"Provaljen" Simeoneov razgovor, sledi rat sa Mesijem!

Autor: Vladimir Stojanović
petak 22.06.2018.
11:20
Izvor: Sportske.net

Odmah su se javili zaštitnici lika i dela Mesija, pošto je u javnost procurela konverzacija između "Ćola" i njegovog asistenta i prijatelja Burgosa.

EFE/FACUNDO ARRIZABALAGA
EFE/FACUNDO ARRIZABALAGA

Povezane vesti

Simeonea mnogi vide kao selektora Argentine u budućnosti, on je rekao da tu ponudu ne može da odbije, ali sada je teško da bi u tom timu mogao da igra Leo Mesi.

Naime, sinoć posle sramotnog poraza, u konvezaciji sa Monom Burgosom, Simeone je vrlo jasno izneo stav.

"Ljudi ne razumeju da je Mesi dobar kada je okružen dobrim igračima, u velikom timu", rekao je Dijego Simeone Burgosu.

Ovo je sumirano ono o čemu se priča godinama, bez velike Barselone, Mesi bi delovao kao u Argentini, ne baš kao na ovom Mundijalu, ali je činjenica da on nikada nije bio tako dobar u dresu reprezentacije.

Usledilo je pitanje "Ćola" svom prijatelju.

"Recimo da imaš normalan, umesto super tima, koga bi pre izabrao, Kristijana ili Mesija".

Ovo pitanje sugeriše odgovor, naravno Kristijana koji je sposoban da tim učini boljim svojim individualnim kvalitetima, uostalom u prosečnom Portugalu (prosečnom kada ga uporedimo sa najboljim timovima na svetu) to smo videli mnogo puta.

Pa, i kada je Real delovao loše, recimo prošle godine u nekim odlučujućim mečevima, Ronaldo je sam serijom golova rešio sezonu.

Pa zato, Simeone ima pravo na svoje mišljenje, ali kakav će ovo zemljotres izazvati u Argentini nije teško pretpostaviti.

Ne propustite

Komentari

88 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Munje
Saturday, 23.06.2018
17:41

Sto se brecate pa svi znjau da je Ronaldo klasa za skracenog :D

avatar
Mr Tixma
Sunday, 24.06.2018
20:33

Zanimljivo, a vecina legendi u svetu smatra da je Mesi najbolji :D I ni sa kim ga ne porede, jer je on fenomen. Moze da odigra slab mec, turnir ali on je umetnik sa loptom. Kao i Maradona koji nikada nije uzeo LS, kao i Ronaldinjo ciji zenit je trajao 3,4 godine samo, ili Inijesta koji nikada nije dobio ZL. Da ne bude da pricam samo o Barsinim igracima, ima ih jos takvih. To su fudbalski virtouzi, a sa druge strane su fudbalski radnici, suteri, trkaci, golgeteri. Najbolji medju njima je Kristijano. A to ''skraceni'', hmm.. Pa kad vec spominjes Ronalda, on ne bi uspeo u zadnjih par godina da nema svog ''skracenog'' Luku Modrica. Vec sam pisao par puta, aluzija na neciju visinu ili fizicku lepotu je ljudska pakost. To cini jedan sloj drustva, zna se kakav, nije potrebno pricati. Ali ako gledamo tako kako ti i tebi slicni gledate, vise od pola fudbalera su ''skraceni''. A ismevati Mesija koji je imao zdravstevnih problema... Poraznost i zavist ljudskog roda.

avatar
Mr Tixma
Tuesday, 26.06.2018
21:03

Na ovom sajtu i na mnogo drugih, ljudi kada nemaju odgovor lupaju minuse. Neko bi rekao, ovaj sigurno nije u pravu kada ima toliko minusa. Ipak, najlakse je staviti minus. Treba nekoga demantovati, dokazati neke stvari. Ne pricamo ni o trofejima ni o broju golova, nego o samom fudbalu. Jedni plesu po terenu a drugi rutinski zavrsavaju akcije... Razlika je. S tim da Mesi konkretno pored svega toga ima i najbolji procenat golova i asistencija po utakmici. Protiv cinjenica se ne moze. A strucnjaci neka stavljaju minuse, toliko o njima. Da im to nije omoguceno, bili bi apsolutno neprimetni.

