Real Madrid je apsolutni vladar Evrope, odbranjen i Superkup!

Autor: Milovan Longinov
utorak 08.08.2017.
22:41
Izvor: Sportske.net

Real dosta bolji, zasluženo osvojio drugi uzastopni Superkup Evrope, Nemanja Matić zaslužan za gol Mančester junajteda.

EPA/VASSIL DONEV
EPA/VASSIL DONEV

Povezane vesti

Fudbaleri Real Madrida osvojili su Superkup Evrope pošto su večeras u Skoplju savladali ekipu Mančester junajteda rezultatom 2:1 (1:0).

Golove za Real su postigli Kasemiro u 24. i Isko u 52. minutu, dok je Lukaku bio jedini strelac za Junajted na isteku sata igre posle odličnog udarca Nemanje Matića.

Real je bio dosta bolji rival, kontrolisao je igru i imao više prilika, iako na terenu nije bilo Kristijana Ronalda koji je počeo da trenira tek pre nekoliko dana.

Real je imao nekoliko pokušaja, a najbolji je bio Kasemirov koji je zaustavila prečka. Međutim, u 24. minutu je Real poveo golom upravo golom Kasemira koji je posle pogotka u finalu Lige šampiona i sada pokazao koliko je opasan i koristan i pred protivničkim golom.

Real Madrid

Karvahal je uputio loptu iskosa sa desne strane, Kasemiro se ubacio iz drugog plana i pogodio suprotan ugao nemoćnog De Hee.

Ipak, usporeni snimak je pokazao da je Kasemiro bio za nijansu bliži De Hei, odnosno da je ovo bila nedozvoljena pozicija.


Junajted je pokušao da priđe golu, ali Murinjov tim nije bio dovoljno dobar u organizaciji napada.

S druge strane, Real je imao još jednu solidnu priliku preko Benzeme, Junajted preko Lukakua, ali su Navas i De Hea bili na mestu.

Žoze Murinjo je odlučio da napravi prvu izmenu na startu drugog poluvremena pošto je uveo Rašforda umesto slabog Lingarda, ali to nije pomoglo englekom timu.

U 52. minutu Isko je odigrao dupli pas sa Bejlom, tako su izbacili čak četvoricu igrača oko sebe, pa je Španac u situaciji jedan na jedan lako matirao De Heu za 2:0.

Real je posle 2:0, imao još dve velike prilike, Geret Bejl je propustio najveću pošto je sa nekoliko metara pogodio prečku, a potom je i De Hea odlično odbranio udarac Tonija Krosa sa 20 metara.

Junajted se nije predavao, i zaigrao je znatno ofanzivnije pošto nije imao šta da izgubi. Najbolju priliku za Junajted imali su Pogba i Lukaku u istom napadu, Francuz je dobro šutirao glavom, a Belgijanac odbijenu loptu od Navasa poslao daleko preko prečke.

 
Ipak, samo dva minuta kasnije, Lukaku nije propustio sličan zicer. Nemanja Matić je u 62. minutu snažno šutirao sa 22 metra, Kejlor Navas je kratko odbio do Lukakua, a ovaj lako pogodio praznu mrežu za 2:1. 

Lukaku

Junajted je delovao dosta ozbiljnije posle tog gola, usledilo je nekoliko opasnih napada, a u jednom je Mančester tražio crveni karton kada je Rašford išao sam prema golu, ali je oboren.

Upravo je Rašford imao još jednu opasnu šansu, ali je u 81. minutu bio bolji od njega bio Navas u situaciji jedan na jedan, a potom je i loše izveo slobodnjak.

U samom finišu meča, prvo je Felaini imao još jednu dobru priliku glavom, ali se istakao Navas. Na drugoj strani, minut kasnije, Asensio je odlično šutirao sa desetak metara posle povratne Vaskeza, ali je De HEa odlično intervenisao.

Real Madrid (4-3-3):
Navas - Karvahal, Ramos, Varan, Marselo - Kros, Modrić, Kazemiro, Isko  (Lukas Vaskez od 74) - Bejl (Asensio od 74), Benzema (Ronaldo od 82).

Mančester junajted (4-3-3):
De Hea - Valensija, Smoling, Lindelef, Darmijan - Matić, Erera (Felaini od 56), Pogba - Mhitarjan, Lukaku, Lingard (Rašford od 46).

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

337 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
11:41

čisti ofsajd nnhttps://prnt.sc/g69bo8

avatar
Ser Keba
Wednesday, 09.08.2017
09:44

Real Madrid je odigrao odličnu utakmicu, dominirali su sa loptom u nogama, jednostavno nemaju mnogo slabih tačaka, ovakav United im nije mogao ništa, a glavni razlog je Pogba, nije njega džabe oterao Ferguson, dečko ima duel igru i to je to, a forsiraju ga da kreira igru, što on očigledno ne ume da radi, sada ima "leđa", ne znam sta je problem ovoga puta. Bailly fali u odbrani, budući najbolji štoper PL, mozda i sveta, Rašvord i Marsijal moraju da igraju, jednostavno momci znaju fudbal, De Hea na nivou kao i do sada, Darmian pristojno, Matić odličan, nisam verovao da bi ga Conte pustio, što je po pisanju novina izgleda i tačno. Smoling katastrofa, dečko stoji sam i loptu glavom stalno šalje visoko iznad sebe, umesto napred, neobjašnjivo. Ostali igrači dosta slabo, mada sve kreće od takozvanog kreatora igre koji je jedan običan defanzivni vezni i to ne baš toliko dobar.

avatar
HalaMadridF7
Wednesday, 09.08.2017
08:27

To je to, novi trofej! Fantasticna igra, pogotovo veznog reda. Casemiro fantastican, Isco jos bolji. Kroos i Modric su odigrali jako dobro. Treba malo odbrana da se uigra, par puta su igraci Uniteda ozbiljno pripretili. Po mom misljenju Barca je jedini tim koji u ovom trenutku moze da pobedi Real. Kada se vrati CR7 ocekujem nezaustavljivu igru.

avatar
United_forever
Wednesday, 09.08.2017
07:04

Apsolutno zasluzeno, da je bilo 2-2, bilo bi mi drago naravno, ali ne bi bilo zasluzeno, mora Junajted to bolje, odbrana je losa, bez Erika nista, i levi bek podhitno!

avatar
ADIS-M-UNTD
Wednesday, 09.08.2017
03:28

Dobra utakmica,sa druge strane je aktuelni prvak spanije i LS i u ovom trenu naj kompaktnija ekipa u svjetu..junajted je dobro odigrao nisu oni jos uigrani kao real koji je godinama zajedno ali sam.optimista i.mislim da mozemo napasti titulu a matic je taj kljuc iako nije spreman 100% odigrao je utakmicu i ne znam ni sam.koliko je akcija presjeko a da o vazdusnim.duelima ne govorim. Imao je i odlicnih lopti u prazno. Treba jos igracima da se naviknu na kretnju od Lukakua da bi to islo brze. U svakom slucaju sam zadovoljan, ne igranje stopera nas je kostalo nekih stvari pogotov Baia. U PL nema Reala tako da sam siguran da cemo se boriti za titulu imamo tim za to bez sumnje. Dali smo gol i napravili jos 3 zicera..mislim da je onaj gol iz ofsajda psiholoski utico na junajted ali su svakako bolja ekipa u ovom trenu.

