Vujošević objasnio razliku između Zvezde i Panatinaikosa!

Autor: Darko Mitrović
četvrtak 21.04.2016.
09:33
Izvor: Sportske.net, ALO.RS

Trofejni trener, koji od zimus vodi ekipu Limoža, osvrnuo se na najnovija dešavanja oko ultimatuma FIBA, ali se dotakao i Zvezdine eliminacije u četvrtfinalu Evrolige.

Screenshot, YouTube, Limoges CSP
Screenshot, YouTube, Limoges CSP

Povezane vesti

Kada je u pitanju ''rat'' na relaciji FIBA - Evroliga, a preko leđa brojnih klubova i nacionalnih Saveza, Duško Vujošević je u izjavi za ''Alo'' istakao da se Košarkaški savez ''istrčao'' sa najavom suspenzija ''neposlušnih'' klubova, u ovom slučaju Partizana.

Iskusni strateg smatra da naš Savez treba da sačeka rasplet u drugim, bogatijim zemljama, pa da se i Srbija tako postavi.

''KSS se istrčao sa suspenzijom. Treba reagovati kada pravila budu postavljena za Špance, Italijane i ostale države u kojima je košarka razvijena'',
objašnjava Vujošević.

Iako za sada problem imaju klubovi koji ispunjavaju uslov da igraju u Evrokupu, Vujošević smatra da ni evroligaši uskoro neće biti tako sigurni, prema tome ni Crvena zvezda Telekom.

''Život nije pravedan, pravda ima svoju cenu. Problem se širi jer FIBA nije priznala ni desetogodišnje ugovore koje je potpisalo onih 11 klubova, tako da će i Crvena zvezda imati probleme'', smatra Vujošević.

Na kraju, Vujošević je prokomentarisao i Zvezdinu eliminaciju od CSKA u četvrtfinalu Evrolige, uporedivši je sa ispadanjem Panatinaikosa od Laboral Kuće.

''Za neke klubove je vanserijski uspeh da igraju u četvrtfinalu Evrolige i da budu poraženi sa 0:3, dok drugi odmah otpuste trenera. To samo govori o apsurdu trenerske profesije. S obzirom da je PAO veliki klub, menjanje trenera usred sezone predstavlja gubitak stila'', zaključio je Vujošević.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

63 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Anonymous
Thursday, 21.04.2016
16:51

CSKA Budzet 42M, Limoz 6.5M, Zvezda 5.7M (za sve sekcije kluba, ukljucujuci i filijalu FMP-a). Partizan je sezone 2008/2009 naleteo na CSKA u top8, i izgubio sve 3 veoma prilicno ubedljivo, 56-47, 77-50, 56-67. Rekao bih da je Zvezdin uspeh zaista veliki, uzmajuci u obzir sve probleme tokom sezone, razne povrede, odlasci-dolasci, najmladju ekipu u EL i najmanji budzet u top16. Panata je na onaj sasvim dobar i skup evroligaski tim dodala jos 3 skupa amera u top16 i tako se domogli plej ofa. Imaju 4-5 puta veci budzet od Zvezde.

avatar
PoparaZarko
Thursday, 21.04.2016
19:08

Uporedi tadašnji budžet Partizana i sadašnji CZT.. CSKA je uvek ulagao. Partizan se tada grebao za jednog, maks dva stranca, CZT ih menja samo tako ove sezone(3 izuzetno skupa stranca su zamenili, 2 god. držali Vilijamsa, Dženkinsa, Cirbesa), tako da je tvoja priča za one koji nemaju pojma o životu.

avatar
Salvatore
Friday, 22.04.2016
06:50

Pa PAO treba da se suta u dube sto ih je Sale odveo u TOP 8 !!!! Los tim imaju ali su kao i CZ dosli u laksu grupu i iskoristili sansu ali su ih oduvali ovi jaci,isto ce se desiti i Lokomotiv,evo jedino je Fener imao srece,jebem im mamu,trebao je Real da odbrani titulu

avatar
Anonymous
Thursday, 21.04.2016
20:00

Pa ovo je nemoguce vise. Da li postoji neki grobar na svetu da je realan i da poznaje vlastitu istoriju pitam se.... U sezoni 2010/11 na primer, Partizan je imao OD POCETKA DO KRAJA SEZONE 6 SKUPIH STRANACA: Lafajet, Gist, Veseli, Klobucar, Dzerels, Dzavai. Znaci nisu bili sporazumni prekidi saradnje nakon par meseci kao ove sezone u Zvezdi, gde je Markus raskinuo cak i na svoju stetu jer se vratio starim navikama, dok su ostali placeni samo koliko su igrali. Raspitajte se malo koliku je platu imao samo Klobucar pa cete videti siru sliku kako se poslovalo. Dug vam je trenutno oko 7M. Te SEZONE 2010/11 se jedva prosla prva faza, a u top16 je ostvarena samo 1 pobeda. Strasno je koliko se ne zna, a ovamo uporno govori protiv Zvezde, pokusavajuci da se umanji uspeh Radonjica i zvezdinog junackog tima.