avatar
Messijev mali!
Saturday, 23.06.2018
17:30

Zna covek ko je najbolji :D

avatar
Crveno boja ljubavi
Friday, 22.06.2018
17:28

Zasto rat sa Mesijem? Pa kepec ce se povuci PONOVO,a Colo ce sa ostalim igracima komotno osvojiti neke trofeje. Svi pricaju da je ostatak ekipe sem napada los,kako moze biti los ostatak kada ga cine prvotimci Sitija,Junajteda,Sevilje,Ajaksa,Sportinga,Rivera,Barse,Benfike pa opet Sevilje i Milana. Ej pa to su klubovi od kojih se svake godine moze ocekivati trofej dal LS il LE i svi su prvotimci,a u napadu vrednost blizu milijarde eura i sad kao,reziser,ribar i barmen su dobro cuvali Mesija,pa jel to realno da iko napise? Za Maradonu bi poginuli svi igraci,a vala i gradjani Argentine tih godina kada je igrao,za Ronalda svi izginu,a zasto nece za kepeca,pa jer u njemu nema srca,juce je pretrcao 22 metra i sirio ruke 90 minuta,jedinu je srcanost pokazao kada je trebalo gurnuti protivnickog igraca zbog sopstvene nemoci. Da izbacis Mesija,Dibalu,Maskerana i Iguajna,Argentina bi bila jedna od najgotivnijih ekipa,ovako su odvratni!

avatar
Steffmajster
Saturday, 23.06.2018
11:11

druskane, ocigledno da se ti slabo razumes u fudbal, kad mislis da ako su zvezde na papiru, odnosno kao sve "jaki" igraci, da je uspeh zagarantovan! Znaci dzabe zvezde i sve, ako ne postoji sistem, odnosno ne postoji trener/selektor ko ce da upravlja tim igracima... Pa seti se samo svih onih zvezda real madrida, pa sta su bili osvojili? Tako da...

avatar
Steffmajster
Friday, 22.06.2018
17:24

Reci cu nesto sto su rekli mnogi fudbaleri, bivsi fudbaler, treneri odnosno ljudi koji se razumu vise u fudbal, nego svi strucnjaci ovde. ronaldo je odlican strelac, najbolji strelac i golgeter, dok messi je najbolji fudbaler (a u to spada i golgeterstvo) i stvarno dajte molim vas, poredti ronalda i mesija... pa messi je izmislio fudbal za njega

avatar
neme
Friday, 22.06.2018
16:49

Gorka istina.savrsen sraf u perfektnoj masini.tako je oblikovan sposobnost adaptacije nula srce kao mis pa u proslom finalu ga je jedan obican vojnik svajni razneo zato sto ima srce.samo mi je zao sto nije stavio dibalu da se muva po centru i okolo i razbije im presing a on to moze spusti se i u juveu baci jednog igraca dupli pas i na 30m od gola messi krece da razvaljuje ne pitas se nista .a pogotovo ne lovren vida i vrsaljko.uradio je to jednom pred kraj.iguain umesto manekena pepovog normalno.koliko su veliki modric i raketa pokazali su sinoc njihova smesna odbrana nije imala ni jednu situaciju da intervenise .ne mozes probiti prednju liniju.mandzukic ko mandzukic sta reci zver.

avatar
deki trbic
Friday, 22.06.2018
15:49

Covek je iskren i izneo svoje misljenje sa kojima se ne slazu mnogi navijaci Messija ali no dobro, da nije imao Cavija i Inijestu nista ne bi uradio, juce seta po terenu, a Ronaldo Potrugal vodi sam sa 4 gola, sta reci dalje ?

avatar
brekbaCh1
Friday, 22.06.2018
15:13

Budimo realni, Kristijano se dokazao u Portugali da bi dobio poziv Junajteda. Dosao tamo, dokazao se i godinama bio najbolji u PL, za svetski rekord otisao u Real, najbolji bio i tamo godinama, cak i najbolji na svetu. Pored vise klubova, dokazan je i u reprezentaciji, dakle gde god da ode, on se izdvaja i bude najbolji. Mesi je u fenomenalnom Barsinom sistemu uz sjajnu generaciju bio najbolji, inace, kad ga izbacis iz sistema, ne moze toliko da doprinese kao Ronaldo. Nisam neki veliki njegov fan, ali u odnosu na kozara ga mnogo vise cenim.