avatar
scofield
Wednesday, 09.08.2017
02:43

Real je sa 50% snage dobio ovu utakmicu. Kros ,Modric,Isko pa i Kasemiro su ih unistavali, ono nije bilo normalno pogotovo u prvom poluvremenu, ponizavanje. Kao sto rece Aca, Real kao da je igrao sa nekom ekipom iz donjeg dela tabele. Jednostavno, ova ekipa Reala nema slabu tacku. Matic je jedino bio dobar u UTD-u,Pogba kao prase u svemir pored profesora Krosa i doktora Modrica. I za kraj voznjaa Vaskeza nad Pogbom i Darmijanom. Malo jaci trening. Toliko se vidi samopouzdanje u igracima. Veoma veoma mocan Real!

avatar
xenon 1989
Wednesday, 09.08.2017
02:43

Baš sam začuđen da je Real uzeo još jedan trofej golom iz ofsajda. :D

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 09.08.2017
01:09

Drago mi je videti da ima dosta normalnih navijaca Junajteda,cestitke na otporu protiv najjaceg tima Spanije,Evrope i Sveta.Rasford ce biti veliki igrac samo mu je potrebno vreme i iskustvo.Po nekim slikama prvi gol je regularan,nije bilo ofsajda iako sam mislio da postoji.Ako sam u pravu Real je ostecen za jedan penal nad Ramosom kada je Smoling vukao za dres,a sudija je svirao faul nad Krisom.Ramos je nepravdeno dobio zuti karton kada ga je Pogba uradio laktom.Madrid je bio bolji,nisu bez razloga prvaci.Junajted mora i moze bolje igrati,Murinjo je slabo postavio igru.Ne kontam njegovu taktiku kupi sve igrace koji imaju preko 2 metara i sta hoce da postigne sa njima?Pobeda se pise,ponovo prvaci Evrope. :DnHala Madrid!

avatar
Di Stéfano
Wednesday, 09.08.2017
01:04

Najveci ikada!

avatar
Blek stena
Wednesday, 09.08.2017
00:44

I još nešto gledam komentare kažu ljudi dosta je man bio slab.Alo bre nije real merilo snage nekog tima.Ljudi su trenutno bez premca.Znači kros i modrić ubijaju.A i ostali su nenormalno dobri.Pa kod njih je jedan asensio rezerva ja garantujem da bi u man on leteo i bio među najboljima.Nismo taj nivo i to je to.Ali neznači i da smo totalni krš.Polako.

avatar
Breaking Bad
Wednesday, 09.08.2017
00:28

Nije bio ofsajd, evo i dokaza https://pbs.twimg.com/media/DGu5u8zXkAA2poT.jpg

avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
00:17

Kad se igrala prijateljska, cosali ste se sa Realom. Nocas je trebalo 5 da vam damo. Protiv ekipe koja se brani sa 6 u liniji, ovoliko sansi me je odusevilo. Svaka cast momci, gazite samo.

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:09

real dokazao da je veliak ekipa i da ce da gazi i ove sezone , utd je pokazao veliek slabosti ,real ih bukvalno ucio fudbalu i mogli su jos gore proci , mislim da treba murinjo dovesti jos par pojacanja :D

avatar
Breaking Bad
Wednesday, 09.08.2017
15:45

Mi moramo špica dovesti, teško napad daje golove bez Ronalda, kad nema njega, mora ili Ramos ili neko od veznjaka, Benzema i Bejl nisu nešto.

avatar
Breaking Bad
Thursday, 10.08.2017
14:38

A koji golman bi bio dobar po tebi? De Hea, Donaruma?

avatar
Real-an is back!!
Thursday, 10.08.2017
01:10

pa slazem se ,ali mislim da treba dovesti golmana priej svih , napadaca i krilo jedno ili dva , jer bejl niej na nivou ako ga zaobidju povrede mislim da moze uci u pravu formu , benzema takodje mislim da bi se trgao malo da ima jos jednog dobrog napadaca u timu da se bore za startera jer ovako djeluje ono kao nemaju drugog pa kako god da odigram dobro je ,ne mogu mi nista , ja bih doveo obamejanga ako niej jaka cjena , dovesti jos mbapea ili dibalu ili dembelea onog ne znam ,ili dati bejla za hazarda ako bi ga pustio celsi , ali vidjecemo sta su smilsili do kraja avgusta ,uglavnom trebaju dovesti nekog jer i ronaldo je u godinama.

avatar
Wednesday, 09.08.2017
00:08

Isko maestro, pravi naslednik Inieste u Spanskoj reprezentaciji

avatar
Breaking Bad
Wednesday, 09.08.2017
18:22

Mislim da je on bio prevaga prošle sezone, kad se on ustalio u prvih 11, Real izgleda dominantnije, mnogo bolje igra, ima više kreativnosti.

avatar
Wednesday, 09.08.2017
19:00

sa iskom Real ima vise igraca na sredini. ovo je vise formacija 4-3-1-2 nego 4-3-3

avatar
RedDevil89
Tuesday, 08.08.2017
23:55

Junajted pod hitno sa resi pitanje levog beka. Solidna utakmica obzirom da je Real ekipa koja vec par sezona igra zajedno a Junajted se polako uigrava. Rasfordu da zacementiraju mesto u prvoj postavi. Preporodio je ekipu kad je usao.

avatar
chaki
Wednesday, 09.08.2017
01:00
avatar
RedDevil89
Wednesday, 09.08.2017
23:47

Iskreno se nadam da je to sarkazam. Roho je stoper i kad ga stavis na beka izgubi se kao pile u liftu. A So je dobar igrac ali ga povrede koce vec duze vreme. I malo je izgbio na fizcikoj spremi. Izgleda kao poluprofesionalni igrac po kilogramima. Tu je i Darmijan ali je on desni bek i teska kiksara. Blind kiksara, spor, slab. Tako da vidis da je tu velika promaja.

avatar
Breaking Bad
Tuesday, 08.08.2017
23:52

De Hea je najbolji golman na svijetu, da je da hoće neka trampa Bejl - De Hea i da Real da jedno 20 miliona.

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:10

ja sam cuo da daju ronalda i bejla za njega i jos nekih 4o miliona .

avatar
Breaking Bad
Wednesday, 09.08.2017
15:35

Ne dipr. Sad bih potpisao da prodamo Bejla i da doplatimo još za onu mačku, Bejl nije isti igrač, a i povrediće se u roku od 3 sedmice.

avatar
Los Vikingos
Wednesday, 09.08.2017
00:44

Ne znam zasto potencirate taj transfer, Navas je za mene jedan od najboljih golmana, ima kikseva naravno, ali ti kiksevi su neprimetni u odnosu na fantasticne odbrane koje je napravio do sada. Ne treba nam De Gea.

avatar
Rooney Legend
Tuesday, 08.08.2017
23:45

Dobra utakmica,Real pobednik zasluzeno. Mancester jos nije uigran ali i da su uigrani tesko bi mogli da pariraju ovakvom Realu. Tehnicki mnogoo,mnogoo bolji dok mi nismo mogli dva pasa da sastavimo i da pocnemo napad bez ispucane lopte na Felu i Lukakua. Matic odlican svi ostali su delovali staticno kao da se plase greske i da niko ne sme konkretniji potez da napravi. Bice bolje u nastavku sezone sigurno i ocekujem tesku borbu sa komsijama za titulu. :)

avatar
S-I-M-K-E_
Tuesday, 08.08.2017
23:44

Neka,neka,iza ugla je ponovo Messi.Opet ce biti nesto velicanstveno na bernabeu za 10 dana u revansu.:)

avatar
stevan_vasic90
Wednesday, 09.08.2017
00:05

S-I-M-K-E_@ Gazice ih Real sa 70% snage.