avatar
Ninoslav Krejic
Thursday, 21.04.2016
13:14

Dule legendo ko nas je vodio na fajnal for 2010

avatar
Sad il\' nikad!
Thursday, 21.04.2016
13:02

Pa i ja bih menjao trenera da mu dam neogranicen budzet a on mi dovede Pavlovica i Kuzmica i jos nista ne uradi u Evropi. Mi smo sa nasim budzetom ostvarili maksimum i zadovoljni smo , da smo imali 30-40 miliona na raspolaganju osvojili bi EL kao i bilo koja ekipa iz Srbije sa takvim Budzetom. Pa zamislite da Zvezda ima budzet kao Pao pa zadrzi Kalinu i dovede Tea , Bogdana , Nedovica , Ercega.... I jos ponekog iz NBA i eto tima za barem finale EL.

avatar
thekrcun
Thursday, 21.04.2016
14:31

Neogranicen budzet?! Malo proveri izvor..Ekipa mu je drugorazredna,Zvezda trenutno ima budzet skoro kao i panathinaikos.

avatar
thekrcun
Monday, 25.04.2016
18:42

To je mozda nekad bilo medju 5 u Evropi,citaj Zeljkov intervju da su braca Janakopulos debelo smanjila ulaganja u kosarku. Slazem se da je i za ove pare mogao da dovede bolje i da je pogresio sa Pavlovicem i Kuzmicem..

avatar
PoparaZarko
Thursday, 21.04.2016
19:11

Panata nema novca kao ranije, skoro su se rekonstruisali, ne znam gde nalazis informacije, očigledno da pratis košarku od skoro, ne pravi se pametan.

avatar
Lord of Nottingham
Thursday, 21.04.2016
17:09

Ooo.. Da, drugorazredna ekipa koja je igrala EL ove sezone

avatar
Sad il\' nikad!
Thursday, 21.04.2016
15:23

Hahahhaah , Pao uvek ima jedan od 5 najvecih budzeta u Evropi. To sto mu je ekipa slabija u odnosu na ove sa F4 je zato sto je Sale gurao igrace iz reprezentacije kao i Diamantidisa. Ove Amere sto je doveo u sred sezone je morao da dovede na pocetku. Takodje Pavlovic vise nije ni za Evrokup ekipe , sem mozda za Partizan ali pod Vujosevicem jer se inace seza na terenu.

avatar
mibo$$$.
Thursday, 21.04.2016
12:30

Ok sledeće sezone bićemo zadovoljni polufinalom.

avatar
kizito
Thursday, 21.04.2016
11:58

Dulo,Zvezda i Real su pocisceni od trenutno najjacih ekipa u Evropi,a Pao od Laboral Kuce,koja je u gostima kad izadje iz Spanije prilicno losa.

avatar
MilošPB
Thursday, 21.04.2016
12:26

Kuća trenutno ima skor sa Zvezdom od 4:0 u korist Zvezde.

avatar
PoparaZarko
Thursday, 21.04.2016
19:14

To dovoljno govori koliko je EL jaka ove sezone, jedino CSKA i Fener igraju top košarku. Daleko je ovo od nekadašnje EL: Barsa nedovoljno dobra, Panata, Real, Oli Losi..

avatar
Bojan Samardzic
Thursday, 21.04.2016
11:40

Pa slazem se potpuno s prvim dijelom, Dule se malo unormalio otkad je otisao. :) KSS zajedno sa Crnogorskim, Hrvatskim i BiH savezima je na putu da potpuno unisti klupsku kosarku na ovim prostorima. Sto rece Dule, zasad je Zvezda sigurna ali definitivno ce se i to promijeniti ako FIBA-i ovo prodje. Pravi put je da sacekamo rasplet sa jacim Savezima, pa da onda postupimo isto. KSS jos nekako i razumijem, jer su u pitanju OI i taj kvalifikazioni turnir, a ostale ne razumijem nikako, hoce da uniste klupsku kosarku zarad ucesca na 'krnjem' EP... Drugi dio izjave je vec peckanje, Zvezda jeste manji klub od Panatinaikosa, to nije sporno, sa ovim budzetom i igracima ovo jeste vanserijski uspjeh. I za Partizan je svojevremeno bio uspjeh plasman u F8 a ove sezone su prvu pobjedu u ABA ligi slavili kao plasman na F4 onomad... Mijenajnje trenera u sred sezone jeste ispod nivoa kluba kakav je PAO.