avatar
Boixos_Nois
Saturday, 23.06.2018
19:28

Ti si upravo zamjenio Mesija i Ronalda. U Barseloni je se za vrijeme Mesija promjenilo stotinu različitih suigrača i 4-5 trenera sa različitim stilovima igre i u svakom tom sistemu je Mesi bio najbolji igrač isto kao i u Argentini. Osvajao titule sa Ćavi, Iniestom, a osvaja ih sada i sa Gomesom, Rakitićem, Paulinjom. Ali činjenica je da Ronaldo nikad nije igrao u ovako slabom timu kao što je današnja Barselona, osim u Sportingu pa Mesi i ovakvu Barselonu vodi do titule. Real i kada je bio najslabiji on je imao jednog Ozila koji je u jednoj sezoni pazi sad ovo; imao više asistencija nego ove sezone čitav vezni red Barselone i iz prve i iz druge postave uključujući i Iniestu. U Argentini je bio najbolji strijelac i asistent kvalifikacija za SP 2014, odveo ih do finala 2014 godine, vodio ih je do finala Kopa Amerike, u ovim kvalifikacijama Argentina bez njega nije dobila 7 od 8 utakmica. Da se nije vratio i da im nije donosio pobjede golovima protiv glavnih konkurenata Čilea, Urugvaja, Kolumbije ne bi ni igrali SP ove godine. Dakle, Mesi pravi veliku razliku kako u Barseloni tako i u Argentini. I za kraj, Ronaldo je sa Di Marijom i Higuainom ispadao od Liona u LŠ, a Mesi ih dovodio do finala u 100 puta slabijem timu Argentine nego što je tada bio Real. Eto ti razlike između njih dvojice. Dok mu nisu doveli Krosa, Modrića, Iska nije mogao dovesti Real ni do finala nego je doživljavao takva poniženja.

avatar
xenon 1989
Sunday, 24.06.2018
03:32

Ahaha, smešno kada te ubije činjenicama. :D:D:D

avatar
brekbaCh1
Sunday, 24.06.2018
00:21
avatar
Don Silvio
Friday, 22.06.2018
15:10
avatar
MilanVG
Friday, 22.06.2018
13:35

Svaka reč na mestu.

avatar
No rules
Friday, 22.06.2018
15:46

O cemu pricas, pa Argentina ima bolje igrace od Barselone! Stvar je u tome sto su klubovi uigrani i sto u repr. gaucosa vlada losa atmosfera. Mesi je nesumljivo bolji igrac od Ronalda.

avatar
stevan_vasic90
Friday, 22.06.2018
12:51

Kakav zemljotres u Argentini? Pa verujem da posle onoga juce, svaki Argentinac misli isto.

avatar
BarsaSaMarsa10
Friday, 22.06.2018
12:50

Jel to isti onaj Simeone koji je rekao da je Mesi bolji od BBC-a kombinovano? Ne kazem da je to tacno,ali nekako mi je nelogicno da covek koji oduvek hvali Mesija kaze ovako nesto...Stoji da se Mesi slabo nosi sa pritiskom u ovakvim situacijama,i da mu fali taj duh ratnika.Ali ovo je stvarno preterivanje,ispade da bi bio Bojan Krkic da nema Barselone.Isrken da budem i nije mi jasno sta ljudi ocekuju od njega,da uzme loptu na centru i sam da gol?Pa suludo bi bilo ocekivati tako nesto i od onog najboljeg Mesija,a ovaj Mesi je samo bleda senka onoga nekad.Jednostavno sporiji je,slabiji,mnogo lakse gubi balans i kontrolu nad loptom (sto je kod njega kljuc,jer kako proci vise od dva igraca kad te vec prvi destabilizuje dovoljno da ne mozes loptu da iskontrolises),jednom recju ostario je.U prilog tome ide i da je ovo prva sezona u kojoj nije postigao ni jedan klasican solo gol,jednostavno doslo je do zamora materijala i to je to.

avatar
P. S.
Saturday, 23.06.2018
00:56

Ne postoji čovek, a kamoli sportista, kod koga godine ne čine svoje, ali bih ipak rekao da u Messijevom slučaju gubitak nekadašnjih performansi još uvek nije takav kakvim ga opisuješ. Ako posmatramo prethodnu sezonu u smislu njegovog uticaja na osvajanje Primere, onda je to vrh njegove karijere. Jeste to zaslugom nesposobne uprave, komedije od trenera i gomile panjeva koji su se zapatili poslednjih godina, ali je prošlosezonska Barsa bila više oslonjena na njega od bilo koje druge u njegovoj karijeri. Što se SP tiče tu nisu stvoreni minimalni uslovi da bih ga komentarisao u fudbalskom smislu. Svako ko prati fudbal i ne uključuje se u prenose tek kada lopta krene sa centra mogao je da posmatra razne timove, reprezentacije i fudbalere u tunelima pred izlaske na teren, pa tako i Messija. Tu ne samo da nije ličio na sebe u odnosu na sve dosadašnje utakmice Barse i repke, već mu je na čelu više nego jasno pisalo da bi najradije pobegao da može. Gledajući i njega i ostatak repke skoro sam siguran da tu ne postoje ni 2 fudbalera koja međusobno komuniciraju. Pogledaš mu facu pre izvođenja penala i jasno ti je kako će šutirati, pa kada nakon toga vidiš da ga je 'potresao' promašaj k'o mene porast vodostaja Dunava kod Bezdana, onda ti je sve jasno. Nije imao sreće što se Argentinska reprezentacija konstantno raspadala tokom njegove karijere i što je pogrešio u izboru reprezentacije za koju će nastupati, a mogao je da bira. Vrhunac raspada je više nego očigledno došao pred ovo SP. Gledajući taj višegodišnji raspad Argentinske reprezentacije ovako sa strane i velike distance, skoro sam siguran da im ne bi pomogao ni Messi ratnik, vođa, poglavica (šta god), a kamoli Messi fudbaler (makar i najbolji ikada), ali bi njemu svakako pomoglo da nikada nije obukao plavo-beli dres.

