Real bolji u prvom, Barsa u drugom poluvremenu - odluka u revanšu!

Autor: Aleksandar Obrenović
sreda 06.02.2019.
22:50
Izvor: Sportske.net

Meč koji uvek opravda očekivanja. Real u boljoj poziciji pred revanš.

EPA-EFE/Enric Fontcuberta
EPA-EFE/Enric Fontcuberta

Povezane vesti

Bez pobednika u prvom meču polufinala Kupa kralja između Barselone i Real Madrida, na "Nou kampu" 1:1 (0:1).

Ekipa Santjaga Solarija je krenula prilično ofanzivno, sa dosta presinga, trčanja, što im se isplatilo.

Ambiciozno su krenuli u utakmicu, imali jednu šansu preko Krosa u 5. minutu, a onda je do gola stigao klub sa Bernabeua.

Igrao se 6. minut kada je Vinicius prebacio loptu na drugu stranu, tamo je bio Benzema koji upošljava Vaskeza, a on bez problema postiže gol za 0:1.

Real bolji i nakon tog gola, Barseloni je očajnički bio potreban Mesi koji je danas gledao utakmicu sa klupe u prvom poluvremenu.

Imao je Real Madrid nekoliko dobrih akcija koje su upropašćene u završnici, nekoliko dobrih kontri je bačeno u vodu, posebno mislimo na jednu kada je Vinicius bio prilično sebičan u situaciji 3 na 1.

Od sredine prvog poluvremena Barsa kreće nešto ozbiljnije ka golu protivnika, Malkom je bio prilično angažovan, želeo je da se dokaže i nakon jednog njegovog centaršuta, Rakitić zahvata loptu glavom i ona pogađa prečku!

Barsa je imala još jednu šansu u prvom poluvremenu i to preko Suareza, ali je njegov dobar udarac odbranio Kejlor Navas na sjajan način.

Real bolji u prvom poluvremenu, ali u drugom Barselona preuzima primat.

Nekoliko dobrih napada, a nagrada za trud za Malkoma stiže u 59. minutu, tada je Alba prvo izašao 1 na 1 sa Navasom, Kostarikanac je odbio do Suareza koji iz veoma teške pozicije pogađa stativu, a lopta se na kraju odbija do Malkoma koji koristi svoju šansu za 1:1.

Ušao je i Mesi, Valverde je osetio momenat, želeo je pobedu, ali nije Barselona imala dobru završnicu utakmice.

Najbolju šansu za Real Madrid propušta Geret Bejl u 82. minutu, Ter Štegen je neshvatljivo izašao van kaznenog prostora, lopta je došla do Velšanina, gol je bio prazan, ali je Bejl bio izblokiran.

Real nešto ofanzivniji na samom kraju, ali bez rezultata, ostalo je 1:1.

Revanš je 27. februara.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

94 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Badr Hari
Thursday, 07.02.2019
17:07

Sve debakle Reala bih menjao za 1:1 na Bernabeu u revanšu i penal za Barsu u 93. minutu, identičan onom nad Vaskezom protiv Juvea, sa isključenjem Navasa zbog protesta, pa da sa uživanjem čitam komentare kraljevske dečice kako je bio penal i da nam El Clasico leyendas prenese šta kažu Gerrard, Lampard i Oven. :D

avatar
ixyco96
Thursday, 07.02.2019
14:08

Pique je odigrao legendarno.,mzd bez ijednog faula. Ramos i Modric su mogli po 3-4 crvena.,blizu crvenog je bio i Semedo.
ali mislim da utakmica nije bila mnogo napeta s' obzirom da je El Clasico u pitanju. Rezultat je realan,da je neko pobedio bilo bi ne zasluzeno.

avatar
Robin_Hud
Thursday, 07.02.2019
11:30

Citam ove neke komentare,kao " za sta je Marcelo dobio zuti" . Hahahahahaha. Pa budite realni,2-3 put se vracao snimao i videlo se kako je Marcelo namerno postavio nogu Pike da bi ga oborio. Hahahahahhaha. Smesno je bit takav navijac... treba uvek bit objektivan.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Thursday, 07.02.2019
01:13