avatar
Trener u romingu
Thursday, 21.04.2016
11:37

Dulo Alhemičar Vujošević jedini čovek koji nije odveo CSKA u top 4, šta više nije ni grupu prošao...u zadnjih 15 godina... dok je bio njihov trener,to je uspeh koji sija Zlatnim sjajem...

avatar
PoparaZarko
Thursday, 21.04.2016
19:18

Al zato uzme Partizan, sa otpisanom ekipom izgubu na loptu od Oli i CSKA na F4 u onakvoj konkurenciji, dobije CZ sa 40 razlike i dobije finalnu seriju u kojoj se igralo 5 na 3 u korist CZT.

avatar
MikiTheLegend
Thursday, 21.04.2016
11:35

Pa gde si ti u EL? Trenerski mag koji vodi Limoz u borbi za sredinu tabele... Ako top 8 u Evropi nije uspeh, sta je onda 10-o mesto u francuskoj ligi?

avatar
Marco Popovich
Thursday, 21.04.2016
13:38

Trenerski mag koji je dobio nagradu za najboljeg trenera Evrope.... Batali ti pracenje kosarke

avatar
MikiTheLegend
Sunday, 24.04.2016
01:47

To sto je covek dobar trener ne znaci da moze da lupa gluposti kad mu padne na pamet... I kako neko sa 10-e pozicije u francuskoj ligi moze da unizava ili da se podsmeva nekome ko spada u 8 najboljih u Evropi?

avatar
PoparaZarko
Thursday, 21.04.2016
19:20

Dosao je pre par meseci u Limoz kada su bili jos gori, i dobio neporazenu Valensiju dva puta za redom.

avatar
Trener u romingu
Thursday, 21.04.2016
11:17

Limoz je u istorijskoj borbi za opstanak koja sija Zlatnim sjajem dolaskom Duloa alhemicara....

avatar
Lord of Nottingham
Thursday, 21.04.2016
11:14

Da, svakako da je uspjeh igrati ravnopravno sva 3 meca sa najjacim timom u Evropi sa timom koji u zadnjih 14 godina nije otisao na f4 samo jedne sezone, i to onda kada si ih ti vodio.

avatar
ddr16
Thursday, 21.04.2016
10:59

neka objasni neko njemu da ih je zvezda dobila u poslednja tri meca,mozda nemamo istoriju kao pao ali su nam trenutno redovne musterije,cak smo ih i u atini rutinski dobili

avatar
cholic
Thursday, 21.04.2016
13:34

Igrate 2 sezone i vec imate redovne muaterije

avatar
cholic
Friday, 22.04.2016
10:11

ok, nisam lepo procitao

avatar
ddr16
Thursday, 21.04.2016
20:00

napisao sam trenutno...

avatar
Goran Zdravkovic
Thursday, 21.04.2016
10:41

Posle dugo godina da se slozim sa izjavom Vujosevica, juce citam Covicevu izjavu, danas ovu, cini mi se da se medju bracom vraca nekadasnja ljubav ipak su to bili blizanci to je vezano u srzi njihovoj...:)

avatar
bagra
Thursday, 21.04.2016
10:27

Realno, i pao treba cetvrtfinale da smatra uspehom s obzirom kakvu su ekipu imali, i koliko su se raspadali

avatar
mile stojkovic
Thursday, 21.04.2016
10:27

Neki otpuste trenera koji je imao ogroman budzet i doveo sve igrace na svoju ruku,koji su promasaj..SEM ELIOTA..i izgubili od LABORAL KUCE..dok su neki PONOSNI,sto su sa znatno manjim budzetom od PANATINAIKOSA i njihovog protivnika..casno parirali VELIKANU kakav je CSKA..Inace,DULE jedini put kad CSKA nije igrao F4 bio je kad si ga ti vodio..tad nije ni grupu prosao.Toliko o razlici izmedju pomenutih trenera

avatar
GBR
Thursday, 21.04.2016
13:04

To samo govori koliko je bila jaka Zvezdina grupa. Osim Fenera, na nivou ABA lige. Samo vi budite ponosni. Sledece godine jos veci budzet a ranije ispadanje. Makar je za vas bio tata-mata. Napred Zvezda...

avatar
gole1962
Thursday, 21.04.2016
10:20

Nekada je i Limoz bio veliki klub

avatar
Stefan Lazović
Thursday, 21.04.2016
10:19

Laboral je izmislio kosarku za panatu ove sezone

avatar
Alex DeLarge
Thursday, 21.04.2016
10:13

I sta je Dulo sad pametno rekao? Da Zvezda nije nivo Panatenaikosa? Evo da i ja sa vama podelim jednu tajnu. Ni Sahtjor u fudbalu nije nivo Reala. Ali psssst, nemojte da sirite dalje! ;).... Hahahah, koliko je to mali i pakostan covek. Nekad mi lici na devojcicu koja je tek usla u pubertet, samo bi da provocira, a place kad neko uzvrati... Da, veliki je uspeh u trecoj sezoni igrati TOP 8. Ako je Dulo zaboravio njega su trecoj sezoni nabijali sa po 20 razlike u grupi. I da Panati jeste neuspeh ispadanje u 1/4 finalu od Laborala, kao sto bi u fudbalu Juveu bio neuspeh da u polufinalu LS ispadne od Monaka recimo. Poredjenja radi Zidan bi sigurno popio otkaz da je sad ispao. Dok je Hekingu veliki uspeh sto je Nemce doveo dotle...