avatar
P. S.
Saturday, 23.06.2018
13:35

Ovoj Argentini trenutno nije potreban Messi ni ovakav ni onakav, već temeljna deratizacija njihovog fudbalskog saveza, dovođenje stručnih i iole poštenih ljudi, trenera, selektora, pa tek na kraju fudbaleri, vođa i kapiten. Ta činjenica naravno ne znači da nisi u pravu kada kažeš da Messi nije tip 'vođe', pa čak ni kapitena. Slažem se da je to njegova zemlja (kakva god da je), ali eto nije imao sreće što se raspad njihovog fudbalskog saveza poklopio sa njegovom karijerom. Izbor Španije mu ne bi pomogao da bude bolji fudbaler nego što jeste, niti da zbog toga bude 'najbolji ikada' (i ovako i onako on to i jeste i nije, zavisno ko šta hoće da 'dokaže'), već bi ga poštedeo frustracija i trauma, za koje mislim da su prilično velike. Sa obzirom na reakcije i ponašanje Argentinske javnosti, njihov temperament i doživljaj fudbalske igre, čini mi se da bi tamo svaki Argentinac koji je odbio da igra za reprezentaciju bio zauvek stavljen na 'stub srama', a svi oni će se kad-tad vratiti tamo. Da nije tako pretpostavljam da bi se bar 80% ovih fudbalera koji igraju u Evropi (uključujući i Messija) još pre nekoliko godina 'zahvalili' na poziv selektora, pre negoli da ovako izigravaju budale.

avatar
BarsaSaMarsa10
Saturday, 23.06.2018
11:49

Delimicno se slazem sa tim sto si napisao.Mesi jeste sazreo kao igrac,i unapredio se u mnogim stvarima (pre svega pas,i organizacija igre),ali ovoj Argentini treba onaj Mesi koji je u stanju da prodje 3+ igraca nekoliko puta na mecu,a ovaj Mesi to objektivno ne moze.Ovo sto si napisao za stanje u ekipi i generalno za govor tela samog Mesija je potpuno tacno,mislim dovoljno je bilo videti sta je radio tokom intoniranja himni pre meca sa Hrvatskom.To sto je izabrao da igra za Argentinu necu da komentarisem,to je njegova zemlja i kakva je takva je,ne mislim da je trebalo da igra za Spaniju (bez obzira sto bi mu to donelo sve sto mu treba da se nazove najboljim igracem u istoriji sporta,ali ni to nije toliko vazno)...A ja i dalje mislim da Mesiju fali ta karakterna osobina vodje (On jeste vodja u smislu toga da je onaj koga treba da prate na terenu jer objektivno je bolji od ostalih za tri klase),ali nije neko ko ce da motivise ekipu i da je podigne u ovakvim situacijama,sta vise on prvi sagne glavu i gleda u pod.Jednostavno mislim da nije materijal za kapitena.

avatar
Boixos_Nois
Friday, 22.06.2018
12:44

Ne vjerujem da je ovo istina. Simeone je prije nekoliko sezona rekao da je Mesi opasniji od Ronalda, Bejla i Benzeme zajedno.. A u jednoj utakmici protiv Atletika kada je Mesi počeo sa klupe, Tores je dao gol za 1-0 i novinar je pitao Simeonea zašto nije proslavio gol Toresa, a on je izjavio zato jer je vidio da se Mesi zagrijava. Naravno, Mesi je ušao u igru i donio je pobjedu Barsi od 1-2. To je bila onda kada je Mesi dobio dijete.

avatar
Crveno boja ljubavi
Friday, 22.06.2018
12:33

Nemojte tako,slosice se deci 😔

avatar
PratimFudbalOd2005:(
Friday, 22.06.2018
12:22

Kako je neko serijom golova iznio sam tim..molim vas objasnite mi logiku tu..Ako je dao seriju golova to znaci da mu je tim namjestio seriju golova...Mesi nema problem sa kvalitetom,nego sa karakterom i motivacijom,to su potpuno 2 razlicite stvari...A portugal nikako nije prosecna reprezentacija

avatar
Stefoon
Friday, 22.06.2018
12:14

Koliko se fudbal samo povrsno gleda, kako Ronaldo moze sam da dobije? Tako sto ce dobiti loptu na najvise 15m od gola? Jedino u cemu je Ronaldo bolji je skok igra. Mesi nije na nivou na kakvom je bio pod Gvardiolom i to je to.