Mislim da ce oba trenera rotirati u revansu jer je ligaški El Klasiko samo 4-5 dana posle...mislim da je obojici važnija liga nego kup tako da je moguce da odmore ključne igrače

avatar
Fischer
Thursday, 07.02.2019
01:11

Ono kad naviknes realovce na poraze od po 4-5 golova razlike, pa oni mukice budu presrecni sto su izvukli X protiv Barse kojoj prakticno nisu igrala dva najbolja igraca :D. Ono kao, dodju i likuju 'ko je pricao da cemo izgubiti 5:0?', haha.

avatar
Thursday, 07.02.2019
00:54

Uzivajte dok je Messi tu, posle ce biti jako tesko. Kao i Realu koji se bolje snalazi bez Ronalda !

avatar
Jasminn
Thursday, 07.02.2019
09:45

Pad poslije Messija je logican al zo traje godinu max dvije, isto ce biti i s Realom max 2 god. Jel ti stvarno mislis da niko nece znati igrati nogomet poslije Messija? Ili da Real nece naci nekog? Ja sam uzivao u srednjoj skoli gledajuci Anrija u Arsenalu ili Raula u Realu ko bi rekao da ce bolji napadac doci? Fakultetske dane sam uzivao gledajuci Ronaldinja u Barci sto je daj znao sa loptom. Mislilo se nema boljeg. Moj stari mi bekad prica kaze sta je Maradona radioooo uhhh. Pa prodje njihovo dodjose novi isto znaju igrati. Eto poslije Messija ja cu igrati za Barcu a ti za Real.

avatar
Jasminn
Friday, 08.02.2019
03:57

Realno je reci da ne volis Barcu i da vise tvoja zelja nego stvarnost da ce Barca propasti poslije Messija. Pozzz!!!

avatar
Thursday, 07.02.2019
12:48

Pa realno trebace manje Realu nego Barsi. Realu je Ronaldo bio golgeter dok su oni sami gradili igru, on tu nije imao neku funkciju veliku. Dok Messi u Barsi i asistira i daje golove i gradi akcije. Pa kad pogledas trebace im vreme da se nauce bez Messija,pozz !

avatar
Miki_Srbin
Thursday, 07.02.2019
00:40

Ovom realu fali ANCELOTI ILI ZIDAN! JEDINO ONI MOGU DA IH SPASE

avatar
BlueBoy84
Thursday, 07.02.2019
01:38

A ko fali barsi da ih spase?

avatar
Wolverine
Thursday, 07.02.2019
00:32

I da je Real dobio 2:1 ili 1:0, na Bernabeu nikakve šanse nemaju. Odigraju skoro uvijek bolje na Kamp Nou.

avatar
Thursday, 07.02.2019
01:28

To je uvek tako !

avatar
Bojan Aleksic
Thursday, 07.02.2019
00:17

Artur i Semedo iz utakmice u utakmicu pokazuju da moraju biti u prvoj postavi skoro uvek. Mesi nije bio potpuno spreman, ali bice za revans, plus Dembele. Buskec je nekoliko puta izlomio po nekoliko igraca Reala. Sa druge strane, Vinisijus me je pozitivno iznenadio jer ga nisam gledao do sada. Bice zanimljiv revans sa zdravim Mesijem i Dembeleom.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Thursday, 07.02.2019
00:54