avatar
Brazilero11
Thursday, 21.04.2016
12:32

Znaci sam priznajes da postojite tek 3 godine?

avatar
PoparaZarko
Thursday, 21.04.2016
19:24

Od ove sezone postoji te, ali je i dalje misterija: odakle toliki budžet?!

avatar
RadovanRD
Thursday, 21.04.2016
10:10

Covek komentarise stvari koje su izvan njegovog opsega.. A vi to prenosite bez potrebe, nonsens... Vodi osrednje los klub u francuskoj ligi, koja nije ni u prvih 7 liga u Evropi.. Dulo bez rominga. Poyyy

avatar
klisa91
Thursday, 21.04.2016
10:07

Ovom debelom je Zvezda i u snovima.

avatar
Sin Dragan
Thursday, 21.04.2016
10:03

Gospodine Vujosevicu, pa naravno da je uspeh doci do cetvrtfinala Evrolige sa 4.5 miliona budzeta. Budzet Panatanaikosa je mnogostruko veci nego budzet Zvezde a mi smo ih tukli oba puta. Sto se tice trenera Djordjevica, on je bio odgovoran za dovodjenje igraca i imao je potpuno odresene ruke sto se toga tice. Veliki novac su potrosili uzalud i naravno da u tom slucaju on placa cenu. Da vas podsetim, imali ste najveci budzet u CSKA a niste prosli ni grupu. Ispisali ste stranice njihove istorije, naravno u negativnom smislu. Jel trebalo da vam dignu spomenik za zivota?

avatar
mostar54
Thursday, 21.04.2016
18:27

Имао је највећи буџет али и ту несрећу да се кључни играчи повреде ма турнеји по УСА играјући против НБА тимова ( ЦСКА је једини тим изван УСА који је под његовим водством победио НБА тим) а није могао да доведе нове као што је урадила Звезда. О томе да је буџет Звезде само 4.5 милиона не треба троштити времена.

avatar
PARTIZANE VOLIMO TE
Thursday, 21.04.2016
09:55

Pa limenkice su bez istorije a ovi su vise puta bili sampioni Evrope i to je to!Dule legendo

avatar
Thursday, 21.04.2016
09:49

Mogli ste da napišete samo -Vujošević objasnio-

avatar
Bojan Samardzic
Thursday, 21.04.2016
11:41

Mogli su i da ne napisu nista, ne bi pogrijesili.

avatar
Kalinari
Thursday, 21.04.2016
09:41

Al ga boli uspeh Zvezde :)

avatar
Thursday, 21.04.2016
09:49

Naprotiv cestita vam na istorijskom uspehu :D

avatar
Budimo.ljudi
Thursday, 21.04.2016
11:06

Pročitaj izjavu još koji put, možda skapiraš da je ustvari dobronamerna

avatar
MarkoSi
Thursday, 21.04.2016
09:40

Ta promena trenera je ipak stvar ambicije, ali i renomea ravala. PAO sa budžetom kojim raspolaže i sudijskom pomoću je svakako nezadovoljan eliminacijom 0:3 od Kuće Laboral. Zvezda je uz loše suđenje (koje naravno nije osnovni razlog eliminacije) izgubila od CSKA koji je ipak kvalitetniji od Kuće Laboral i u sportskom smislu veće ime. Takođe, Zvezdina ambicija u ovoj sezoni nije bila F4 već top 16.

avatar
Thursday, 21.04.2016
09:39

Hoces da kazes da bi Radonjic trebao da leti jer ovi svakako nemaju stila? :-D FIBA ce i tim klubovima sa desetogodisnjim ugovorima napraviti veliki problem vec za godinu dana kada im svima istice prethodni aranzman sa Djordijem..

avatar
Grunf Returns
Thursday, 21.04.2016
10:00

Zato iz vas isijava koncentrovani stil. Potpuni ste nobles, na Nusicev nacin, naravno :-)

avatar
Grunf Returns
Thursday, 21.04.2016
10:04

Zato iz vas izbija koncentrovani stil, posebno kad se bavite tudjim stvarima, sto je znak kulture i stila. Bas ste avangarda, takoreci nobles...na Nusicev nacin, naravno :-)