avatar
Žan-Žak Ruso
Friday, 22.06.2018
12:14

Obična novinarska packa, ništa od ovog super Ćolo nije rekao.

avatar
Don Andres
Friday, 22.06.2018
12:14

'Ljudi ne razumeju da je Mesi dobar kada je okružen dobrim igračima, u velikom timu..' zadnje 2 sezone u barsi igra sa gomesom, rakiticem, denisom, alkaserom i ostalim dinjovima i opet je vukao barsu do titula.. a on sam zaredom 2 sezone osvajao zlatnu kopacku i bio zvanicno najbolji plejmejker.. a sto se teksta tice gomila neistina. zna se dobro koliko simeone cijeni messija. znam jednom prilikom kad je atletiko igrao protiv barse i kad su poveli simeone se nije radovao. kad su ga kasnije pitali zasto se nije veselio golu rekao je da je vidio da se messi sprema da udje. simeone je vrlo dobro svjestan koliko messi pozitivno utice na ekipe za koje igra. pa ova nesrecna argentina ne bi bila ni blizu da ode u rusiju da nije bilo messija. bez njega u kvalifikacijama imali JEDNU pobjedu u 7 meceva. i dodju 'poznavaoci' i kazu kako je messi problem argentine.. problem argentine je u tome sto kad messija dobro cuvaju (kao sto su radili island i hrvatska) niko od ostalih igraca ne moze da dodje do izrazaja. pricaju messi pravi selekciju igraca u argentini. pa da, lud je on da zove pojmase i tako namjerno unisti sebi sansu da konacno osvoji trofej sa reprezentacijom.

avatar
Pipo Inzagi
Friday, 22.06.2018
14:19

Interesantan spisak sa kim igra(i na njemu je panj Rakitić,koliki to smo videli sinoć) i čudno da na njemu nema-Kutinja(reprezentacija Brazila),Suareza(rep.Urugvaja),Dembele(rep.Francuske),Alba(rep.Španije),Pike(rep.Španije),Buskes(rep.Španije)Umtiti(rep.Francuske),Ter Štegen(rep.Nemačke),Paulinjo(rep.Brazila),Inijesta(rep.Španije).....sem nemca svi u prvih 11 doduše nisu to neke reprezentacije čiji su oni članovi ali su zato oni sa tvoga spiska,ne računajući Rakitića kojeg si tu stavio i pokazao koliko se razumeš u fudbal,svi zajedno sakupili 13 minuta na terenu u barseloni...ti hoćeš da plasiraš ovde informacije kao da mi ostali nemamo tv i internet...upropastiće te tolika ostrašćenost....

avatar
Badr Hari
Saturday, 23.06.2018
03:06

Gomeš (629 min), Dinj (702 min), D. Suarez (585 min), Delofeu (503 min), Vermalen (1018 min), Alkaser (695 min), Vidal (455 min), Rakitić (2839 min), što zajedno daje ciftu od 7426 min, a što je 571 put više od tih tvojih 13 minuta. Ili nemaš tv i Internet ili je nešto drugo u pitanju, kao što je recimo ostrašćenost u pljuvanju Messija. :D

avatar
riquelme
Friday, 22.06.2018
14:44

Zaboravio si Ter Stegena, Albu, Pikea, Umtitija, Busketsa, Iniestu, Suareza nije bas sam. A ovde ima Aguera, Di Mariu, Iguaina, Banegu, Maskerana, Diabalu. Jbg ako je takav majstor sto nije otisao u vezu i pokrio mesto pleja koje im nedostaje. Ronaldo bi za Portugal igrao beka ako treba kao sto sada igra cistog spica.

avatar
MixEr
Friday, 22.06.2018
12:12

Čovek je rekao istinu. Ronaldo čini tim boljim...Mesiju treba tim da bi on bio bolji...Mesi jeste mag i sve je to lepo...ali...Portugal sigurno nije jači od Argentine u igračkom kadru a opet Ronaldo je sa njima osvojio titulu prvaka Evrope,sad na svetskom igrao 3:3 sa jednim od kandidata Španijom. A sa druge strane Mesi nije uspeo ništa spec da uradi protiv Islanda a protiv Hrvatske ni da ne spominjem... Takođe Ronaldo je sa više ekipa bio i jeste u vrhu svetskog fudbala, Mesi samo sa jednim jedinim timom. Juče da ga kamera nije pokazala nekoliko puta pitao bih se da li je stvarno u ekipi. Istorija pamti...on je, za poređenje sa svetskim veličinama, za sad malo toga uradio. Može biti najveća legenda Barselone i to sigurno jeste...ali svetskog fudbala to svakako nije. Bar ne još

avatar
Boixos_Nois
Friday, 22.06.2018
14:35

Kako je onda Mesi igrao finala sa Higuainom i Di Marijom, a Ronaldo sa istim igračima ispadao od Liona? A osvojio bi i Mesi trofej sa reprezentacijom ali nije imao Edera.