Vinisijus prebrz i vešt dribler ali sebičan mnogo...voleo sam da on igra protiv roberta ali nije to bilo...posle revanša sledi ligaški el klasiko tako da mislim da ce oba trenera rotirati jer im je liga važnija

avatar
Jasminn
Thursday, 07.02.2019
09:47

Vinijus mlad, zeli se dokazati, osigurati mjesto u prvih 11. Polako daj mu godinu-dvije, nece biti sebican toliko

avatar
Badr Hari
Thursday, 07.02.2019
02:19

Da si tu želju da gledaš Vinisijusa protiv S. Roberta izrazio sa ovoga, a ne sa onoga gohard profila, možda bi ti se i ispunila, ovako... :D:D:D

avatar
Barcelonista
Thursday, 07.02.2019
01:07

Mislim da bi on Roberta lakse prolazio nego Semeda. Jeste sebican, ali je dijete, htio da se dokaze :-) Mislim da ce strasan bit, samo da ne zavrsio kao Robinjo.

avatar
Armani
Thursday, 07.02.2019
00:17

Ako Messi i Dembele budu spremni za uzvrat uz solidnog Malcoma i pokraj ocajnog Coutinha nema zime, utovarit cemo im 3 komada...nama je Bernabeu domaci stadion..valja napomenuti Lahoza standardno raspolozenog da lagano djeli zute igracima barse,a one na rubu crvenog okarakterizuje kao zuti za realovce nista novog..

avatar
P. S.
Thursday, 07.02.2019
00:15

Šta reći osim da je 1:1 sasvim dobar rezultat za one koji su se zadovoljili izjednačenjem. To izjednačenje je bio negde i maksimum ovih što su bili na terenu bez Messija, a sa njim su mogli i do pobede da zadovoljstvo izjednačenjem nije presudilo.

Samo ono što je radio Rakitić u prvom poluvremenu na polovini Reala, pogotovo u napadu, je bilo više nego dovoljno da Barsa i ne razmišlja da može dati gol. Kada se Rakitiću dodaju Kutinjo van forme, Suarez svuda po terenu osim tamo gde bi trebao biti, Malkom koji osim postugnutog gola ništa nije uradio i Artur koji nije znao šta će sa loptom zbog takvog kretanja saigrača po terenu, jasno je zašto se prvo poluvreme završilo vođstvom Reala.

Semedo je bio daleko najbolji u timu Barse i Valverde me silno razočarao što ga nije zamenio još na poluvremenu, a još više što je zamenio očajnog Rakitića.

Sa druge strane je i Real bio veoma zadovoljan remijem, a prezadovoljan vođstvom. Većina timova Primere su Barsi davali gol iz prve šanse, pa ne vidim niti jedan razlog da i Real to ne uradi.

avatar
_mladenq
Thursday, 07.02.2019
00:33

zar ovaj sajt dozvoljava novi red?:D

avatar
Steffmajster
Thursday, 07.02.2019
11:22

mora da je pisao tekst u nekom tekst editoru, pa je pastovao ovde...

evo ja cu pokusati ovu recenicu u novi red :)

avatar
BlueBoy84
Thursday, 07.02.2019
01:43

Real zadovoljan? Pa mogli su da uvaljaju bar 10komada nasuprot barsinih 3-4sanse. Mislim da je posle ovog meca barsa zadovoljnija.

avatar
GoHard
Thursday, 07.02.2019
01:03

Kad god sam napisao nesto u 2 reda uvek su mi sva slova bila spojena bez razmaka ili nije bilo odobreno.

avatar
P. S.
Thursday, 07.02.2019
01:01

Ne, ali uz pomoć 2 x Shift+Enter eto ga novi red. :D

avatar
Don Andres
Thursday, 07.02.2019
00:13

Semedo i artur u barsi najbolje odigrali. Malkom takodje bio solidan, sa obzirom kako ga trenerski mag ubija sa klupom. U realu najbolji karvahal. Cuvao kutinja bez greske. E sad, moze li mi neko reci je li mag zaista izveo rakitica iz igre ili ja haluciniram? ( : opet je bio ubjedljivo najgori u univerzumu, suarez mu se ozbiljno priblizio po tome..