avatar
Wednesday, 09.08.2017
00:07

Taman da uzmete Super kup i Kup kralja , jer jedino to mozete od kada je dosao Zidan :)))

avatar
Tuesday, 08.08.2017
23:40

Без обзира што је Реал Мадрид квалитетнија екипа и што је био бољи вечерас, Манчестер себи НИЈЕ СМЕО ДА ДОЗВОЛИ два промашаја - онај Лукакуа одмах на 2:0. као и онај Рашфорда око 80. минута! Честитке Реалу на трофеју, а ми под хитно да доведемо нападача за веће домете од оних које је Јунајтед пружао претходних година !!!

avatar
Go Hard or Go Home
Wednesday, 09.08.2017
00:55

Real je imao vise sansi. Benzema, Asensio, Bejl itd.

avatar
Real-an is back!!
Thursday, 10.08.2017
01:15

pa mogli su iskoristiti te prilike ali nisu ,isto tak oej real mogao svoje da iskoristi i bio bi haos ali nisu ,jbg zalomi se tako .

avatar
Wednesday, 09.08.2017
16:44

Ја то нигде нисам оспорио!

avatar
_Vuk_
Tuesday, 08.08.2017
23:38

E moj Manchesteru kad ti je Fellaini najbolji igrac na terenu

avatar
Dzimi Humuhumunukunukuapua
Wednesday, 09.08.2017
07:38

Matić je bio najbolji igrač Junajteda.

avatar
amelkesko
Tuesday, 08.08.2017
23:35

Mancester ce i ove sezone bit cist prosjek jednostavno poslije fergusona nikako da im krene mislim da im je ugrozeno i to 4 mjesto nije problem murinjo jednostavno pocinju da lice na liverpul posle one dominacije 80tih a u engleskoj pored ovoliko kvalitetnih ekipa bice tesko

avatar
ADIS-M-UNTD
Wednesday, 09.08.2017
14:14

A sta si ocekivo igras sa Realom koji je strahovito uigran ova postava reala je godinama zajedno i nemaju slabu kariku u timu...osudzujes mancester i momke koji su mladi i imaju samo par prijateljskih meceva zajedno a matic iza sebe ima jedno puluvreme sa junajtedom...doce to na svoje..nijedan tim u PL nema kvalitet Reala a mi smo smo izgubili 2:1 bili su bolji od nas ali i mi nismo pogodili 3 100% sanse za gol..tako da sam ja zadovoljan sa timom i suguran sam da mozemo napasti titulu..logicno da jos ne mozes napasti LS dok se ne popune neke pozicije u timu to ce vjerivatno biti uradzeno u sledecem prelaznom roku jer mora se i osloboditi blindova i darmijana.lingarda itd.

avatar
Zauvek Plavac
Tuesday, 08.08.2017
23:27

Junajted pokazao da će biti najjači tim u PL. Real dokazao da je najjači u Evropi. Pravićemo Matića od blata.

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:11

hahahaaha ne sjekiraj se sinak nece oni biti najjaci , jer ako budu onda znaci da ostali boba ne valjaju .

avatar
Alison u zemlji cuda
Wednesday, 09.08.2017
01:24

3 akcije nisu imali i to najjaci tim? Mozda imaju najjace pojedince ali tim ni blizu.

avatar
Armani
Tuesday, 08.08.2017
23:23

Da se ne lazemo realno real je jaci tim i mogli su i prije da rjese mec iako naravno golovi iz ofsajda se samo njima sviraju tako i osvajaju trofeje! nisam siguran dali bi i jedan igrac junajteda mogao da igra u prvih 11 reala,ne shvatljivo je kako neometani pogba od 105 miliona i lukaku od 75 mase sa 5 metara neometani...zicer na zicerma masi rasford onda drugo ne mozes da ocekujes...martial im je jedan od najboljih a nije igrao od pocetka! Kad se sve sagleda statisticki junajted je bio ravnopravan protivnik i nije trebao da izgubi! Real je jaci tehnicki,na lopti i posjedu ima klasne igrace i zato je pobjedio,sto nije slucaj protiv barse protiv koje ne mogu da imaju loptu,nego trce za njom i zato pobjede iz kontre jednu od 3-4 utakmice!pozz

avatar
Breaking Bad
Wednesday, 09.08.2017
00:07

Prvi gol nije ofsajd, drugi gol je magija, daj jednom napiši realan komentar po pitanju Reala.

avatar
Armani
Wednesday, 09.08.2017
16:07

Necu ti ih vise pisati...jer ih ne podnosis citati!

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:12

haahah pa vi ovo maloo istorije od par godina sto imate ste napravil isa sudijama i prevarama a kao najjaci ste bili , sjedi sinak 1 .

avatar
F. C. B.
Tuesday, 08.08.2017
23:22

Navijao sam za MU i najvise me je iznervirao Pogba. Nisam pratio nešto posebno MU prošle god pa neka me isprave navijaci ako grijesim ali Pogba me odnosu prema igri podsjeća na Neymara. Uvijek pokušava nešto nemoguće i bespotrebno, ili neki dribling koji ne vodi ničemu ili nemoguć udarac, ima neki poseban odnos prema protivnickim igracima u smislu bolji sam od njih lako ću ih proći ili nadigrati i često pokušava neke nonšalantne poteze što mu ne bi prošlo ni na malom fudbalu, i upravo se desi suprotno. Smatra sebe najvećom zvijezdom i najboljim igračem u timu i umjesto to da mu bude motiv da se najviše trudi, to mu je alibi za neuspješne pokušaje, u smislu ko meni šta može da zamjeri kad sam najbolji. Ne želim da umanjim njegov kvalitet jer se vidi da ima klasu i potencijal, ali čini mi se da ih koristi najviše na bespotrebne strvari. Ako nisam u pravu onda sam potrefio sve utakmice MU gdje se on ponašao kako sam opisao.

avatar
kzs.mufc
Wednesday, 09.08.2017
02:08

Lepo si to primetio,dobro si opisao.ali nije takav uvek.nOćeš da kažeš,treba da bude konkretniji,ne znam što ima te bubice.bio bi još bolji.

avatar
F. C. B.
Wednesday, 09.08.2017
15:53

Zato sam i rekao da lici na Neymara jer uvijek pokusava nesto nepotrebno, hoce na silu da se istakne, a ne shvata da je ljepota u jednostavnosti. Bez toga bi bio puno bolji igrac, i upravo je to smetnja da bude konkretniji, sto kažeš.. Evo npr Matic, i ako nemaju naravno istu ulogu, ili Buskets, Igraju toliko jednostavno da se cini da bi svako umio tako, i zbog toga su jedni od najboljih na vojim pozicijama

avatar
Igors Stepanovs
Tuesday, 08.08.2017
23:22

Zidan=Fudbal.Celavi prepotenko svetskog fudbala :D

avatar
INTERnacionalist
Tuesday, 08.08.2017
23:21

..ovaj Linedolf je top klasa,hvala mu sto nije dosao u Inter..

avatar
Blek stena
Wednesday, 09.08.2017
01:08

Inače inter je trenutno mnogo zaljebana ekipa.Ma daj.

avatar
Blek stena
Wednesday, 09.08.2017
12:54

E ako si nam ti rekao.Kod vas u interu je inače sve super.

avatar
King Didier Drogba
Tuesday, 08.08.2017
23:20

Drago mi je zbog pingvina i nikole red devila.

avatar
MANUTD
Wednesday, 09.08.2017
09:19

Meni je drago sto je Lukaku postigao pogodak sampionu evrope u finalu. Sad vise nemate sta ni za Moratu da kazete. Inace, kako ste prosli protiv osvajaca FA kupa? Je l' ti i tad bilo drago zbog mene?