avatar
Boixos_Nois
Friday, 22.06.2018
14:39

Messi je na SP-u 2014 odlučio 4 utakmice golovima i asistencijama "i nije napravio ništa".

a Ronaldo na EURU je odlučio samo 2 (protiv Mađarske i Velsa) i "on je ovdeo Portugal do titule".

Kada Ronaldo protiv Islanda na EURU 2016 ne napravi ništa, on je najbolji, a kada Mesi protiv Islanda na SP 2018 ne napravi ništa, on je najgori.

Kada Ronaldo ne prođe ni grupu na SP-u 2014 on je genije, a kada Mesi ne prođe ni grupu na SP 2018 godine on je loš.

To je način na koji ti razmišljaš..

avatar
Steffmajster
Friday, 22.06.2018
12:10

ronaldo dao 4 gola i u dobroj poziciji je Portugal da prodje dalje, dok Messi 0 golova i velike sanse da ispadnu u grupi... e sad, ovakva situacija je bila pre 4 godine, samo obrnuto, samo se sad dize veca prasina i pritisak nad Messija.. Zasto? Zato sto je NAJBOLJI. ronaldu je klasicni napadac i ceo tim igra za njega, odnosno njegov uspeh na terenu zavisi od toga dali ce mu tim distribuirati kvalitetnu loptu, kako bi ovaj zabio gol. A pogledajte Messija i Argentinu primer juce, koliko je lopti dobio Messi na sredini, a kamo li u petercu gde bi on kao napadac trebao postici gol.. Znaci jedan dupli pas nisu vezali ko sto treba i sta je Messi tu kriv.. Nije fudbal individualni sport, vec kolektivni, odnosno igra zavisi kako je trener postavi, a trener u Argentini je dokazao da je nula... bez razlike to sto su mu Di Maria, Lo celso, Higuain, Dybala, Banega na klupi, a neki Akuna, Mesa igraili... da je on postavio taktiku i igru ko sto treba i da je iskoristio Messija, lagano bi oni pobedili Hrvatsku.. ali to je..

avatar
Pipo Inzagi
Friday, 22.06.2018
14:28

Zanimljivo ti je ovo zapažanje kako tim igra za Ronalda i on zavisi od toga da li mu distribuiraju lopte za razliku od mesija gde kažeš da pogledamo koliko je lopti on dobio od ekipe,voleo bih da mi pojasniš razliku baš me interesuje....malo si se pomrsio,hteo si da napraviš razliku da za jednog radi tim a drugi je najbolji i on može sam a onda sam sebe demantuješ i kažeš da mesi ne dobija lopte kao ronaldo...

avatar
Steffmajster
Saturday, 23.06.2018
11:21

sta hocu da kazem je, primer pogledajmo Maradonu 86 godine, odveo reprezentaciju do finala i u finalu ga nije bilo nigde, ali tim je odigrao sjajno postizaci 3 gola i tako osvojili... Zatim, ronaldo je 2016 pomogao timu da dodje do finala postigavsi 3 gola (isto ko i Nani) i na kraju je imao luksuz da ne igra finale (radi povrede) i tim je ponovo na kraju osvojio titulu.. Znaci njegovi saigraci su se pokazali kad je trebalo i bili su tu za njega i njih.... E sad, Messi je pomogao svojoj reprezentaciji da dodje do tri finala i niti jednom nije bio pomognut od strane svog tima, kako bi osvojili.. sve je spalo na njega, odnosno ocekivalo se da sam uradi/osvoji... Znaci ta je ta razlika izmedju ove trojice navedene, maradona i ronaldo imaju taj luksuz i da racunaju na svoje saigrace u najbitnijim trenutcima, koji su uvek tu i pomognu, dok kod Messija to nije slucaj... nazalost

avatar
Brainless
Friday, 22.06.2018
12:08

Jedina razlika izmeđju Mesija i Ronalda je što je ronaldo mnogo bolji...mnooooogo bolji

avatar
Steffmajster
Friday, 22.06.2018
17:17

onda si ti stvarno "brainless" kad mislis tako, odnosno nemas pojma

avatar
II Plava Horda II
Friday, 22.06.2018
11:58

Rekao je isto ono sto sam napisao sinoc, znaci strucnjak sam kao Simeone ili je Simeone moj plagijator??? Hmmmm.