avatar
Rise up
Thursday, 07.02.2019
01:01

Cak je i Pike bio dobar,iako ga ne simpatisem 😀

avatar
Don Andres
Thursday, 07.02.2019
17:32

za divno cudo ( :

avatar
neme
Thursday, 07.02.2019
00:01

Al je ovaj real jak potrosili su pola sezone da smene onog polutrenera lopetegija a sad opet po starom.ne bitno ko je trener bitno da oni sad hoce da igraju.ozbiljna masinerija.barsa sa mesijem je neka druga ekipa.ima tu kopija ali jedan je original.

avatar
Rise up
Thursday, 07.02.2019
00:01

Nije bila nesto zanimljiva utakmica. Remi je najpravedniji. Drago mi je zbog Malkoma,zasluzio je. Steta sto nije igrao celi mec. Naravno Valverde se odlucio poslednjih 20 minuta da ubaci jos jednog veznjaka i oslabi napad. Mislim da su mogli dati drugi gol da je Malkom ostao, Alenja je upropastio par napada.Uglavnom, Semedo i Malkom najbolje odigrali.

avatar
Forca Barca
Thursday, 07.02.2019
00:01

Realovi glavni kreatori Buskec i Rakitic,pa oni pod iole ozbiljnijim presingom iskreiraju bar 3 sanse protivniku...Suarez skandalozan u prvom,u drugom nesto bolji.Kutinjo jako los...Malkom iznenadjujuce dobar,sasvim solidna partija neracunajuci onu sansu gde je sutnuo kao amater...Semedo takodje jako dobar,kao i Artur...Objektivno slab mec,bilo je dosta sansi,ali u vecini slucajeva su bile posledica velikih gresaka...

avatar
Wednesday, 06.02.2019
23:57

Solidna utakmica. Do 25. minuta smo mogli da damo još jedan gol ali je Vinisijus napravio gluposti kod završnih pasova. Barsa u drugom mnogo bolja a Real nije ni postojao. Uglavnom kada se sve sabere remi je najpravedniji. Sve u svemu ja sam zadovoljan.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Wednesday, 06.02.2019
23:56

Marselo,Bejl i Kazemiro katastrofalni...na Marselovoj strani duvalo opasno,svaki barsin napad je tu bio velika opasnost...Kazemiro usao u igru totalno dekocentrisan,ne zna sta radi i izgubio je mnogo lopti...Bejl covek nista uradio nije,ima prazan gol i umesto da opali iz prve on se nesto namesta...ramos je mogao da pokusa da blokira onaj sut malkoma kod gola,umesto toga samo je podigao ruke...prvo poluvreme bio bolji real i to dosta bolji,dok je drugo poluvreme bilo skoro izjednaceno jer je real dosta pritiskao zadnjih 20 minuta

avatar
Badr Hari
Thursday, 07.02.2019
15:52

Pa i pokušao je da blokira šut Malkoma, zato je i podigao ruke (tako to rade on i Kazemiro). Da je uspeo i dobio crveni karton, a Barsa penal, bila bi to 'još jedna velika pljačka Barse', 'opet penal za Barsu', 'opet crveni za Ramosa', 'ništa bez penala' itd. :D

avatar
_mladenq
Wednesday, 06.02.2019
23:55

nije strasno s obzirom da dembele nije igrao i da je messi usao tek zadnju trecinu i pokazao nula volje, ono sto jeste strasno je to sto rakitic i suarez i dalje primaju platu i vode se kao profesionalni igraci. semedo po ko zna koji put pokazao da je zvijer od igraca, kutinjo sramotno nevidljiv

avatar
Rise up
Thursday, 07.02.2019
00:45

Za Rakitica je svaki komentar suvisan. Sto se tice Suareza zna stvarno dati gol, ali covek toliko kontri i polukontri upropasti,prijem lopte katastrofa, pas ocajan, da ne govorim o svadjam sa protivnicima i gubljenju vremena kada Barsa juri rezultat.Kontam da Boateng udje makar 20 min ne bi bio gori,mozda bi nesto uradio u napadu.