avatar
Crveni djavo20/13
Friday, 11.08.2017
12:14

Uuu pa ovo je bilo do koske

avatar
Nikola RED_DEVIL
Wednesday, 09.08.2017
12:03

Ka uopste nisam iznerviran, vec razocaran, imas dole moj komentar

avatar
chaki
Tuesday, 08.08.2017
23:16

Lingard prva postava? Bravo kraljevi jos jedna titula odbranjena 💪

avatar
Crveni djavo20/13
Friday, 11.08.2017
12:15

Verovatno ima gole murinjove slike pa ga ucenjuje to je jefino logicno objasnjenje kako on uopste tu igra ne mogu da budem pametan

avatar
Tuesday, 08.08.2017
23:16

Prvi gol ofsajd, ali zato kad su Bejl i Benzema kombinovali sudija svirao ofsajd, a nije ga bilo, a pao je gol. pa ko da nekao ispravi gresku. Dalje Ako se pitate sto toliko ofsajda kod Madrida i toliko gresaka, mozda je to zato sto za razliku od protivnika igrmo oko kaznenog protivnika imamo nekakva utrcavanja i obigravanje oko protivnika, A ovo je bilo sa pola snage skoro odradjeno. Zabrinuo sam se da ce se mozda osveiti promasena sanse, ali nisu. Isko majstorcina. Matic dobar, Pogba smesan, ali smesan kako igra. Lukaku dao gol, sto je pozitivno. Kukavicka igra UTD-a krenuli su tek kad im je sve bilo gotovo, a kad su u Madridu rekli mi zavrsili ovo.

avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
00:21

Sa 16 u odbrani.

avatar
Enigma
Wednesday, 09.08.2017
00:35

I drugo ti je bio offside zato sto se benzema vracao iz zaleđa ali naravno ljudi koji se ne razumiju u nogomet to ne vide... pozz

avatar
Real21
Tuesday, 08.08.2017
23:14
avatar
devil
Tuesday, 08.08.2017
23:14

Ovo je više poraz murinja nego mancestera,opet 352 opet neki eksperimenti bunkerisanje,sramota, čestitke realu na tituli

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:13
avatar
Brat_Embolo
Tuesday, 08.08.2017
23:13

Stvarno dobra utakmica.. Real ipak dosta kvalitetniji, mora se priznati.. Za klasu iznad, iskreno, samo mora se priznati da opet pored takve igre reala i onako uigrane odbrane, je Junajted stvorio jos 2 ciste situacije, i moglo je biti svašta do kraja.. Mozda sto gledam navijacki, da ih Real nije naceo golom i ofsajda, mozda bi bilo drugačije.. Jedno je igrati na 0-0 drugo na 1-0.. Opet ponavljam mnogo jak real zaista, za jednu klasu iznad trenutno.. Matic star???

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 09.08.2017
01:00

Real ima probleme zvani Benzema i Bejl koji niti postizu golove sto im je prvobitni posao,niti igraju odbranu.

avatar
MSSZRMK
Thursday, 10.08.2017
15:20

Kazo-Toni-Modric-Isko-Ronaldo-Mbape tako trebaju igrati.

avatar
Ser Keba
Thursday, 10.08.2017
10:24

Slažem se Embolo, mislim da će Ronaldo igarti klasičnog napadača i da neće menjati poziciju u toku utakmice kao što je do sada bio slučaj, čovek vodi svoju karijeru na najbolji mogući način, traje ovoliko samo zato što se pametno preselio sa krila u sredinu. Smatram da će i Mesi promeniti poziciju ove sezone, mislim da bi sebi produžio karijeru kao vezni igrač, pošto ima vrhunski pas i dribling, zamena za Injestu bi trebalo da bude upravo on, a da se nađe dobar krilni napadač, ili dva, jer je otišao i Nejmar.

avatar
Brat_Embolo
Wednesday, 09.08.2017
19:18

Čini mi se ako Zidan bude igrao ovako u 4-4-2 da jedan od njih dvojice neće igrati zbog Ronalda ... Mada i njih dvojica mogu da se šlepaju uz onakvu Realovu sredinu... Isko-kazemiro-modric, bas bas mocni deluju

avatar
magister
Tuesday, 08.08.2017
23:12

De Hea - golmančina, ni posle ofsajda ni kod drugog nije ništa mogao. Valensija, bolji u napadu, limitiran u odbrani (rupa), Smoling - prosečnjak, kao i ovaj drugi (Linedorf beše?), Darmian - solidan (prosečnjak), Erero i Matić - najbolji deo tima, Pogba - dobar za revijalne, ne za takmičarske utakmice, Lukaku - jak i glup (setite se kad je Lingard presekao loptu u prvom i trčao prema njoj, bio bliži, bio bi zicer, dva protiv jedan da je Lukaku pobegao prema penalu, pa iza, ali on na loptu - ofsajd), Lingard, ima brzinu, vižljast, ali... Rašford, promašio zicer za izjednačenje... Miktarijan, večeras slabiji, inače iznenađujuće dobar i zahvalan igrač, ne toliko za oko, nego za rezultat. Mata, umesto Pogbe, kad bi (da je) smeo Murinjo, mnogo bi bio bolji MU. Cela odbrana je čudno slaba, a napad jalov. Murinjo, nikad izgubljeniji. Ogromna greška što makar posle nije uveo Matu.

avatar
kzs.mufc
Wednesday, 09.08.2017
02:20

Odbrana bez Bajia 50posto slabija! Lindelof za sad daleko od dobrog pojačanja,Smoling danas sasvim ok s obzirom koji je panj.Valensija je mnogo zahvalan igrač.drugog beka ni nemamo,darmjan čisto odradjuje posao kolko može.nInteresantan mi je Murinjo,koji se s krilom brani.umesto da napada.nLukaku je za mene smešan igrač. ALI JEDINO PITANJE KOJE BI POSTAVIO MURINJU DA JE TO MOGUĆE BI BILO: DZESI LINGARD???????

avatar
GagiGGMU
Wednesday, 09.08.2017
08:18

Nije Lingard presekao loptu ne Herrera

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 08.08.2017
23:08

Al je Vaskez provozao darmijana i pogbu ... Diskus hernija

avatar
Al(a)din
Wednesday, 09.08.2017
09:37

Inace valja napomenuti igraca od 100 mil.

avatar
GagiGGMU
Wednesday, 09.08.2017
14:29

Kao i Rashford prosle godine na Old Trafordu celu odbranu Celsija

avatar
Breaking Bad
Tuesday, 08.08.2017
23:07

Bilo je i prelijepih poteza na meču, Rašford je provozao Karvahala, Karvahal Lingarda, kao i Vaskez odbranu Junajteda kad je De Hea odbranio Asensiu. Real je bio dominantniji, zaslužena pobjeda, ali tokom meča plašili su me korneri Junajteda... Felaini, Matić, Pogba, Lukaku, Lindelof, Smoling, svi su preko 190cm, nevjerovatno.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Wednesday, 09.08.2017
08:21

Kakvi korneri...pa junajted je prvi korner izveo u 71.minutu

avatar
Đorđe Dangubić
Tuesday, 08.08.2017
23:06

Šta reći kad imamo eksperte koji tvrde Lukaku je igrač sposoban davat golove jedino malim timovima.

avatar
Wednesday, 09.08.2017
00:13

Ali to jeste tako ... Dao je jedan,morao 2 gola... Ocajan,bez kretnje , bez inteligencije ... Ja ne znam sta ti vidis na njemu , posle jednog Nistelroja,Persija,Runija, ovaj da vam bude napadac? Daj breee....

