekipa tonuti sve vise i vise i da ce one krvopije Glejzeri gubiti sve vi se i vise novca,to je jedini spas.Oterati Wudvorda i sve nesposobne stetocine oko njega.Naravno,mesto u tom busu mora imati i za najkomicnijeg trenera koji je Junajted u svojoj istoriji imao.Ole Bunar !
Jean-Luc Picard
Oni druze nista ne gube, zato su i tu :P klub moze da rpropada sto se njih tice, dok god pravi pare marketinski, to je to.
Adi237
Ama svati nema ovo veze sa solskjerom niti koliko zna ili ne zna ovaj tim je limitiran i tu nije trener kriv vec sto mu nisu dovedeni igraci a siguran sam da je trazio igrace samo mu nisu dali pare da ih dovede...nema trenera koji ce lingarda nauciti da bude play,niti yanga da bude bek ili mctoneneja da bude dobar zadnji vezni igrac..ili pereiru da bude krilo..da ne nabrajam sve. Svati ili znas igrati ili ne trener je tu da odredi igrace i taktiku a koja mu korist taktika kad se ovi ne znaju dodavati svaka lopta u autu jel to do trenera? Ne branim solskjera ali koji god da dodze trener sa ovim timom nista bolji nece biti.
Kolos
Au, nije lako navijačima Junajteda, bez uvrede naravno. Ne verujem da je Pogba išta pozitivno uradio u 80% slučajeva kada je imao loptu u nogama, čak je i komičan u neku ruku. A Lingard je stvarno posebna priča, nemoguće da nemaju nekog boljeg umesto njega. Bisaka naravno najbolji u ekipi, dečko je mašina, jedva čekam okršaj sa Maneom, dve zverine. Vestergard kod Svetaca odigrao doktorski, verovatno igrač utakmice.
Jean-Luc Picard
Neka ih malo, neka. Ja se patim ovako ceo zivot, mogu i oni malo :D
Bidza i Tridza
Гомеш је за Лингарда Зидан лично ал га Солшер не пушта. На припремама је добијао шансу,играо је добро ал овај Лингард као да има неку везу и мора да игра сваку утакмицу. И Гарнер који игра за млади тим би дао већи допринос од Погбе. Рашфорд много греши ал као да је забрањено да буде замењен. Солшер доноси неке лоше одлуке а око неких не сме да се супротстави Вудворду. Ту мислим на продају Погбе.
Bidza i Tridza
И противници као да се труде да нам олакшају. Праве пенале,ево сад и црвени картон а ми не умемо то да искористимо. Лепо сам ја реко,шесто место реалност.
IIIPlava Horda GGMU?
GGMU? Jos jedna bleda partija Smiglovih beba. U prvom delu i nekako a posle bruka i sramota sta je Junajted igrao, da nije bilo crvenog ni to malo sansi u drugom delu ne bi stvorili. Smigl iznova pokazuje koliko je limitiran trener, nedorastao za vrhunske izazove.
The Red Army
Sve je limitirano, a igracki kadar najvise 🤷♂️
Adi237
Ajde ne lupaj bez veze kakve veze ima solskjer sto ovi ne znaju igrat..ovom junajtedu klop i gvardiola zajedno ne mogu pomoci jer nemas igrace jednostavno nemas tim trener ti tu ne moze pomoci..ovi ne znaju do sebe igracu dodati a kako bi tika taku igrali..zato ne lupaj koji god da trener ddodze nista nebi napravio ne mozes ti od lingarda napraviti(iska,pjanica,alkantaru,fernandesa itd) ne mozes pogbi vratiti volju ako nece da igra..ne mozes od rashworda ili jamesa ocekivat da budu salah ili mane ili aguero,sterling de bruine itd...koji god da trener dodze na klupu junajteda nista nece biti bolje niti moze biti bolje tim je limitiran i to je to...znalo se i pre pocetka sezone kad se nisu doveli kreativci sta ce biti uz bezvoljnost pogbe ne mozes nista ocekivat..da ih ostavis na klupi koga ubaciti na teren? Ja bi ih sve izbacio iz tima i poslao u23 da igraju momci.
Bidza i Tridza
Игру гуше играчи који би требали да је граде. Погба и Рашфорд. Ликови се не састављају а Солшер не сме да их изведе или остави на клупи.
Adi237
Pa gledajuci on nema koga ni ubaciti koga imas na klupi da bi unapredio igru..to je sto je grcevita borba da ne ispadnemo sa ovakvom igrom bicemo u dnu tabele.
Bidza i Tridza
Уместо Погбе млади Гарнер,ја главу дајем да би игра била боља са њим. Само се то неће десити јер су све од себе дали да задрже Погбу и он сад мора да игра. Рашфорда треба оставити на клупи једну утакмицу да види да није незаменљив.
kzs.mufc
Upravo to
La bestia negra
Ole We want you to stay oooo
Paul Kersey
Još jedan neizvestan derbi začelja, biće zanimljiva borba za opstanak. 😆😆😆😜😛
LUZERPOOL
30 godinaaa
Paul Kersey
Prebroj trofeje i sve jasno. 😆