avatar
P. S.
Thursday, 07.02.2019
02:07

Negde sam bio ubeđen da je Semedo nešto 'pogrešno' rekao o Valverdeu i/ili mu pokazao srednji prst k'o Aleix Vidal Enriqueu, međutim ne mora biti ništa lično: kada posmatraš Semedov način igre, defanzivne i naročito ofanzivne karakteristike, te način iznošenja lopte, driblinge i sve ostalo jasno ti je da je to u potpunoj suprotnosti sa Valvereovim 'poimanjem' fudbala i da samo Semedovo prisustvo na terenu mora makar podići Valverdeovu želudačnu kiselinu. Samo mu jadni kukavičluk nije dozvolio da večeras stavi S. Roberta na desnog beka.

avatar
_mladenq
Thursday, 07.02.2019
01:05

ma dosao je do tog nivoa da mu bukvalno ti golovi nista ne znace, tj bar u mojim ocima, onaj nivo ocaja nije lako dostici, ti kao napadac koji se vodi kao jedan medju najboljima na svijetu, koji igra u barsi, ne znas jebeno loptu da vodis... msm...

avatar
Badr Hari
Wednesday, 06.02.2019
23:55

Dobar je bio Lahoz, ali ni to nije bilo dovoljno Realu za pobedu:

7m - čist nesviran prekršaj Varana nad Malkomom u dosta nezgodnoj situaciji po Real,
18m -nepostojeći korner za Real, Pique nije ni pipnuo loptu,
20m - nepostojeći ofsajd Malkoma, Marselo najbliži golu,
21m - izmišljen prekršaj Rakitića nad Ljorenteom,
31m - čist penal nad Kutinjom,
38m - čist faul nad Kutinjom na ivici kaznenog prostora Reala,
46m - igranje Karvahala rukom u svom šesnaestercu, naravno bez penala,
58m - Jordi Alba dobio žuti karton zato što ga je Navas pokosio za penal,
68m - Kazemiro uspešno odbranio rukom Messijev slobodnjak,
75m - nema drugog žutog za Ramosa nakon prekršaja nad Arturom,
79m - čist nesviran penal Karvahala nad Suarezom,
91m - čist nesviran faul Ramosa nad Messijem na samoj ivici šesnaesterca,
92m - ponovo nema drugog žutog za Ramosa nakon brutalnog faula nad Suarezom.

avatar
El Clásico leyendas
Thursday, 07.02.2019
00:31

samo je xenon tako nabrajao minute i 'sporne situacije' . i bio sam upravu . iza profila Kondogbia,04,badr hari,xenon stoji jedna ista osoba.

avatar
Thursday, 07.02.2019
00:55

Ti si se prijatelju bas zalepio za te sudije ? Daj opusti se malo i gledaj fudbal,jel moze ?

avatar
Badr Hari
Thursday, 07.02.2019
00:48

Ma potpuno si 'u pravu' kol'ko i kada napišeš da je izlizani najbolji svih vremena, da Pepe 'nije pipnuo' Alvesa, da Kros nije bio u ofsajdu kada je dobio penal protiv PSG-a, da izlizani i Ramos nisu davali golove Bayernu i Atletiku iz ofsajda itd. Zapravo ti si uvek 'u pravu'. :D:D:D

avatar
Tata Messi
Wednesday, 06.02.2019
23:55

Nije los bio mec.Drago mi je zbog Malkoma.Steta sto nije Dembele igrao jer bi pravio ogromne probleme pri onim kontrama.Semedo strpao u dzep Vinisijusa.Ocekujem prolazak Barse jer ce biti u revansu kompletni

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Thursday, 07.02.2019
00:57

Nije ga baš strpao...vec ga je u par situacija faulirao jer ga je Vinisijus prolazio

avatar
Don Andres
Thursday, 07.02.2019
12:42

Ne, bukvalno ga je strpao u dzep. Slicno kao karvahal kutinja

avatar
El Clásico leyendas
Wednesday, 06.02.2019
23:54

e moj Perez , umesto da pustis ostrvskog smotanka bez obestecenja ti ga sacuvao da se bruka. da je ego manijak bio u onoj sansi izbusio redom Pikea,Ter Stegena i smestio loptu u mrezu.