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:14

ahah pa niej se vidio cjelu utakmicu do onog odbitka kad je dao gol , i ti da si tu bio dao bi gol ako bi nosio te naocare ,lukaku je do sad pokazao da je panj obicni.

avatar
Grey Wolf
Tuesday, 08.08.2017
23:06

Razlika u kvalitetu je očigledna. Bilo uigtanost celog tima, bilo individualno. Real igrao koliko mu treba, Mančester koliko mogao. Pitatnje je Bejl, nije da se ne trudi, nego kao neko strano telo u ekipi, kao da ga nisu prihvatili. Ako ga prihvate, biće Real opet kandidat za sve trofeje, u suprotnom, moraju da dovedu igrača ofanzivnih karakteristika. Junajtedu baš škripi. To sa Valensijom na beku je i ok, kada se Baji oporavi i uigra sa Lindelofom deluje pristojno, ali Darmijan je očajan. Kod drugog gola zakasnio da napravi zamku, ofanziva nula. Matić fantastičan, njemu leži Murinjo kao trener očigledno, dok se za Pogbu to ne može reći. Posebno njegovo ponašanje kada je loš, puno komentara i siledzijske igre. Erera takodje loš, tako da Junajted to mora da reši, nemaju kvalitetnog igrača koji proigrava unapred i ka krilima. Miki i Rasford sasvim pristojno, Lingard pre Marsijala, no comment. Lukaku sidras, to se očekivalo. Dosta posla pred Murinjom, pred Zidanom samo jedan, sa ili bez Bejla.

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 09.08.2017
00:59

Nije samo Bejl los nego i Karim,ali francuz zna saradjivati sa saigracima za razliku od Gareta koji nije koristan sistemu Reala.

avatar
Jerome Drake
Tuesday, 08.08.2017
23:06

Rasford uneo neki tempo pa onda u 2 minuta pogresio jedno pet puta...Stvarno je iponekad iritantan...Lingard katastrofa...Real Madrid zaista uzivanje gledati...Matic bio najbolji u Junajtedu

avatar
R V T
Tuesday, 08.08.2017
23:04

REALno: Jednom lopov, uvek lopov.

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:15
avatar
R V T
Wednesday, 09.08.2017
17:33

Ipak ste vi najveci pa juventus, bajern i oni.

avatar
HalaMadridF7
Wednesday, 09.08.2017
08:30

Pogledaj malo bolje, pa ces videti da nije bilo ofsajda ;)

avatar
Hala Madrid RM
Tuesday, 08.08.2017
23:04
avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
00:24
avatar
Saša MKD
Tuesday, 08.08.2017
23:01

Koliko treba Zidanu da shvati da počinje utakmice sa dva igrača manje. Koliko vremena treba da panjevi nešto i pokažu. Ali iako oslabljeni, sveukupno, bili smo bolji, i s obzirom da sezona nije još ni počela odlična utakmica. I naravno, srećan sam zbog pobede.

avatar
Misosesic
Wednesday, 09.08.2017
00:32
avatar
Saša MKD
Wednesday, 09.08.2017
15:39

Upravo oni. Ne mogu da verujem da je Zidan toliko uporan.

avatar
magister
Tuesday, 08.08.2017
23:00

Pol Pogba je neverovatno precenjen igrač. Ne zato što nema kvaliteta. Ima ih. Sjajno barata loptom, visok, jak u duelu, skočan, dobar šut... Ali, njega u igri gotovo da nema. On toliko misli samo na sebe, da je u kontri 3 protiv 2 u prvom, umesto da doda loptu levo slobodnom igraču - zasekao, pa opet imao šansu da spoji s golom desno Lingarda, ali on šutira kroz ljude, sa 18, naravno šansa, jedna od retkih propada. Teško je s takvim igračem igrati na rezultat. On je ogromna greška Murinja. Da je umesto njega igrao, potpuno drugačiji igrač, Mata, uveren sam da bi rezultat bio drugačiji. Mata pravi igru, šanse, daje golove. Pogba, narciosoidno se šepuri po terenu. Siguran sam da bi ga sad Murinjo prodao, kad bi neko hteo dobro da plati.

avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
00:25

A ko bi uzeo Balotelijevog brata ?

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 08.08.2017
22:59

Demonstracija sile.

avatar
Raul Gonzales Blanco
Tuesday, 08.08.2017
22:59

Bravo momci,havala na jos jednom trofeju,ponosan sam sto navijam za Real! Svaka cast i vecini navijaca Mancestera na realnim komemtarima,puno srece u narednoj sezoni i za vas i za nas :)

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:58

nebitna utakmica ,zasto ne ukinu ovaj uefa superkup,u ligama superkup kojeg to smisla ima igrat,a i svetsko klupsko prvenstvo je li la

avatar
Wednesday, 09.08.2017
00:16

Realno jeste tako,to su bzvz takmicenja...

avatar
Breaking Bad
Tuesday, 08.08.2017
22:56

Dobar je Mančester, bili su dostojan rival, ali ipak se vidi da je Real klasa iznad njih. Onaj Lukaku mi djeluje kao totalni promašaj, bez ljutnje Đavoli.

avatar
Raul Gonzales Blanco
Tuesday, 08.08.2017
22:56

Bravo momci,hvala vam za jos jedan trofej :)

avatar
Blek stena
Tuesday, 08.08.2017
22:55

Bolja su ekipa i to dosta.Ništa to nije sporno.Teško će sa njima bilo ko i ove sezone.Ali nekim stvarima sam baš razočaran.Pa zar mora lingard i darmijan da igraju?Čim su njih dvojica zajedno automatski leva strana u autu.Pa rašford čim je ušao kao mesi da je bio lično u odnosu na dotičnog.(nažalost opet je demonstrirao glavnu boljku slabu završnicu.Ali dobar je igrač)Sve u svemu dosta se zaostaje ali jbg real je to tako da i nisam se nešto puno nadao.Ali ako se nešto više misli u prvenstvu mora dosta bolje.

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 08.08.2017
22:54

РОНАЛДО ДАБЛ ДАБЛ ЗА СВЕГА ПАР МИНУТАn-10 СИМУЛИРАЊАn-10 УЛАСКА У КАДАР heehe

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:17

ronaldo i sa plaze kad dodje da odigra tih 1o minuta bolj ije nego cjela vasa ekipa .

avatar
Emperador(2018)
Wednesday, 09.08.2017
16:28
avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
00:27
avatar
mrancic
Tuesday, 08.08.2017
22:52

Daleko je Murinjo od stvaranja šampionskog tima.Junajted nema sredinu terena,nema levog beka i nema krilnog napadača.U prvom poluvremenu bila je to igra mačke sa mišem.Bejla ne dovoditi nikako.Mihtarijan očajan,Narsijalbtreba da traži da ide.Nejasnovhvaljenje Rašforda.Lukaku mora da dobije brzo krilo koja zna da daje golove.Junajted treba da pređe na sistem 3-5-3.Da li nbi neko normalan pustio Lingarda da igra u Junajtedu?Opet isto sa kornerima.Svaki udarac sa ugla opasnost po gol za Junajted.Videće se već šta Murinjo može u nedelju protiv Vest Hema.

avatar
MSSZRMK
Wednesday, 09.08.2017
00:56

Junajted nema sredinu terena?Imaju sjajan trio koji tek treba da se uigra.Druga stvar je sto Real ima najjaci vezni red na planeti i to bez obzira bio ja navijac Madrida ili ne.

avatar
Sporske me ugasile
Tuesday, 08.08.2017
22:51

Cudo niste napisali da je nebitan mec ,posto ste Komjuniti Sild okarakterisali kao nebitan mec.