avatar
Bojan Samardzic
Friday, 22.06.2018
11:56

Ma, ovo su gluposti. Prvo, njih dvojica su bliski, ne vjerujem da ovu temu nisu do sad pokretali. Drugo, ne vjerujem da bi jedan trener tako nesto rekao, iako sam navijac Reala i veliki postovaoc ne toliko lika koliko djela CR7, uzimajuci u obzir samo fudbalske kvalitete, tesko da bih se odlucio za Ronalda prije Mesija. Nije da Ronaldo nema dobre saigrace, a Portugal je cvrsta i dobra ekipa i bez njega, igrali su i dok je bio povrijedjen. Takodje, Mesi je na ovom Mundijalu totalno van forme, ali je na prosla 2 bio na nivou. Ljudi zaboravljaju da je gubio je i sa Barsom, samo sa reprezentacijom nema puno sansi za popravni. Sa Barsom, ispali u cetvrtfinalu od Rome? Nema problema, sljedece godine su opet glavni favoriti, a tu je i La Liga za utjehu. Treba biti realan, niko ne pominje da Di Marija nije vise ni blijeda sjenka onog igraca iz Reala, da je Aguero vidio svoje najbolje dane, da ni Iguain ove godine nije u nekoj formi, Dibala igra toplo-hladno, ostatak tima nije ni vrijedan pomena...

avatar
Stratford
Friday, 22.06.2018
11:49

Nije rekao ništa što nije istina

avatar
RedDevil612989
Friday, 22.06.2018
11:46

Skroz je u pravu. Kad je tesko Kristijano juri iz sve snage da pobedi dok Mesi samo stane, rasiri ruke i ljuti se na saigrace. Kristijano je rodjeni pobednik i vodja dok je Mesi neko ko je rodjen sa talentom i to koristi da istera sve po svome. Kao klinac kad nije po negovom, busa se umesto da juri svaku loptu i da preuzme odgovornost.

avatar
Boixos_Nois
Friday, 22.06.2018
12:30

Ako se ko ljuti na suigrače onda je to Ronaldo. Ljuti se čak i kada mu suigrač postigne gol. Messi može igrati podjednako dobro u napadu kao Ronaldo, ali Ronaldo ne može igrati podjednako dobro u vezi kao Messi. Messi je bolji individualac od Ronalda.

avatar
Ser Keba
Friday, 22.06.2018
11:44

Rekao čovek istinu, šta je sporno?

avatar
Steffmajster
Friday, 22.06.2018
11:39

prvo koliko je ovo tacno.. Drugo fudbal je kolektivni sport, a ne individualni.. Ako poredimo indivudalno Messi je najbolji igrac na svetu, odnosno bolji od pomenutog ronalda. Messi je vise puta vodio Argentinu ka gore, nego ronaldo, iako ima tri izgubljena finala.. Sam Messi ih je odveo na svetsko.. ronaldo u Portugalu dobija lopte i postize golove, sto mu je i posao (napadac). E sad Messi sinoc primera radi nije dobio nijednu loptu na sredini ko sto treba, a kamo li u petercu odnosno u napadu... Sta treba da radi, da se vraca i sa sredine pokrecati akcije?! Nijedan dupli pas, niti jedna akcija ko sto treba. Nije do igraca, vec do trenera, odnosno taktike i strategije odnosno onaj ko te igrace postavi i odredi im kako da igraju.. taj ronaldo je igrao sa Higuainom i Di Mariom u mnogo jacem realu nego arg. reprezentacija, pa ga je Pjanic izbacivao iz LS sa Lyonom..

avatar
Bookmaker81
Friday, 22.06.2018
12:20

E pa dobro,Simeone ne zna,ali zato si ti tu da prosvetlis neuke. Pa to je idolopoklonstvo i fanatizam ili neki hibrid to dvoje. Covece ne veruj nikom,veruj svojim ocima! Meni je odavno jasno ko je i sta je Mesi, zasto je mnogima tesko da prihvate ocigledno?

avatar
realan88
Friday, 22.06.2018
12:37

aradona sa centra uzeo loptu i prosao sve sam i dao gol i posle osvojio sp,ako si najbolji u istoriji ili na svetu uradis bas to sto si napisao uzmes loptu i resis sam,ili bar pogodis penal . . .a poredjenja radi mesi ne da nije bio najbolji u argentini nego je bio najgori u prvoj utakmici a sa hrvatima se videlo da nista. . .stara prica cavi i inijesta su kljuc sa mesijem to je najbolji trijo koji sam ja gledao a njega kad izvadis odatle dobijes super igraca i to je to nista vise

avatar
Brat0809
Friday, 22.06.2018
11:33

Napokon da neko otvoreno kaze istinu

avatar
Uroš M.
Friday, 22.06.2018
11:31

Real u losoj sezoni ali i dalje sa igracima poput Marsela, Iska, Modrica, Krosa, Kazemira, Bejla itd... Nekome je rezerva bio Asensio i Vaskez a nekome Andre Gomes i Pako Alkaser. Mesi ume da povuce loptu sa svoje polovine i nanize 4-5 igraca. Onaj tim Argentine nije los nego ocajan, Mesi da sada odigra jedan mec u nasoj reprezentaciji dao bi gol ili dva...