avatar
Rise up
Thursday, 07.02.2019
00:01

Sta te boli uvo, ionako sad navijas za Juve ;D

avatar
El Clásico leyendas
Thursday, 07.02.2019
00:29

jesi li ovo minusi od tvojih kolega?

avatar
El Clásico leyendas
Thursday, 07.02.2019
00:29
avatar
zeks
Wednesday, 06.02.2019
23:53

I pored primljenog gola,Barsa je favorit za prilaz dalje.Vec duze vreme igraju Klasiko bolje na Bernabeu nego kuci.Plus ce Mesi i Dembele igrati od starta.Odlicna partija Malkoma

avatar
Rise up
Thursday, 07.02.2019
00:08

Sanse su 50-50. Valverde nema hrabrost da gurne Kutinja u vezni red, a naPad da budu Mesi Malkom Suarez. Previse je to ofanzivno za njega ;D

avatar
zeks
Thursday, 07.02.2019
00:34

U revansu ce verovatno igrati Mesi-Suarez-Dembele u napadu a Kutinjo ce cekati sansu sa klupe.Tako je bilo pre nego sto se Dembele povredio.

avatar
Steffmajster
Wednesday, 06.02.2019
23:53

fer rezultat. real bolji u prvom, Barsa malo bolja u drugom. Samo mi nije jasno kako ramos nije dobio zuti za onaj start na kraju, a ni Karvahal..

avatar
GoHard
Wednesday, 06.02.2019
23:58

A za sta je dobio zuti u prvom? Za disanje pored onog padavicara? Za sta je Marselo dobio zuti? Jer se pike spotakao od svoje noge?

avatar
Steffmajster
Friday, 08.02.2019
10:22

zato sto je bio zuti. Ako gledas tako za sta je Semedo dobio onda zuti?

avatar
Thursday, 07.02.2019
01:30

Al lupaju dislajkovi sa 15 profila xD

avatar
Misosesic
Thursday, 07.02.2019
00:12

Meni nije jasno da Malkom sedam osam prekršaja a nije dobio žuti .

avatar
Rasel Krou
Wednesday, 06.02.2019
23:53

Vidim razbila nas Barsa pet razlike, kao sto su neki strucnjaci predvidjali. I ovaj remi im je puna kapa, izbacicemo ovu grupu precjenjenih igraca, ipak je Real najveci klub na svijetu i najbolji kad je najpotrebnije. Hala Madrid!

avatar
Armani
Thursday, 07.02.2019
00:13

Dobit ce te redovnu porciju na Bernabeu kao i uvijek..

avatar
Rasel Krou
Thursday, 07.02.2019
00:44

Pise se "cete", pravopis u sake.

avatar
Rajko Mitic
Thursday, 07.02.2019
00:26

Jel to neka nova hala u madridu ? 😂

avatar
GoHard
Wednesday, 06.02.2019
23:53

Sta bi s tim 5 0? Ni najvecu prednost u sirini terena ne mogu da iskoriste, bice meljanje na Bernabeu, btw za sta su Ramos i Marselo dobili kartone? Za disanje pored padavicara?

avatar
Fischer
Thursday, 07.02.2019
00:11

ajde ne lozi se, barsa igrala bez dembelea i manje vise i bez messija, i opet ste jedva x uzeli, na bernabeu ce biti maltretiranje opasno, a sto se tice zutih ne javljaj se, ne znam je l smesniji onaj zuti za semeda ili za suareza

avatar
GoHard
Thursday, 07.02.2019
01:01

3 suta na okvir gol za 90 minuta 'jedva uzeli i taj bod' hahaha Vinisus prokockao 3,4 gola razlike u prvom poluvremenu.

avatar
Bojan Aleksic
Thursday, 07.02.2019
00:13

Zasto Ramos i Karvahal nisu dobili karton za ono na kraju?