avatar
HHadzimontagic
Tuesday, 08.08.2017
22:50

Fudbal se polako unistava, od starne televizije, novinara, i tv reportera. Zato sto mnogi novinari navijacki pisu, a tv reporteri navijacki komentaris, a fudbalsko znanje im je ravno nuli. Hajde novinari hvalite Murinja i Junajted, kako su pobijedili Seltu, Ajaks, Fenerbahce, Sorja ulhansk itd.Dajte Murinju sansu da napadne Rekord Sevilje (tri puta LE osvojiti). Real je pokazao da igra mnogo bolje kad nema Ronalda, molim protivnike Reala da prave vise prekrsaja ispred svog sesnaesterca, da fudbalski majstor vjezba slobodne udarce u 32godini Zivota, zato sto jos nije naucio da sutira slobodne udarce.Dajte Ronaldu golova iz ofsajda, dajte Ronaldu penala, da ga mogu fudbalske neznalice proglasiti za najboljeg igraca Svijeta, A Ronaldo nije najbolji igrac Real.

avatar
Real-an is back!!
Wednesday, 09.08.2017
00:17

steta sto ti kao takav znalac ne odlucujes ko ce dobiti zlatnu loptu nego to rade neznalice , nekad zivot niej fer .

avatar
Wednesday, 09.08.2017
00:20

Opusti se ... Ja sam tebi rekao da je tvoj problem sto mrzis najboljeg igraca ove igre... Ronaldo je usao vise zbog fore,dosao je sa odmora pre 5 dana... Ali sta da ti ja objasnjavam sta su pripreme i fizicka sprema,ti ne znas sta je gol , kamoli sta drugo... Imas cir u najavi,mrzis najboljeg igraca sveta,cuvaj se...

avatar
Chella_ynwa
Tuesday, 08.08.2017
22:50

Realno, Real je trenutno najkompletnija ekipa na svetu koliko god da ih volite ili nevolimo. Isko doktor fudbala. A Murinjo nastavlja sa svojom taktikom, ni ove godine nece uci u top 4.

avatar
ADIS-M-UNTD
Wednesday, 09.08.2017
14:33

U top 2 ce biti upamti ovaj komentar jer trenutno ni jedan tim PL nema kvalitet Reala kao ni jedan tim na svjetu to pokazuju osvojeni trofeji u protekloj godini..Real nije parametar za ocjenu dali ce junajted biti u top 4 ili ne jer oni bi dobili i da je bio i Bajern Barselon bilo ko na drugoj strani. Nisu nas ponizili bili su bolji ali i mi smo promasili 3 zicera kao takvom realu smo dali gol i stvorili 3 zicera sto je odlicno..mora se uzeti u obzir real je ovaj godinama zajedno dok mi imamo nove momke koji imaju par meceva tek prijateljskih zajedno.

avatar
Ivan Djordjevic
Tuesday, 08.08.2017
22:49

Na koj fazon igraju Rasford,Darmian,Lingard i Smoling u utd pa i ovaj Lindelof????

avatar
Paklena pomorandza
Tuesday, 08.08.2017
22:49

Po stoti put.Junajted je skup preplacenih medikriteta koje glume zvezde gde bajrak nosi Pogba a na klupi trener koji otkako se bavi trenerskog posla "igra" antifudbal!Real je u ovom trenutku "pojam" za fudbal versus Junajteda.Gde je ona leprsava brza igra Junajteda,gde su krila,gde je pobogu fudbal koji je nekad igrao Junajted?!Valjda "otisao" u penziju zajedno sa Fergusona!Ali zato nam ostao Lingart da bude prvotimac,wtf!!!E moji Gjavoli,sezona jos nije pocela a meni vec "mirise" na zagorelo jelo.

avatar
MANUTD
Wednesday, 09.08.2017
09:15

Gde su bila Fergusonova krila u utakmicama protiv Barselone u finalima LS? Gde su mu bila krila protiv Arsenala s pocetka veka? Mislio sam da pratis Junajted duze ali je ocigledno da ne.

avatar
Стефан Б.
Wednesday, 09.08.2017
11:00

Sta ti je covjece, ako nam dodje neko dobro krilo mi osvajamo ligu.

avatar
_MUFC_
Tuesday, 08.08.2017
22:49

Cestitke Realu na zasluzenoj pobjedi i osvojenom trofeju.Bili su bolji tokom veceg dijela utakmice.Mancester je prvo poluvrijeme bio katastrofa.Ulaskom Rasforda u drugo Mancester je krenuo.Matic je izvanredno odigrao.Idemo dalje,ubrzo pocinje sezona pa da uzivamo.GGMU!

avatar
Crveni djavo20/13
Wednesday, 09.08.2017
06:32

Kada je usao rashford umesto mrtvinga konacno se igralo 11 na 11

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 08.08.2017
22:47

Nisu smeli pustiti matica da sutira dali su mu mnogo prostora

avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
00:31

Namjesta se on, cujes mn 'izadji neko na njega' i bi sta bi :D

avatar
Wizard08
Tuesday, 08.08.2017
22:47

ajde neka neko meni objasni sto je mancester igrao kao baba u prvom poluvremenu.nkarvaha pena za raseforda prolazi kroz njega malo teze neko kroz vazduh(sta je koji djavo ubacivao onog lingarda).matic pored raseforda najbolji u mancesteru,lukaku glup lik mng samo cu to da kazem

avatar
Go Hard or Go Home
Wednesday, 09.08.2017
01:06

Ako Rasford prolazi malo teze kroz Karvahala nego kroz vazduh, sta reci za Vaskeza koji je vratio Pogbu u afriku?

avatar
Wizard08
Wednesday, 09.08.2017
15:48

dobro sad ovog je usralo jedan prodor(realno bio je za ole ole),ali realno raseford je unistio karvahal celo poluvreme i to bas unistio znaci vratio ga na fabricko mojne se lazemo,navijam za lvp nije da ga hvalim zato sto sam navijac

avatar
Nemanja Petrovic
Tuesday, 08.08.2017
22:47

Bez brige Junajtedovci,ne znam zasto se nervirate,igrali ste protiv sampiona evrope.Ne vidim razlog za brigu, bice neko jedva 3. mesto u grupi lige sampiona...posle mozete da se borite sa ovim amaterima u ligi evrope.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 08.08.2017
22:47

Bejl je bio solidan ali mu zameram onaj promasaj...benzema ocajan sebican u jednoj situaciji kad je imao samog asensia...lukas dobar kako je provozao 2 igraca mancestera

avatar
2fast4you
Tuesday, 08.08.2017
22:47

zasluzeno su nas pobedili i cestitam im na tome,ipak je to ekipa koja je max uigrana i nisu slucajno sampioni. Sto se tice nas,uopste nisam nezadovoljan.

avatar
La bestia negra
Tuesday, 08.08.2017
22:46

Ja mislio mocni Lindelof novi Ferdinad bar su tako pricali ovde OMG

avatar
MANUTD
Tuesday, 08.08.2017
22:46

Ocigledan je jaz u uigranosti ekipa. Steta sto je taj prvi pogodak iz ofsajda stavio Mancester u nezgodan polozaj jos u prvom poluvremenu. Gde je gol tehnologija na ovoj utakmici, je l' to nije uvedeno za Realove utakmice? Inace Lukaku je postigao pogodak protiv Real Madrida i to u finalu, plavci je l' mozemo sad reci da je bolji od Morate? :D

avatar
Marcos Alonso
Wednesday, 09.08.2017
00:03

Ono bih ja pogodio laganice, ali bih pogodio vjerovatno i sto je Lukaku promasio vecerasnA Moratin gol iz finala LS je samo nalijetanje na odbitak? A ovaj nije u mogucnosti ni da naleti na odbitak nego ako mu se kao veceras,odbije lopta u noge i ostane prazan gol :DnNe znam samo kako je Real pobjedio ovako rutinski super kup jos su igrali sa 20% snage a ovi centar presli nisu, nije mi jasno jer je Real pogubio prijateljske meceve koji su jako bitni,predsezona je to

avatar
MANUTD
Wednesday, 09.08.2017
19:19

Zasto Morata nije postigao pogodak iz penala protiv Arsenala, ajde kad vec gledas pozicije ko je na kojoj u tom trenutku. Kako to Junajted nije presao centar a imali su svega 3 suta manje ka golu protivnika? Jesmo mi gledali istu utakmicu. Ispada kao da je Real dobio 5-0 po tvom.