avatar
Boixos_Nois
Friday, 22.06.2018
12:37

U Reala sjedi na klupi Bejl, a u Barse u prvoj postavi igra Dembele LOL i Mesi opet sa Barsom osvoji titulu

avatar
Pipo Inzagi
Friday, 22.06.2018
14:42

Sedi jer ga ne izjeda sujeta,zato je i porastao normalno a ne kao neki koji ni i uz pomoć hormona nemogu da prebace preko 170....pojela ga sujeta kao neke ovde ostrašćenost....

avatar
babaroga
Friday, 22.06.2018
13:25

A sto to nije uradio kad ume? To je odlika najveceg: da ponese tim na svojim ledjima kad nesto krene po losem. On samo stoji i kuka ko narikaca.

avatar
Rosonero per siempre
Friday, 22.06.2018
11:29

Pa covek je u pravu. Mislim, ni Ronaldo ne moze bas sam sve, ali moze mnogo vise od Mesija. A Mesi cak i ima dobre saigrace. Samo sto nemaju motivaciju da igraju. Skoro sam siguran da kad on odjebe iz reprezentacije, kad Dibala preuzme palicu, da ce sigurno da osvoje nesto. Samo gledajte.

avatar
Boixos_Nois
Friday, 22.06.2018
12:35

Mislim da bi trebao pogledati statistiku koliko je Mesi golova dao sam, a koliko Ronaldo, U asistencijama ga je Mesi već davno prestigao iako je 2 i po godine mlađi. A Argentina bez Mesija u 8 utakmica u kvalifikacijama dobila samo 1. Gdje je tada bio Dibala? Meni je samo nevjerovatno da branite Di Mariju i Higuaina, a pisale su se sasvim druge stvari kada su njih dvojica igrali u Realu i kada Ronaldo sa njima nije mogao ništa napraviti i ispadao je u LŠ od klubova poput Liona, a imao je mnogo bolji ostatak tima nego Messi u Argentini i opet Messi sa njima dođe do finala... Jel veći uspjeh što je Messi sa njima igrao finala ili je veći uspjeh što je Ronaldo sa njima ispadao od Liona? Opet je Mesi bolji jbg

avatar
Rosonero per siempre
Friday, 22.06.2018
20:53

Videlo se juce ko je bolji. I protiv Islanda. Ne bih dalje komentarisao. Ja ne volim ni jednog ni drugog, al` je Ronaldo realno, bolji u ovom trenutku.

avatar
Comy
Friday, 22.06.2018
11:27

Da nije bilo messia nebi oni vidili ni finala a niti bi se kvalificirali na sp.Ova izjava mi djeluje kao laz,nebi nikada rekao da bi to colo izjavio.

avatar
GoHardCAMPEONES
Friday, 22.06.2018
13:28

Da on nije igrao mozda bi i osvojili SP, ovako je upropascavao slobodnjake i kornere umesto da ih Di Marija izvodi koji ih je i doveo u finale.

avatar
NikkiCFC
Friday, 22.06.2018
16:30

Da osvojili bi svetsko Meza, Salvio, Acuna daj molim te...

avatar
deki trbic
Friday, 22.06.2018
16:01

koje crno finale, mislis za SP 2014-te? on je u grupi davao golove, posle nijedan...mislim Nigeriji Bosni davao golove, sto nije Isladnu sada ili Hrvatima dao gol? drugo nokaut faza proslog SP ih je vodio Di Marija i malo srece...a Messi se nimalo ne trudi

avatar
Markic85
Friday, 22.06.2018
11:26

Kakav zemljotres, emocije I zelje su jedno, realnost I cinjenice drugo; sve sto je kazao je apsolutno tacno I dokazano kroz praksu... .

avatar
Zlato
Friday, 22.06.2018
11:25

Covjek je surovo iskren.

avatar
Marcos Alonso
Friday, 22.06.2018
11:24

kakve veze ima ,Messi ce svejedno da se povuce iz reprezentacije a tad ce mozda nesto i da osvoje

avatar
NikkiCFC
Friday, 22.06.2018
16:30

Povlacenje broj 3 :)