avatar
Breaking Bad
Wednesday, 09.08.2017
00:16

Tješi se, mogli ste petardu popiti.

avatar
No 1
Tuesday, 08.08.2017
22:46

Ovo nije Mojesov Manchester niti Van Galov.Ovo je Murinjov Manchester koji se bori do kraja i koji zna sta hoce.Bez prva 2 CB za ovu sezonu nije se moglo protiv realno najjace ekipe u evropi.Matara doktore ove igra!

avatar
Маркус19
Wednesday, 09.08.2017
00:52

Друже, искрено се надам се да ће се Линделоф боље показати против Вест Хема. Што пре мора да се стабилизује, није био бог зна шта вечерас...

avatar
Marcos Alonso
Tuesday, 08.08.2017
22:46

Ma kako je ovo moguce zar Real nije izgubio 3 prijateljska meca? xD

avatar
Bat
Tuesday, 08.08.2017
22:46

kada se sve sabere real je bio bolji..tek negde od 60 minuta poceli smo da igramo nesto kako treba..mada je onaj gol iz ofsajda uticao na rezultat ali sta da se radi

avatar
Go Hard or Go Home
Wednesday, 09.08.2017
01:08

Nije bilo ofsajda. sky sport ;)

avatar
Nikola RED_DEVIL
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Odlicna utakmica! Oni su bili bolji u prvom a mi u drugom poluvremenu. Cestitke Realovim navijacima, trebamo biti zadovoljni pre svega zato sto igramo protiv trenutno najjaceg kluba na svetu, svi su uigrani, sa druge strane nama je potrebna uigranost i pojacanja, odlicna utakmica, masili smo i mi i oni zicere, idemo dalje GGMU!

avatar
The KING(visionary)
Tuesday, 08.08.2017
22:53

Vi bili bolji u drugom.hahaha decko sta si ti gledao!!!LOL

avatar
Маркус19
Wednesday, 09.08.2017
00:54

Како сте ви одиграли против Арсенала? Поготово сте добро шутирали пенале, питајте Кејхила да мало подучи Морату како се пуца пенал. Човек је ''капитенски'' бацио голмана.

avatar
Nikola RED_DEVIL
Wednesday, 09.08.2017
00:22

Bili smo, sta si ti gledao?

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:54

Plasim se da Siti ne bude prejak za ovaj MU... Matic pogodak,Rasford mora da bude starter. ..

avatar
Bidza i Tridza
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Mnogo je jaci Real, da se ne lazemo. Nisu ni igrali sa punom snagom, u jednom periodu su lako dolazili do sesnaesterca i sreca je sto nismo primili jos neki gol. Kasnije su se opustili malo. Matic i Mkitarian dobri, Lingard i Pogba nevidljivi, Lukakua vadi sto je naleteo na taj odbitak inace se ni on nije video.

avatar
Маркус19
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Пре свега, свака могућа честитка целом Реал Мадриду, људи изувају како играју. Обарају сваке могуће рекорде.Није срамота изгубити од таквог тима. Прво полувреме Јунајтеда очај,Лингард негде на позајмицу, Линделофу треба времена још. Лукаку и Матић показали да су проверена појачања... Први гол јесте био из офсајда, али то ништа не би променило. Дармијан у неколико наврата добро зауставио Бејла. Погба доста статичан... Други гол Реала је био супериоран, просто необјашњиво како је примљен... Биће боље надам се...

avatar
Breaking Bad
Tuesday, 08.08.2017
22:51

Bravo za komentar, mislim da će vam Lukaku biti promašaj, nekako mi se ne uklapa, ali Nemanja će biti pun pogodak 100%.

avatar
Маркус19
Wednesday, 09.08.2017
00:00

Неће Лукаку бити прошај веру ми, превише је добар!

avatar
Nenad Maslarević
Tuesday, 08.08.2017
23:16

ne znam za lingarda dal ce ga na pozajmicu, ne znam dal si upoznat al man utd ima pravilo unutar kluba da svaku utakmicu mora zapocet bar jedan igrac iz njihove skole pa zbog toga dosta i igra

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Odmah bi isterao Murinja! Ali odmah! Ja ne znam da li je neko njega naterao da mu igra Lindard. I ptice na grani znaju da ce da ga zameni u drugom poluvremenu. Decko se nije video. Isto i Erera. Matic danas najbolji. Taktika mu je katastrofa! Ali katastrofa! Cekas celo leto utakmicu omiljenog kluba i ovako da odigraju.

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:56

I da, Real je zasluzeno pobedio, sredina Reala je pojela sredinu Mancestera. Plus pretrcali smo vise nego oni a loptu ne mozemo da uzmemo, znaci da trcimo u prazno. I jos nesto, onaj Rasford ne moze da da gol 1:1 pa to ti je, znaci kao da mu neko zabranio da da gol.

avatar
Vidicnemanja
Tuesday, 08.08.2017
22:56

Nemoj da se nerviras.Za LS mora jedno iskusno krilo i jos jedan defanzivac bek-stoper.Rasford je mlad i dobar za ligu ali protiv ovakvih velicina treba iskustvo.Mora da zavrsi zapoceto,ne mozes protiv Reala tako dekocentrisano.Tim je 80% skockan,jos ta dva pojacanja i mozemo da se nadamo titulama i LS da osvojimo za dve godine

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Nije neko bitno takmicenje,lepa igra Reala,sa pola snage bukvalno razoren MU ... Totalno razocarenje u MU,nemaju igru,bezopasni,ne znam samo sta da ocekujem od njih ...

avatar
Barca4ever
Tuesday, 08.08.2017
22:48

Ma jok nije bitno.

avatar
Wednesday, 09.08.2017
00:29

Pa za sta je bitan Super kup? Kome? Ovo je vise revijalna utakmica,kakav je to trofej ? Super kupovi,kao i kupovi sluze za utehe , nista drugo... Jedini kup koji ima tezinu je FA kup ...

avatar
The KING(visionary)
Tuesday, 08.08.2017
22:54

Kako nemaju igru imaju samo na Pjuslisov nacin.LOL

avatar
Adnan
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Brine me Junajted,sezona pocinje sljedece sedmice,Martial ne dobija sansu,Rašford nije krilo,lose izvodi i kornere i slobodne udarce,Lindelof ne obecava,Lukaku 2 promasi pa jedan dadne,krila losa,niko ne zna ubaciti snaznu loptu u zraku,sve to nesto po 5 minuta pada,dzaba visoki igraci kad niko ne zna ubaciti loptu.

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:55

I mene , Lukaku je drvo,eto,bolje da su probali Kejna ... Za 120m bi dosao , a ne ovaj ...

avatar
Roj Kin 16
Tuesday, 08.08.2017
23:09

Ajde sve, ali da Lindelof ne obećava?! Čovjek je vrhunski odigrao, dobijao duele, fino se i postavljao, sa Bailijem će to još bolje da bude..

avatar
Real/Partizan
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Super utakmica, bilo je zanimljivo, jos jedna titula odbranjena, dokaz koliko je Real dominantan, sto se tice Mancestera, odlicno su odigrali, za mene favorit sto se osvajanje Premier lige tice, i bice tezak protivnik svakome u Ls, verujem da mogu daleko da doguraju, pz ! :D

avatar
Emperador(2018)
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Lukaku doktor hahaha

avatar
Маркус19
Tuesday, 08.08.2017
22:48

Дечко је барем дао гол највећем клубу на свету дечаче

avatar
Emperador(2018)
Wednesday, 09.08.2017
14:13

decak si ti , morata je dao dva gola najvecem klubu na svetu

avatar
Emperador(2018)
Wednesday, 09.08.2017
10:07

Pa Morata je dao dva gola najvećem klubu na svetu

avatar
AS7
Tuesday, 08.08.2017
22:52

Morata je bolji,zna pogodit stativu iz penala xD

avatar
Sinđelić
Tuesday, 08.08.2017
22:45

Odlična utakmica, Matić je bio jedan od najboljih pojedinaca u Junajtedu.

avatar
Carina_11303
Tuesday, 08.08.2017
22:48
avatar
NikkiCFC
Tuesday, 08.08.2017
23:27

Ispao je smesan kod drugog gola.

avatar
jlingz
Tuesday, 08.08.2017
22:44

Nadam se da vas je Lindelof demantovao, čovek je skoro svaki duel dobio. Čestitam Realu na osvojenom trofeju.

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 08.08.2017
23:00

Oba gola su na stranu njega i Valensije, malo je ogranicen, lako je naseo na Ronaldove stare forice za kontakt. Bai je bolji mnogo

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 08.08.2017
22:44

Real nastavlja da obara rekorde bravo samo tako...marselo izdominirao pokidao je...kazemiro pojeo pogbu...isko doktor prebili su ga ovi mancesterovi...pogba kvari kontru svog tima na 3 minuta pre 90 minuta...lukaku promasaj ne zna ni aut da izvede...sve u svemu zasluzeno osvojio real za sve su se pitali na terenu

avatar
The KING(visionary)
Tuesday, 08.08.2017
22:44

Murinjo napravio od Junajteda opasnu ekipu,prete da ukradu svu slavu Stouku i WBA,a Dzozi Altinord za bogate overi promasaj sezone,a da sezona jos nije ni pocela,Junajted dobro i prosao 5-2 realan rezultat!!!

avatar
jlingz
Tuesday, 08.08.2017
22:51

Morata nije imao kontakt protiv Arsenala. A zamisli šta bi bilo protiv timova poput Reala.

avatar
Breaking Bad
Tuesday, 08.08.2017
22:53

Hahah kad promaši Lukaku, ti si mi prvo pao na pamet, svega mi :D

avatar
Salone
Tuesday, 08.08.2017
22:44

Kad zazivi ona video tehnika real nikad nista nece osvojiti sad gol i ofsajda i ona 3 gola protiv Bajerna u ls sva 3 iz ofsajda nije realno koliko ih sudije guraju

avatar
Mlacko
Tuesday, 08.08.2017
22:57

https://pbs.twimg.com/media/DGu5u8zXkAA2poT.jpg:largenPogledaj sliku, sudija je ispravno postupio ;)

avatar
Don Carlo
Wednesday, 09.08.2017
00:46

Bravo, cisto da ne kukaju tuda.

avatar
Marcos Alonso
Tuesday, 08.08.2017
22:58

Sta mislis da je zazivila za vrijeme fergusonovog junajteda kad je slobdono mogu reci 30% svih golova u PL postignuto iz ofsajda,pogotovu dok je bio van persie, svaki mec neki ofsajd-gol

avatar
[PL]MUTD
Tuesday, 08.08.2017
22:43

Matic stvarno dobar, Pogba solidan, Darmian malo izguubljen, a opet Felaini koji je nedefinisan. Lukaku jedva jeste dao jedan. Krivo mi je, ali cestitke Realu. Kao da su rutinski ovo odradili. Apsolutni vladari nema sta.

avatar
Hajduk United
Tuesday, 08.08.2017
23:04

Istini na volju kad je usa felaini cak je i bilo dobro...nismo im sjena

avatar
NikkiCFC
Tuesday, 08.08.2017
23:29

Felaini je ofanzivno bolji mnogo od Matica i Erere. A vi nemate nikakve vezne igrace koji ce da daju vise od 2,3 gola u sezoni. Krila takodje niko tu ne moze da prebaci 10 golova. Opet kao i prosle sezone vidi se iz aviona 50-ak golova u najavi u celoj ligi.

avatar
Adnan
Tuesday, 08.08.2017
22:43

1 gol iz ofsajda,drugi gol iz faula u napadu,sudija produzio 7 minuta,svirao nakon 6,od toga pola su se izlezavali,Felainiju 5 minuta ukazivana pomoc samo.Sudija Roki je svirao 4 faula Junajtedu,samo Darmijan kad bi pao.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 08.08.2017
22:50

Ahhahah faul hahaha...sudija je svirao kraj na 6:56...junajted igrao pregrubo real ne igra tako

avatar
Adnan
Wednesday, 09.08.2017
00:31

A Lukas se valjao 3 minute od 91 do 94...Umjesto da produzi on skracuje nadoknadu,prvi put da ovo vidim.

avatar
Bidza i Tridza
Tuesday, 08.08.2017
22:53

Ne traskaj, da su zapeli dali bi nam jos 2,3 gola. Kako te nije sramota sudije da spominjes... Komentarisi kako smo jadno igrali.

avatar
Dzimi Humuhumunukunukuapua
Tuesday, 08.08.2017
22:43

Au koji telac Murinjo bože moj...covek bira krilo na osnovu defanzivnih kvaliteta, a ne ofanzive.

avatar
Dragan Red Devil
Tuesday, 08.08.2017
22:43

Zasluzeno,treba reci. Mada,Markuse Markuse.. Cestitke Realu.

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 08.08.2017
23:03

Asensiova i Benzemina prilika su bolje.

avatar
Dragan Red Devil
Wednesday, 09.08.2017
00:21

A zar sam ja rekao da nisu?!

avatar
Loord Bobinjoo!
Tuesday, 08.08.2017
22:42

Zna se ko je Alfa i Omega u Evropi :D

avatar
Junajted 1
Tuesday, 08.08.2017
22:42

Sudija totalno los, izmedju ostalog izgubili smo zbog ofsajda koji nije sviran, jbg

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:57

Dali bi gol i ovako i onako, kvalitetniji su dosta plus nemaju Murinja na klupi

avatar
Mlacko
Tuesday, 08.08.2017
22:57

https://pbs.twimg.com/media/DGu5u8zXkAA2poT.jpg:largenPogledaj sliku pa se javi :)

avatar
Eccentric
Tuesday, 08.08.2017
22:42

Lagana dominacija kad se upale sve masine bice pakleni cekanse vrhunac ronalda varanea krosa modeica benze iska ramosa marcela carvahala to su velemajstori i klase

avatar
Tuesday, 08.08.2017
22:42

Jako interesantna utakmica. U prvom poluvremenu Real dominantan, u drugom, pa moze se reci egal. Da nije bilo De Hee, moglo je biti 3/4-0 do 60-tog minuta. Bejl me iznenadio, igra bolje. I nadam se da ce Lukaku biti jako uspesan u Mancesteru. Njegova igra mi se jako dopada. Realova igra klasika, nema se sta reci. Primeti se napredak kod Junajteda, ipak je to Murinjo, zna sta radi. Sve na svemu, nadam se uspesnoj sezoni Reala, a siguran sam da ce I Mancester imati jako dobru sezonu. Cestitke svim Madridistama I pozdrav Djavolima. Hala Madrid!

avatar
Luka Modric
Tuesday, 08.08.2017
23:08

Sto se balea tice..govorim uporno svaki put da je u top 5 igraca svijeta kad je u formi..samo stavit ovu danasnju formaciju al cr umjesto benza i ja sam siguran da je real nezaustavljiv